Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Dric w124, 2.5d- mers la pas

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Calculator bord W124 diesel

    Buna ziua !


    @valyd1971:

    Sunt extrem de curios unde e calculatorul ala de bord al motorului...

    In primul rand, daca tot vorbim despre ceea ce nu exista, notiunea de "calculator de bord" se poate folosi in cel mai bun caz cu referire la masina, descriind eventual un sistem care contorizeaza consumul/kilometrajul, cu ideea de a da o cifra legata de autonomia de deplasare a masinii cu o anumita cantitate de combustibil... Cu functie de reset, binenteles. In plus, motoarele mele (OM601/603) nu au bord deloc, deci oricum le-ar fi greu sa-si puna un calculator acolo...

    Motoarele OM601/602/603 nu au calculatoare de gestiune a functionarii, nici debitmetre sau alte rahaturi care sa-i spuna motorului ce, cum si cand sa faca... Este cea mai pura injectie indirecta (cu pompa actionata mecanic si soc automat) combinata cu un sistem idiot pentru oprire, ca partea aia cu vacuum poate face multe probleme. Atat si nimic mai mult.


    Dragos

    Comment


    • #17
      Originally posted by Heavy D. View Post
      Buna ziua !


      @valyd1971:

      Sunt extrem de curios unde e calculatorul ala de bord al motorului...

      In primul rand, daca tot vorbim despre ceea ce nu exista, notiunea de "calculator de bord" se poate folosi in cel mai bun caz cu referire la masina, descriind eventual un sistem care contorizeaza consumul/kilometrajul, cu ideea de a da o cifra legata de autonomia de deplasare a masinii cu o anumita cantitate de combustibil... Cu functie de reset, binenteles. In plus, motoarele mele (OM601/603) nu au bord deloc, deci oricum le-ar fi greu sa-si puna un calculator acolo...

      Motoarele OM601/602/603 nu au calculatoare de gestiune a functionarii, nici debitmetre sau alte rahaturi care sa-i spuna motorului ce, cum si cand sa faca... Este cea mai pura injectie indirecta (cu pompa actionata mecanic si soc automat) combinata cu un sistem idiot pentru oprire, ca partea aia cu vacuum poate face multe probleme. Atat si nimic mai mult.


      Dragos
      Colegul Valyd 1971 are un C 220 TDI, asa ca nu te astepta sa stie ca w 124 nu aveau asa zisul calculator de bord care daca ar fi de motor s-ar ocupa si de managementul injectiei si indirect de relanti...
      Motoarele de generatie veche, aproximativ pana in 1994-1995 la Mercedes, aveau totul mecanic la injectie, inclusiv oprirea era pe vacuum. Pe modelele dupa 1995 au inceput cu imobilizator pe pompa de injectie care se ocupa si de relanti sau oprirea motorului si alte minuni electronice pentru calculatorul de bord sa masoare consumul si altele...

      Comment


      • #18
        Buna ziua !


        Vazusem treaba cu C-ul colegului, dar ma gandeam ca face referire la W124-le din titlu, doar tema era clara. Si probabil acum ii este clara si lui...


        Dragos

        Comment


        • #19
          Cum a ramas cu modificatu? In ce stagiu se afla? App de caroserie trebuie prelungita altfel nu poti transporta un sicriu mai mare de 2m. Iar la cutie iti trebuie un reductor special altfel nu faci nimic. Gandestete ca vara motorul trebuie sa stea un pic turat altfel o sa-ti dea apa afara.

          Comment


          • #20
            Buna seara !



            Nici un motor nu tre' sa stea vara mai turat ca iarna. Sistemul de racire de-aia e pus acolo, ca sa tina motorul la temperatura corecta, indiferent ca afara e +40 sau -35. Daca sistemul de racire are componente cu probleme (viscocuplaj ventilator, radiator murdar interior/exterior, termostat, etc.) nu e neaparata nevoie sa fie vara ca sa-ti dea apa afara...



            Dragos

            Comment


            • #21
              Cand e nou da dar dupa 15-20 ani situatia nu mai e la fel asa ca trebuie sa te gandesti bine ce vrei sa faci.

              Comment


              • #22
                Viscocuplaj nou = circa 50 Euro. Radiator nou = dupa cum te descurci. Termostat nou = circa 15 Euro. Purjarea/curatirea radiatorului vechi = priceless, ca o faci tu insuti.

                Al meu W124 a facut 20 de ani acum vreo saptamana si nu da apa afara vara. Mai am un Jeep Cherokee din 1989 si un Pontiac din 1974 si nici alea nu dau apa afara vara. Sa fie de la ele sau de la mine ?



                Dragos.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF