Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Dric w124, 2.5d- mers la pas

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dric w124, 2.5d- mers la pas

    Buna ziua.
    Ridic inca o problema.
    Nu am avut bani sa cumpar un dric, asa ca incerc sa modific un MB W124 2.5d.
    Pe partea de modificare a interiorului ma descurc , insa este o problema legata de viteza de deplasare.
    La dricurile preparate exista o maneta care actioneaza un reductor.
    Cum pot trece peste acest minus- lipsa cutie manuala cu reductor?
    Multumesc pt viitoarele sfaturi
    Attached Files

  • #2
    Da, oare merge facut asa ceva? adica nu e prea scurta masina?



    stima
    Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

    Comment


    • #3
      Originally posted by zavelk View Post
      Da, oare merge facut asa ceva? adica nu e prea scurta masina?

      stima
      Exact la asta ma gandeam si eu

      Oare intra raposatu' in spate?Daca e vreunu de 2m?

      sigpic

      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

      Comment


      • #4
        Am masurat, intre hayon si scaune este spatiu suficient.
        Peste 210cm

        Promit ca incep sa postez poze cum ma apuc de modificari.
        Last edited by mircea600sel; 03-24-2013, 20:21 PM.

        Comment


        • #5
          Nu vreau sa crezi ca te descurajez dar, s-ar putea sa ai mult de munca si foarte multa rabdare si vorba unui coleg...multa vopsea de par


          stima
          Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

          Comment


          • #6
            Cred ca singura varianta mai ieftina ar fi sa schimbi grupul spate, ca daca vrei sa pui reductor ai de munca si nu ma refer la munca fizica ci la echilibrat reductorul si prinderea lui pe o masina care nu are.Bafta si cat mai mult spor la treaba ca o sa ai nevoie.

            Comment


            • #7
              ce inseamna va rog schimbare grup spate? ce implica?

              Comment


              • #8
                Buna seara !


                Procedura ar cam insemna un fel de "alta punte pe spate", sau mai precis, doar diferentialul, care sa aiba un raport de valoare matematica cat mai mare, 3.92 parca, ca nu stiu sa fie peste patru la unu...


                Dragos

                Comment


                • #9
                  asta inseamna ca si in trepte superioare viteza este redusa ?

                  nu se poate rezolva problema din pompa de injectie?

                  Comment


                  • #10
                    Daca viata ta de pana acum ti s-a parut simpla si fara probleme, poti umbla la pompa, si totul o sa se schimbe...

                    Da, si in treptele superioare viteza va scadea, dar nimic relevant. Poate doar daca vei dori sa gonesti cu dricul peste 130 - 140km/h, desi nu cred ca se grabeste nimeni in directia in care tu trebuie sa-l duci...


                    Dragos

                    Comment


                    • #11
                      Buna seara,
                      Imi puteti va rog comunica de unde dau relantiul mai mic ?
                      Multumesc anticipat. (motorina 2.5)

                      Comment


                      • #12
                        Stie cineva cum se da relantiul mai mic la 2.5 diesel ?

                        Comment


                        • #13
                          Ma ajuta cineva?
                          Last edited by Zeus; 05-16-2013, 20:27 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Ai in partea din spate a pompei de injectie, catre sofer(coloana de directie) un fel de butelie in care intra un furtun de vacuum, atentie nu cea de deasupra pompei. Butelia aia se infileteaza in pompa si are o piulita stransa contra, de 19 sau 22, nu mai tin minte...
                            Desfaci contrapiulita si apoi cu mana rotesti de butelie incet, nu mai stiu in ce parte trebuie sa rotesti,dar incerci in ambele parti, asa poti scadea turatia de relanti, urmand sa strangi contrapiulita la turatia dorita.
                            In ideea mea vei avea probleme la o eventuala urcare la relanti ca va incepe sa vibreze masina, si va scoate un zgomot de rezonanta neplacut. Trebuie tinut cont ca 90% din biserici/capele/cimitire sunt puse in zone inalte si trebuie testata masina inainte de inceperea taieturilor pentru a putea merge cu 2-3 km/h zic eu. Chiar daca vei pune un grup de 3,92, eu zic ca cea mai valabila varianta pentru mers de melc e un grup de 3,92 combinat cu o cutie automata, sau facute pinioane noi la comanda pentru diferential sau treapta 1-a. La cugir te-ar costa undeva la 700-800 ron doua pinioane dupa modelul tau dar cu alt raport de transmisie mai mare. Un reductor nu imi imaginez unde ar avea loc pe traseul dintre cutie si diferential.
                            Mai poti castiga ceva mers de melc folosind roti cu diametru mult mai mic pe spate, iar pentru a nu arata rau, daca tot se ajunge la flex si chit se poate folosi modelul de la Citroen, astupata roata, avand acces la prezoane numai cu masina ridicata sus de tot...
                            Last edited by Dj Sky; 05-16-2013, 20:58 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Dj Sky View Post
                              Ai in partea din spate a pompei de injectie, catre sofer(coloana de directie) un fel de butelie in care intra un furtun de vacuum, atentie nu cea de deasupra pompei. Butelia aia se infileteaza in pompa si are o piulita stransa contra, de 19 sau 22, nu mai tin minte...
                              Desfaci contrapiulita si apoi cu mana rotesti de butelie incet, nu mai stiu in ce parte trebuie sa rotesti,dar incerci in ambele parti, asa poti scadea turatia de relanti, urmand sa strangi contrapiulita la turatia dorita.
                              In ideea mea vei avea probleme la o eventuala urcare la relanti ca va incepe sa vibreze masina, si va scoate un zgomot de rezonanta neplacut. Trebuie tinut cont ca 90% din biserici/capele/cimitire sunt puse in zone inalte si trebuie testata masina inainte de inceperea taieturilor pentru a putea merge cu 2-3 km/h zic eu. Chiar daca vei pune un grup de 3,92, eu zic ca cea mai valabila varianta pentru mers de melc e un grup de 3,92 combinat cu o cutie automata, sau facute pinioane noi la comanda pentru diferential sau treapta 1-a. La cugir te-ar costa undeva la 700-800 ron doua pinioane dupa modelul tau dar cu alt raport de transmisie mai mare. Un reductor nu imi imaginez unde ar avea loc pe traseul dintre cutie si diferential.
                              Mai poti castiga ceva mers de melc folosind roti cu diametru mult mai mic pe spate, iar pentru a nu arata rau, daca tot se ajunge la flex si chit se poate folosi modelul de la Citroen, astupata roata, avand acces la prezoane numai cu masina ridicata sus de tot...
                              Chiar nu stiam ca se poate face asa ceva la un motor care are calculator de bord.
                              Multam.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF