Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pompa alimentare 124 200d intrebare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pompa alimentare 124 200d intrebare

    Am desfacut pompa de alimentare si inauntrul ei nu am gasit toate O-ringurile pe care le-am vazut descrise in filmul postat de D.HEAVI D(scuze).Au fost mai multe tipuri?Cod pompa FP/KG24M150.

  • #2
    Pompa alimentare.

    Buna ziua !


    Definitiv sunt mai multe variante, sau cel putin mai multe coduri pentru ceea ce consideram noi ca este acelasi reper.

    De exemplu, acum, 2.0D-ul meu merge cu pompa de alimentare de pe un 3.0TD. Constructiv si dimensional pompele sunt identice, cea de pe OM603 a potrivit perfect pe pompa de injectie a OM601-lui, dar au coduri diferite marcate pe ele. Sunt sanse ca supapele din interiorul pompelor sa difere ca si valoare de debit, ca doar OM603 are nevoie de mai multa motorina decat OM601.

    Si astea-s doar doua pompe, cele cu care am avut eu de-a face, poate sunt mai multe tipuri... In plus, kit-urile de reparatie pot fi doar de un singur tip, continand tot ce ai nevoie pentru a reface orice tip de pompa, dar tu iti iei din el doar ce are nevoie pompa ta.


    Dragos

    Comment


    • #3
      Buna ziua.La pompa mea am vazut ca lipseste garnitura dintre corp si supapa de evacuare si cea dintre pistonas si supapa de admisie de sub talerul de la arc.Am vazut ca supapa de evacuare e cumva sertizata pe olenderul respectiv si nustiu daca iese.Osa pun azi garniturile si mai vedem ce iese.Oalta chestie e ca ramine releul de bijii blocat.Adica dupa ce se stinge becul din bord bujiile primesc in continuare curent.De ce?

      Comment


      • #4
        Din cate stiu, bujiile raman alimentate pana porneste motorul, sau mai bine zis pana nu mai dai la cheie. Se decupleaza doar in momentul cand electromotorul nu se mai alimenteaza.

        Pui contactul pe treapta 2, bujiile se alimenteaza, la un moment dat becul din bord se stinge, ele raman alimentate, dai in electromotor, motorul porneste(sau nu, dupa caz), lasi cheia sa revina si abia atunci se opreste alimentarea bujiilor.

        E normal sa fie asa, ele te sustin pana sa pornesti motorul, daca nu s-ar alimenta si motorul ar fii basit si trebuie sa dai mult la cheie, pai s-ar raci si mama lor si ar mai porni la sfantu-asteapta.

        Ca o paranteza, exista si masini care alimenteaza bujiile si dupa pornirea motorului la o tensiune mai mica timp de cateva minute, ceva legat de noxe si de motor rece.

        Comment


        • #5
          La o privire mai atenta am vazut ca supapa de ,evacuare, rasufla pe lingazona de contact cu olenderul in care e sertizata.Am vazut ca intre olender si corpul pompei era o dist.care cu un singur Oringn nu o puteam inlocui asa ca am pus o saiba mai lata,un Oring si am rez. prob.Original nu stiu cum era prevazut.O sa vad dupa montaj pe motor ,dar acum presiunea este mult crescuta si sper sa fi rez. prob. cu pornirea .La motorul meu este un sis. de a ajuta mot. la pornire si poate releul sa fie bun dar cred ca solicita f.mult bateria la pornire,totusi electromotor si bujii in acelasi timp e cam mult.

          Comment


          • #6
            Stie cineva ce debit de motorina are pompa de pe un OM601? am gasit undeva pe forum o cifra aprox 160l/h dar nu mai gasesc acum
            Merci!

            De fapt fiindca e mecanica...depinde de turatia motorului, dar totusi un ordin de marime?
            Last edited by Zeus; 05-29-2013, 11:22 AM.

            Comment


            • #7
              Salut,
              din testele mele am vazut ca suge cam 3l/minut, deci intr-o ora un rezervor plin trece prin filtru de vre-o 2 ori. Concluzia mea: e mai bine sa mergi cu mai putina motorina in rezervor, va fi filtrata mai bine.

              Comment


              • #8
                Originally posted by MAXIS View Post
                Am desfacut pompa de alimentare si inauntrul ei nu am gasit toate O-ringurile pe care le-am vazut descrise in filmul postat de D.HEAVI D(scuze).Au fost mai multe tipuri?Cod pompa FP/KG24M150.
                Salut,
                poti sa pui un link spre film. pls ca cred ca e pe duca si pompa mea ..
                Merci!

                Comment


                • #9
                  Buna ziua.La pagina 12 gasiti ,,PORNESTE GREU W124,200d,,postat de MARIUS32b, acolo gasiti filmul cu pricina! Bafta si asteptam notite.

                  Comment


                  • #10
                    Buna ziua !


                    Asta e link-ul, dar nu e film, ci descriere pas cu pas si cu poze cum se face treaba:



                    La o adica, daca chiar se doreste, se poate folosi o pompa de joasa presiune electrica legat pe contact, via unui releu.


                    Dragos

                    Comment


                    • #11
                      As avea si eu o intrebare: cat de greu se da jos? este ceva tutorial pt asa ceva?
                      Pe deasupra e f greu accesibila, pe dedesupt nu am incercat inca. Banuiesc ca, capacul filtrului de aer se da jos, altceva mai trebuie?
                      Nu curge uleiul din motor cand se da jos?
                      Intreb cat mai multe ca nu prea am timp sa ma ocup de ea si cu cat stiu mai multe inainte ma salveaza sa raman cu masina inoperabila.
                      Am intrebat la ceva magazin aici in TM de kitul de reparatie si nu au auzit...
                      Merci!

                      Comment


                      • #12
                        Pompa alimentare.

                        Buna ziua !


                        Link-ul ala este exact ce ai nevoie ca sa dai jos pompa de alimentare de pe corpul pompei de injectie. Daca dai jos capacul filtrului de aer din alea cinci sau sase cleme si apoi elementul filtrant in sine ai acces fara probleme la locatia pompei de alimentare. Deasemenea, se mai demonteaza teava aia de plastic care aduce aerul din spatele grilei radiatorului pana la carcasa filtrului, aia de-o s-o demontezi.

                        Daca aia nu au auzit de kit de reparatie, nu inseamna neaparat ca sunt paraleli cu domeniul auto, ci poate pur si simplu ca nu sunt interesati in mod deosebit sa te ajute. Cere-le informatii despre pompa de alimentare, ei o sa-ti dea un desen cu ea in explozie si de acolo se identifica clar elementele de care ai nevoie.

                        Ulei va curge ceva la demontare, dar putin, pen' ca majoritatea este in baia de ulei, motorul fiind oprit. Dupa remontare sa verifici si sa completezi la nivel, totusi.


                        Dragos

                        Comment


                        • #13
                          Merci de info. La mine cu filtrul dat jos nici macar nu vad pompa, pot ajunge la ea pe pipaite abia, sper sa pot sa ajung cu ceva clichet la ea

                          Comment


                          • #14
                            Buna ziua,daca desfaci si corpul de la filtru prins in 4 piulite I-ti va fii mult mai usor!Bafta.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF