Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme MB W124 2500 turbodiesel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Probabil ca o sa schimbi injectorul(le) cu totul nu numai duzele, probabil ca pierzi motorina printre corpul injectorului si stut, am vazut cazuri, cineva a "tras" de stuturi ca sa bage o tubulara pe sus sa le desfaca si apoi toate pierdeau motorina, au trebuit schimbate injectoarele.

    Comment


    • #17
      Originally posted by MirceaBer View Post
      Salut

      Eu iti recomand diuze Monark, nu e o filozofie sa reconstruiesti un injector atata timp cat lucrezi foarte curat iar reglajul se face dupa specificatiile producatorului.
      Verifica si antecamerele si daca poti si compresia.
      Verifica intai presiunea la care deschide fiecare injector si cum face atomizarea, probabil ca dupa ce vei reconstrui injectoarele va trebui sa schimbi si o-ringurile din pompa de injectie.
      Daca nu ma insel injectoarele ar trebui sa deschida la 115-120bar
      Spor
      Puteti sa-mi spuneti o firma care comercializeaza diuze Monark.

      Comment


      • #18
        Buna,
        Inca nu am reusit sa hoteresc in legatura cu diuzele de injctor deoarce sunt mai multe producatori dar nu stiu care este cel mai bun pentru mertan. Colegul a rocomandat diuza Monark care sunt fabricata in germania dar nu am gasit nici o firma care comercializeaza asaceva, daca cineva stie vreo firma sau magazin care ocupa cu Monark va rog sa ajuta cu niste informatii.
        Mai a ramas cateva firma care fabrica diuza si pentru mertan sunt: Bosch, Delphi, Meyle, Ruville, Superdiesel.
        Masina din fabrica a iesit cu diuza Bosch dar cum am auzit fabrica nu mai este in germania, Delphi este fabricat in marea britanie dar are un pret ca o avere, despre Meyle nu stiu prea mult dar este o firma care fabrica mai multe piese ca si Ruville tot asa de la bucsi pana la diuza de injectoare. Despre Superdiesel numai atat ca este o firma italiana dar nu cred ca are calitate foarte buna deoarece pretul este foarte mic daca comparam cu celelalte marci.
        Va rog sa recomandati o firma dintre astea, eu totusi asi cumpara diuza Monark daca ar gasi, si daca nu Bosch voi ce parere aveti ?

        Comment


        • #19
          Buna seara !


          Lasa in pace Monark sau Superdiesel. Daca ai injectoare Bosch, montezi diuze Bosch si ai incheiat discutia. Si nu te grabi sa schimbi diuze pana nu-ti spune un dieselist antrenat ca e cazul. Acelasi lucru se aplica si pentru saibele de foc, care la OM601/602/603 nu sunt de aluminiu sau de cupru, ci de otel, si au o forma mai speciala.

          Iar la pompa de injectie iarasi nu ai ce cauta, daca e etansa si isi face treaba bine. Nu umbla la chestii care functioneaza, nu incerca sa repari ceva ce nu este defect, nu incerca sa imbunatatesti un sistem daca nu intelegi cum functioneaza acesta. Si asa iti mai raman si bani in buzunar...


          Dragos

          Comment


          • #20
            Salutare

            Eu am gasit diuze Monark la o firma in sibiu care se ocupa cu comercializarea pieselor auto.
            Am recomandat Monark pentru ca cu doua zile inainte de schimbarea diuzelor am comandat diuze Bosch, dar dupa ce am vazut ca sunt made in India am renuntat la ideea de a echipa injectoarele cu aceste diuze si am comandat Monark pentru ca dupa cum a zis si Poul sunt made in Germany.
            Saibele de foc sunt de "unica folosinta" adica dupa ce l-ai strans odata e recomandat sa le schimbi pentru ca nu mai etansaza asa cum trebuie, asta doar daca strangi injectoarele la cuplu specificat de manualul de reparati (70-80Nm).

            Din cate am inteles ai tester pentru injectoare, e mult mai simplu si mai economic sa iti testezi tu injectoarele trebe doar sa urmaresti presiunea,trebuie sa ai minim 130bar si felul in care atomizeaza (evantai).
            Parerea mea este ca in felul asta inveti un lucru nou, si salvezi niste bani.
            Nu incurajez pe nimeni sa desfaca ceva ce functioneaza, am spus ca e "probabil" ca urmatorul lucru dupa schimbarea injectoarelor va fi schimbarea O-ringurilor din pompa.
            Banuiesc ca aces forum nu este creat pentru reclama unor "mester" ci pentru a ajuta proprietarul sa isi repare singur masina, dar poate ma insel...

            Daca ai nevoie de mai multe informati cauta-ma pe PM sau la numarul de telefon afisat la contact.

            Spor

            Comment


            • #21
              Buna seara !


              @MirceaBer:

              Interesanta contradictia din ultimul tau post...

              Banuiesc ca aces forum nu este creat pentru reclama unor "mester" ci pentru a ajuta proprietarul sa isi repare singur masina, dar poate ma insel...
              versus

              Daca ai nevoie de mai multe informati cauta-ma pe PM sau la numarul de telefon afisat la contact.

              Chiar, de ce sa te sune ? De ce sa nu posteze aici, sa mai vada si altii ce si cum, in caz ca li se intampla si lor ?


              Dragos
              Last edited by Heavy D.; 02-25-2013, 20:13 PM. Reason: Scapari de gramatica din cauza lipsei de aderenta la tastatura...

              Comment


              • #22
                Buna seara tuturor,

                Postul de mai sus ma face sa zambesc, uneori e mult mai simplu sa vorbesti decat sa scri de aceea stau la dispozitia celor care au intrebari.

                Nu am timpul necesar sa fac tot ce asi vrea pentru mine ce sa mai zic de alti banuiesc ca e destul de simplu de inteles.

                Cine a zis ca odata ce sa identificat problema nu se va posta si rezolvarea acesteia.

                Domnule Dragos cred ca se poate observa destul de usor ca, fata de cei care vorbesc doar de dragul de a avea postari am dat cateva informatii la subiect.
                Ar fi mai simplu ca si dumneavoastra sa ajutati cu ceva informatii nu doar cu, ramai pe o anumita marca chear daca e facuta in india, china...!

                Imi cer scuze penrtu Offtopic!

                Daca aveti ceva sa imi obiectati va rog folositi PM-ul pentru ca nu are rost sa poluam topicul lui Poul.

                Comment


                • #23
                  Buna seara !



                  @MirceaBer:


                  Nu am sa fac nici o observatie nimanui, nu e treaba mea ce si cum zic sau fac altii. Cat despre ce piesa unde e facuta, cand o sa te prinzi ca furnizorii sunt tot o apa si-un pamant, probabil o sa ai deja cateva cheltuieli mai "neprevazute", ca sa zic asa...

                  Si apropo de Monark, mama lor are baza in India, la Mumbai, vezi aici:

                  Monark Engineering Corporation - Authorised distributor of FP Diesel. Your trusted partner since 1968 for premium aftermarket components for Cummins, Caterpillar, Detroit, Komatsu diesel engines and Gensets.Discover quality engine parts and filters.


                  Printre altele, acolo zice si asta:

                  A privately owned, family corporation, based in Mumbai, India, Monark was founded in 1968 as importers and stockist of diesel engine parts. Monark Engineering is the authorised distributors of well known manufacturers.
                  Probabil o sa observi elementul comun, coronița aia, prezentă în ambele homepage-uri...

                  Că din importatori si distribuitori au devenit producatori si si-au deschis fabrica si in Europa, pe malul apei (ghici de ce ?) ca sa acopere si piata de turisme, asta e partea a doua... "Made in Germany" a fost odata garantia unui produs de calitate deosebita, intre timp lucrurile se mai schimba.

                  Ca idee, pentru toti ceilalti care cred ca au sub dos o masina 100% germana, imi pare rau sa va dezamagesc:

                  Elementele Valeo, Behr, Continental, etc, prezente pe masinile "germane" vin din Franta, de exemplu. Mochetele la fel, ornamentele cromate sau negre vin din Monaco, turbinele au placuta de identificare marcata cu "Made in Romania", senzorii vin din Polonia sau Asia, anvelopele Pirelli vin din Spania, sticlaria vine din Franta (Saint Gobain), la fel grundurile si vopselele.

                  Tot din Franta vin coloanele de directie ZF (ma aflu la ZF Vendome in acest moment...), cutiile automate vin de la ZF sau Borg Warner din Franta (vineri am fost la Borg Warner in Eyrein...), chederele si furtunele vin de la Hutchinson tot din Franta, colierele vin de la Norma sau Caillau din Franta, bilele din rulmentii de firma se fac intr-un mic orasel din Franta, garnituri de toate felurile de la Freudenberg - Erlingklinger tot din Franta, elemente Eberspächer si Bosal vin din Franta si ele, etc...

                  Rotile dintate din cutiile automate ale clasei A si B se fac la Cugir, in caz ca e cineva curios...

                  Toate cele de mai sus si multe altele trec prin mana mea la un moment dat. Asa ca, in ultima instanta, o diuza de injector produsa in Germania de o firma cu sediul central in India nu prezinta nici o garantie in plus fata de o diuza produsa in India de o firma cu sediul central in Germania...



                  Dragos

                  Comment


                  • #24
                    Eu i-am spus lui Poul , pe alt forum sa-si ia Bosch sau Denso .



                    Dar dupa ce le verifica , bineinteles , le tareaza si sa le monteze cu tot cu alte saibe de foc .

                    Comment


                    • #25
                      Salutare

                      Nu vreau sa fac reclama dar cei curiosi, pot arunca un ochi peste lincul urmator

                      Zubehörteile für Nutzfahrzeuge, LKWs, Trailer und Busse ✓ Für den Handel, Flotten & Werkstätte ► Persönliche beraten lassen oder direkt im Shop bestellen!


                      MonarkDiesel GmbH & Co. KG was founded in Hamburg in 1951. We specialise in precision-made injection equipment and have been supplying several leading car and engine manufacturers for many decades.
                      Eu unul am folosit diuzele de la acest producator si sunt foarte multumit de calitate si de felul in care lucreaza injectoarele.
                      Daca mai sunt colegi care au folosit aceste diuze pe masinile lor vor confirma calitatea produselor.

                      Din fericire pot spune ca sunt posesorul unei masini facute integral in germania si nu ma refer la w124 dar asta e cutotul o alta poveste.

                      Totusi este posibil sa confundati firmele chear daca logoul acestor firme este foarte asemanator.



                      We are a leading importers, stockiest & distributors of heavy duty Diesel Engine Spare Parts and earth moving equipment parts, including a complete range of Turbo chargers, Filters, Fuel System replacement parts for the more popular heavy duty diesel engines.
                      In ce priveste trasabilitatea anumitor componente aveti dreptate, eu lucrez la o firma Japoneza care face cablaje pentru grup VW.
                      Nici nu va vine sa credeti din cate parti ale globului sunt facute aceste masini si totusi masinile sunt Made in Germany dar aici vorbim despre un ansamblu complex nu de o diuza de injector.


                      Spor
                      Last edited by MirceaBer; 02-26-2013, 09:04 AM.

                      Comment


                      • #26
                        Deci vaca era cal pana la urma sau nu?

                        Scuze de offtopic...

                        Comment


                        • #27
                          Salutare

                          Pentru cei care sunt inca in dubii



                          This company is the last of a breed. They specialize in precision diesel and electrical products that are still made in Germany. Yes, that is correct. This is unique when you consider other well known companies such as Bosch are having their parts make in Spain, Turkey and India. Monarks precision high performance diesel injector nozzles are the best in the world and can make you diesel run superbly on all types of fuels.
                          Spor

                          Comment


                          • #28
                            Care tip de portinjector potriveste pentru masina mea deoarecde existe doua tip de portinjector unul cu filet marunt si celalalt cu filet mare. Motorul este 2500 turbo diesel masina este din 1993 iar codul motorului este OM 602.962.
                            Multumesc
                            Attached Files

                            Comment


                            • #29
                              Injectoare...

                              Buna seara !


                              Daca te uiti la injectoarele tale, pun pariu ca te prinzi imediat. La unele motoare diesel de Mercedes din aceasta generatie, injectoarele sunt montate inclinat in chiulasa, la altele drept.

                              Cel cu filetul jos de tot este varianta montata inclinat in chiulasa, cel cu filetul ceva mai sus este montat drept in chiulasa.


                              Dragos

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF