Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme MB W124 2500 turbodiesel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme MB W124 2500 turbodiesel

    Buna, am si eu niste probleme la mertanul meu, masina este un W124 cu motor 2500 turbo diesel din 1993.
    Azi am schimbat placutele de frana fata, nu am avot nici o problema pana cand am vrut sa pun roata la loc. Procesul am facut conform cartii pentru w124 adica am scos placutele uzate dupa care am impins pistonasul inapoi in etrier cu ajutorul presei, am pus placutele noi si am fixat toate la loc. Cand am pus roata la loc nu invarta din cauza ca janta se feraca cu etrierul. Precizez ca am sistem de frana Lucas.
    Va rog sa ajutati cu niste sfaturi, cum pot sa elimin problema.
    Multumesc

  • #2
    Salut.
    Banuiesc ca ai jante de aluminiu probabil ca ET-ul jantelor nu se potriveste cu specificatiile modelului tau si au intrat din cauza ca placutele erau uzate, ca atare incearca sa pui niste jante de tabla, acestea ar trebui sa aiba ET49. In felul asta iti rezolvi problema.
    Ce ET au jantele tale?
    Daca iti pui intrebarea dece ar fi schimbarea placutelor de frana motivul nepotriviri jantelor raspunsul ar fi ertierul, acest model a fost echipat cu etrieri "plutitori".
    O idee ar fi si distantierele dar... eu unul nu mi-asi pune asa ceva pe masina.
    Bafta.

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns,
      Am jante de tabla deoarece amvelopele de iarna am pe jante de tabla.

      Comment


      • #4
        Etrieri, placute, jante de 15"

        Buna seara !


        Si in cazul etrierilor ficsi, si in cazul celor floating, pozitia acestora este simetrica fata de disc indiferent cat de uzate sunt placutele. Mai precis, asa ar trebui sa fie daca glisiera (sania) celui floating este intacta si pistonasele celui fix actioneaza/se retrag corect din ambele parti.

        Poate mai degraba nu s-au montat corect placutele sau etrierii dintr-un oarecare motiv, neatentie, graba, nestiinta, etc. Sunt curios si eu, niste poze cu prinderea etrierilor pe suportul lor ar fi interesante, ca si ET-ul jantelor care fac stres, ca sa stim care este limita admisibila in caz ca ajungem la aceeasi problema.

        Eu am modificat sistemul de franare (deocamdata doar pe spate, discuri mai mari, ventilate si alti etrieri), si pot afirma ca jante de aliaj cu ET38, ET23 si ET19 merg fara probleme pe spate, acolo unde etrierul are doua pistoane fata in fata. Am si un set de jante de tabla cu ET38, dar inca nu am apucat sa experimentez si cu acestea din urma, dar banuiesc ca vor potrivi si ele.

        Pe fata, unde am experimentat cu discuri si etrieri de W124 300E-24 (patru pistoane...), jantele de aliaj nu potrivesc, lipsesc 5 - 10mm pana la etrier ca sa fie bine. Sunt curios daca vor potrivi jantele de tabla pe fata, dupa ce pun etrierii aia mari sus.

        Tine-ne la curent cu progresul evenimentelor.


        Dragos

        Comment


        • #5
          Am rezolvat problema cu frecarea inte janta si etrier. Janta a fost de vina deoarece eu pe masina am doua jenti cu ET 38 care a fost montat pe fata si doua cu ET 39 care a fost montat pe spate. Rezolvarea problemei a fost simplu am schimbat jentile intre ele adica jentile din fata cu cele din spate. Concluzia este ca pe fata trebe jenti cu ET 39 iar pe spate jenti cu ET 38.
          Pun si niste poze cu prinderea etrierilor pe suportul lor pentu colegu.
          Multumesc incaodata pentru ajutor.
          Attached Files

          Comment


          • #6
            ET-uri, jante...

            Buna seara !


            ET39 iti baga janta si mai adanc sub masina, ET38 mai putin cu un milimetru fata de ET39, deci in cel mai bun caz e invers. Si atunci, cu un ET49, nu mai incap rotile pe masina, banuiesc... Si poze vroiam cu aranjamentul de pe masina ta, nu cu instructiunile din carte.

            Ideea este ca si eu stiam ca jantele de tabla la generatia asta de W124 diesel vin cu ET pozitiv mare, dar nu stiu precis cu cat.

            Oricum, o sa vad si eu cum va sta treaba la mine cand o sa fac teste cu jantele de tabla cu ET38, si o sa postez rezultatul, ca mi-e cam dubioasa treaba cu milimetrul ala diferenta...


            Dragos

            Comment


            • #7
              Buna
              Daca nu e tarziu in weekend pun niste poze cu aranjamentul de pe masina mea, deoarece ieri am lasat acasa aparatul foto si cu telefonul iasa foarte naspa.
              Cand am cumparat masina rotile a fost pusa in felul urmator: ET38 fata ET39 spate. Eu n-am umblat cu ele deoarece din fericire nu am avut probleme ca sa scot roata. Acum cand am schimbat placutele si am vrut sa pun inapoi janta nu am putut deoarece freca cu etrierul. Dupa ce ati intrebat ce ET am la jenti am verificat si am vazut ca spate am ET39 in fata ET38 iar rezelva are tot ET39. Am scos rezelva si am probat ca sa vad daca fraca sau nu, si nu freaca chear are si o distanta de 3mm intre etrier si janta.

              Comment


              • #8
                Ar fi trebuit sa ai toate jantele cu ET identic! (doar la masini performate/tunate/modificate sunt ET-uri diferite fata-spate, sau la micro-masini...)

                Nu are cum sa fie diferenta de 3 mm pana la etrier de la ET38 la ET39. (teoretic ar fi 1 mm, 38-39...)

                Bafta!
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                W126 500SE Nautical Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #9
                  Buna ziua !


                  Mai e un aspect de care trebuie tinut cont in toata treaba asta. Daca jantele, indiferent ca-s alea cu ET38 sau ET39, au forma diferita a miezului (inima jantei, partea care s-ar putea considera "spite"), sunt sanse ca una sa potriveasca si alta nu, chiar la diferente mai mari decat milimetrul ala dintre ET-uri.

                  Stiu ca au fost doi sau trei furnizori de jante de tabla pentru W124, unul din ei mi-l aduc aminte pe nume, si anume Lemmerz. Sunt sanse ca la acelasi ET sa difere profilul ala de care vorbeam mai sus, si atunci pot aparea incompatibilitati...


                  Dragos

                  Comment


                  • #10
                    Jante...

                    Postare dubla, netu' lu' peste...
                    Last edited by Heavy D.; 02-20-2013, 11:47 AM. Reason: Postare dubla.

                    Comment


                    • #11
                      Se rezolva simplu: se pun jante ORIGINALE de W124 care au, parca, ET 49.

                      Bafta!

                      P.S.

                      Mai intra si astea:

                      E Class (W/C/S/A124)
                      15x6 49 185/65R15

                      Mercedes-Benz
                      15x6.5 44/48/49 195/65R15

                      Mercedes-Benz
                      15x6.5 44/48/49 205/65R15

                      Mercedes-Benz
                      15x7 41/42 205/60R15

                      Mercedes-Benz
                      15x7 25 205/60R15

                      AMG
                      15x7 35 205/60R15

                      AMG
                      16x7 46 215/55R16

                      Mercedes-Benz
                      16x7.5 31 205/55R16

                      AMG
                      16x7.5 37 205/55R16

                      AMG
                      16x7.5 42 205/55R16

                      AMG
                      16x8 34/35 225/55R16

                      Mercedes-Benz
                      17x7.5 42 235/45R17

                      AMG
                      17x8 28 235/45R17

                      AMG
                      17x8 30 235/45R17

                      AMG
                      17x8 30 235/45R17

                      Carlsson
                      17x8.25 34 245/45R17

                      Mercedes-Benz 500E/E500 only 17x8.5 30 245/45R17

                      AMG wide wheelarch 18x8.5 35

                      Carlsson wide wheelarch

                      Read more: http://mbworld.org/forums/e-class-w1...#ixzz2LR3htZ92

                      Trebuie vazut ce s-a intamplat acolo de freaca pe etrier. Teoretic, si ET38 si ET39 ar trebui sa fie OK!
                      Last edited by dan500se; 02-20-2013, 12:52 PM. Reason: completare
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                      W126 500SE Nautical Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc pentru raspunsuri
                        Colegul are dreptata in legatura ca poate sa difere forma deoarece cele cu ET39 au o parte mai convexa, eu refer la fasia unde sunt si gaurile.
                        Am verificat etrierele si toate sunt la locul lui numai ca placutele noi sunt aproape de 3 ori mai graosa ca cele uzate. Si discurile a fost rectificata ca sa aseaza placuta bine pe disc. Si cred ca placutele nu sunt de vina deoarece am cumparat placuta Ferodo. Nu este prima masina pentru care schimb placuta de frana, chear am schimbat pentru multi oameni din motivul ca am garaj si sunt pasionati de masini.
                        Acum o intrebare, am si un set de jenti de aliaj pentru vara, A124 401 13 02 Alufelge 8-Loch in silber 7x15 H2 ET41 Zubehör. La jentile respectiva am ET41oare potrivesc, dupa cod sunt jenti original pentru W124.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by poul View Post
                          ...dupa cod sunt jante originale pentru W124.
                          Cred ca intrebarea nu mai exista... Se potrivesc!

                          Totusi, in caz ca ai cumva etrieri de E500 sau AMG e posibil sa nu intre (din cauza ca ar fi etrierii mai mari). Am patit exact asta... cand am vrut sa montez janta de tabla OEM de W126 de pe 280SE pe 500SE. Jantele atingeau in etrieri (pe fata, pe spate intrau)!
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                          W126 500SE Nautical Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #14
                            Problema cu frana am rezolvat, in weekend schimb placutel, discurile si sabotii din spate ca sa termin cu franele. Multumesc incaodata pentru ajutorul colegilor.
                            Urmatoarea intrebare este in legatura cu sistemul de alimentare, cand am cumparat masina (august 2012) a doua zi cand am dus acasa am vazut sub el niste pete de motorina, am cautat de unde curge si am constatat ca furtunasele de retur sund de vina, am schimbat dar furtunul care am cumparat a fost la metru deoarece special pentru mercedes la dimensiuni gata taiata n-am gasit nicaier. Si acest furtun are insertie si arate exact ca si cele veci dar acum am verificat si iares am niste umezeala acolo si vine de la furtunase deoarece chear langa stut este umed si insertia. Oare care e motivul ca umezeste acolo?
                            Vreau sa schimb si diuzele de injectoare si saibele de foc ca 2 injectoare din 5 fac galagie si scoate un fum gri albastrui care tare enerveaza, dupa 300000 de km merit un set de diuza. Am fost la magazin unde a spus ca exista mai multe marci, Bosch, Ruville, etc. Eu asi ramane la Bosch deoarece cum stiu din fabrica motorul a fost echipat cu diuze de injector Bosch, voi ce parere aveti, ce marca de diuze recomandati?
                            Cineva a schimbat diuze de injector, dupa cum am informat la niste saituri americane nu este un lucru foarte greu numai ca ai nevoie de niste scule speciale adica cheie dinamometrica, pompa de testat injector. Sculele respectiva il am si nu asi duce masina la nimeni daca se poate ca am numai experiente negative.
                            Multumesc
                            Last edited by poul; 02-21-2013, 21:51 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Salut

                              Eu iti recomand diuze Monark, nu e o filozofie sa reconstruiesti un injector atata timp cat lucrezi foarte curat iar reglajul se face dupa specificatiile producatorului.
                              Verifica si antecamerele si daca poti si compresia.
                              Verifica intai presiunea la care deschide fiecare injector si cum face atomizarea, probabil ca dupa ce vei reconstrui injectoarele va trebui sa schimbi si o-ringurile din pompa de injectie.
                              Daca nu ma insel injectoarele ar trebui sa deschida la 115-120bar
                              Spor

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF