Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema electrica grava!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema electrica grava!!

    Salutari,

    o mare parte din firele ce duceau la instrumentele de bord au luat foc si s-au sudat intre ele. Cine a avut masina a dus-o la un nea electricianu de pe malu apei i-a schimbat doua fire care erau la vedere sub bord si i-a dat drumu in circulatie. Am preluat eu masina si in scurt timp au inceput sa cada instrumentele de bord ,indicator motorina, presiune ulei, temperatura apei in acelasi timp cu blocarea releului de semnalizare care zumzaia de-l lua dracu si intra in normal doar in modul de semnalizare si imi dispareau stopurile de frana. Am facut o munca de batran chinez ieri am luat de la alta masina o parte de instalatie si am inlocuit toate firele arse sau lipite intre ele. Toate bune si frumoase, merg toate instrumentele mai putin nivelul combustibilului iar cand nefericitul de mine am vrut sa vad daca merg stopurile de frana releul de semnalizare a intrat iar in draci. Azi ma voi apuca sa merg pe fir invers de la stopuri spre bord, dar totusi daca cineva se pricepe sau are o schema electrica si i se face mila de mine ii multumesc anticipat. De asemenea stie cineva ce functie au exact cutiile negre de sub bancheta din spate?
    Mentionez ca modelul masinii este W124 fost benzinar actual cu 200D.

    Inca o data multumiri,

  • #2
    Poftim schema de la 200 D
    Attached Files
    "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

    Comment


    • #3
      Originally posted by iiulian2000 View Post
      Salutari,

      o mare parte din firele ce duceau la instrumentele de bord au luat foc si s-au sudat intre ele. Cine a avut masina a dus-o la un nea electricianu de pe malu apei i-a schimbat doua fire care erau la vedere sub bord si i-a dat drumu in circulatie. Am preluat eu masina si in scurt timp au inceput sa cada instrumentele de bord ,indicator motorina, presiune ulei, temperatura apei in acelasi timp cu blocarea releului de semnalizare care zumzaia de-l lua dracu si intra in normal doar in modul de semnalizare si imi dispareau stopurile de frana. Am facut o munca de batran chinez ieri am luat de la alta masina o parte de instalatie si am inlocuit toate firele arse sau lipite intre ele. Toate bune si frumoase, merg toate instrumentele mai putin nivelul combustibilului iar cand nefericitul de mine am vrut sa vad daca merg stopurile de frana releul de semnalizare a intrat iar in draci. Azi ma voi apuca sa merg pe fir invers de la stopuri spre bord, dar totusi daca cineva se pricepe sau are o schema electrica si i se face mila de mine ii multumesc anticipat. De asemenea stie cineva ce functie au exact cutiile negre de sub bancheta din spate?
      Mentionez ca modelul masinii este W124 fost benzinar actual cu 200D.

      Inca o data multumiri,
      Buna, controleaza intrerupatorul de la semnalizare si apoi poti controla daca vine tensiune la intrerupatorul de la pedala de frina care este sub bordul masinii. Daca ai curent acolo atunci tii apasata pedala si controlezi daca vine curent la contactul din partea stinga de la stopul masini ca de acolo pleaca la partea dreapta. Pe partea stinga iti merg firele pentru stop frina si acolo poate mai ai citeva fire arse care fac scurt circuit . Aici am schimbat o instalatie la un w124 si a ajuns in jur de 4000de euro total cu tva si in aceasta suma s-au schimbat si toate releele +calculatorul . Bafta si spor la treaba
      Last edited by doktor4carz; 07-09-2008, 09:22 AM.

      Comment


      • #4
        Va multumesc. dupa inca o zi de munca am reusit sa o scot la capat. nu foarte ortodox dar am luat tensiune de pe genaralul care alimenteaza ``cabina`` pe reteaua de stopuri si problema s-a rezolvat. banuiesc ca nea ala de la malu apei care a facut lucrarea a legat ceva fire aiurea si se intercalau doua circuite. Tinand cont ca am schimbat 50% din reteaua electrica fara schema si functioneaza toate instrumentele faruri semnalizari becuri, etc cred ca pot sa mai merg cu acest compromis. Nu mai am rabdare sa desfac din nou inca o magistrala si sa ghicesc ce a legat gresit nea cizmaru. Mai strang ceva bani si cu 4000 de eur mai iau una ((:::. Va multumesc inca o data pentru ajutor.

        Comment


        • #5
          Originally posted by iiulian2000 View Post
          Va multumesc. dupa inca o zi de munca am reusit sa o scot la capat. nu foarte ortodox dar am luat tensiune de pe genaralul care alimenteaza ``cabina`` pe reteaua de stopuri si problema s-a rezolvat. banuiesc ca nea ala de la malu apei care a facut lucrarea a legat ceva fire aiurea si se intercalau doua circuite. Tinand cont ca am schimbat 50% din reteaua electrica fara schema si functioneaza toate instrumentele faruri semnalizari becuri, etc cred ca pot sa mai merg cu acest compromis. Nu mai am rabdare sa desfac din nou inca o magistrala si sa ghicesc ce a legat gresit nea cizmaru. Mai strang ceva bani si cu 4000 de eur mai iau una ((:::. Va multumesc inca o data pentru ajutor.
          Ai nevoie de un electrician?
          Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

          Comment


          • #6
            Originally posted by arhitect View Post
            Ai nevoie de un electrician?
            Sal eu zic ca am rezolvat-o dar nu mi-ar strica o cunostinta de meserie. Daca imi poti recomanda pe cineva ar fi ok.

            Comment


            • #7
              Originally posted by iiulian2000 View Post
              Sal eu zic ca am rezolvat-o dar nu mi-ar strica o cunostinta de meserie. Daca imi poti recomanda pe cineva ar fi ok.
              Am pus pe privat - nu stiu daca am voie aici.
              Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

              Comment


              • #8
                problema electrica W124

                Originally posted by arhitect View Post
                Am pus pe privat - nu stiu daca am voie aici.
                Buna ziua! am si eu o problema asemanatoare. daca aprind farurile,ii ok. dar cand pornesc faza lunga merge doar cel din stanga iar faza scurta se stinge detot. opresesc faza lunga, revine la normal. becul din bord de la faruri de multe ori nu se aprinde cand sunt faruile aprinse (uneori aprinzandu-se si cu farurile stinse). indicatorul de motorina nu merge. sare cum vrea el, ma ghidez doar dupa becul galben (cred ca e problema de bord , deoarece nici kilometraju nu merge,nu imi indica cati km fac). vraeu sa iau alt bord si cu ocazia asta sa pun unul cu turometru (masina mea e un W124 200d) (daca are careva va rog sa dea un PM). tot vis-a-vis de partea electrica, releul de la trapa bate ff tare si se incinge :|. l-am schimbat anul trecut si dupa nici o zi a inceput sa faca iarasi de unde rezulta ca ii ceva scurt undeva.de atunci umblu fara trapa. va rog sa imi dati niste sfaturi, ce ar putea fi? stima

                Comment


                • #9
                  Originally posted by tertan View Post
                  Buna ziua! am si eu o problema asemanatoare. daca aprind farurile,ii ok. dar cand pornesc faza lunga merge doar cel din stanga iar faza scurta se stinge detot. opresesc faza lunga, revine la normal. becul din bord de la faruri de multe ori nu se aprinde cand sunt faruile aprinse (uneori aprinzandu-se si cu farurile stinse). indicatorul de motorina nu merge. sare cum vrea el, ma ghidez doar dupa becul galben (cred ca e problema de bord , deoarece nici kilometraju nu merge,nu imi indica cati km fac). vraeu sa iau alt bord si cu ocazia asta sa pun unul cu turometru (masina mea e un W124 200d) (daca are careva va rog sa dea un PM). tot vis-a-vis de partea electrica, releul de la trapa bate ff tare si se incinge :|. l-am schimbat anul trecut si dupa nici o zi a inceput sa faca iarasi de unde rezulta ca ii ceva scurt undeva.de atunci umblu fara trapa. va rog sa imi dati niste sfaturi, ce ar putea fi? stima
                  Cred ca ai patit ca mine. Cablaj parlit. poti verifica singur. Scoti borna de plus de la baterie mai intai, apoi desfaci cutia de sigurante si relee (nu e mare filozofie ai 4 suruburi la capac superior, apoi ai unul in fata la modulul de sigurante) dupa care poti trage in afara si modulul de sigurante si cel de relee. E mai repede decat sa desfaci bordul. Te uiti putin pe manunchiurile de fire si-ti dai seama imediat. Eu am desfacut-o toata si am muncit 2 zile dar s-a meritat. Am dat 50 ron pe cablaj. Poate te poate ajuta cineva din zona ta.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by iiulian2000 View Post
                    Cred ca ai patit ca mine. Cablaj parlit. poti verifica singur. Scoti borna de plus de la baterie mai intai, apoi desfaci cutia de sigurante si relee (nu e mare filozofie ai 4 suruburi la capac superior, apoi ai unul in fata la modulul de sigurante) dupa care poti trage in afara si modulul de sigurante si cel de relee. E mai repede decat sa desfaci bordul. Te uiti putin pe manunchiurile de fire si-ti dai seama imediat. Eu am desfacut-o toata si am muncit 2 zile dar s-a meritat. Am dat 50 ron pe cablaj. Poate te poate ajuta cineva din zona ta.
                    Multumesc pentru rapiditate! Te referi la cutia de sigurante si relee unde este si releul de la trapa? nu stiu sa mai fie alt loc, dar sa fiu sigur , sa nu ma apuc sa desfac altceva. si cum imi pot da seama? daca cablajul ii parlit undeva pe sub bord sau alta zona ascunsa? stima!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by tertan View Post
                      Multumesc pentru rapiditate! Te referi la cutia de sigurante si relee unde este si releul de la trapa? nu stiu sa mai fie alt loc, dar sa fiu sigur , sa nu ma apuc sa desfac altceva. si cum imi pot da seama? daca cablajul ii parlit undeva pe sub bord sau alta zona ascunsa? stima!
                      Cutia de sigurante si relee este una singura nu ai cum s-o ratezi. dupa ce o desfaci si tragi modulele un sus ai sa vezi ca, cablurile or sa vina dupa module. Inca o data ai grija sa scoti borna de + ca altfel poti sa faci altele mai frumoase. Dezizolezi si tu o parte din manunchiuri si rasfiri putin firele. Din cate am observat eu daca un + se topeste si mai atinge si unul de masa, se duce pana in tablou si e suficient sa mergi pe el ca ce o sa gasesti ai sa te ``bucuri``. Nu e mare filozofie sa dai jos masca de sub volan dar nu te ajuta prea mult fiindca trebuie sa dezizolezi tot acolo ca sa-ti dai seama de ceva. Poti eventual sa dai instrumentele de bord jos si vezi ca ai o mufa in stanga cu multe fire care s-ar putea mai mult ca sigur sa fie parlite. iti atasez o fotografie sa vezi ce am avut eu.Cu ocazia asta te uiti si la cablu de kilometraj. Nici mie nu imi mergea dar dupa ce l-am strans bine in mufa de la kilometraj nu mai am treaba.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by iiulian2000 View Post
                        Cutia de sigurante si relee este una singura nu ai cum s-o ratezi. dupa ce o desfaci si tragi modulele un sus ai sa vezi ca, cablurile or sa vina dupa module. Inca o data ai grija sa scoti borna de + ca altfel poti sa faci altele mai frumoase. Dezizolezi si tu o parte din manunchiuri si rasfiri putin firele. Din cate am observat eu daca un + se topeste si mai atinge si unul de masa, se duce pana in tablou si e suficient sa mergi pe el ca ce o sa gasesti ai sa te ``bucuri``. Nu e mare filozofie sa dai jos masca de sub volan dar nu te ajuta prea mult fiindca trebuie sa dezizolezi tot acolo ca sa-ti dai seama de ceva. Poti eventual sa dai instrumentele de bord jos si vezi ca ai o mufa in stanga cu multe fire care s-ar putea mai mult ca sigur sa fie parlite. iti atasez o fotografie sa vezi ce am avut eu.Cu ocazia asta te uiti si la cablu de kilometraj. Nici mie nu imi mergea dar dupa ce l-am strans bine in mufa de la kilometraj nu mai am treaba.
                        am inteles. si am uitat sa mai mentionez ca releul de la trapa si de la claxonul luminos pe langa faptul ca se incinge, si bate, se aude un tzacanit. aceeasi problema sa fie? stima!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by tertan View Post
                          am inteles. si am uitat sa mai mentionez ca releul de la trapa si de la claxonul luminos pe langa faptul ca se incinge, si bate, se aude un tzacanit. aceeasi problema sa fie? stima!
                          In proportie de 80% cred ca da. Eu de regula desfac si ma uit. Numai asa te poti lamuri de unde si cum se manifasta un defect.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by iiulian2000 View Post
                            In proportie de 80% cred ca da. Eu de regula desfac si ma uit. Numai asa te poti lamuri de unde si cum se manifasta un defect.
                            Am fost in cele din urma la electrician si totul s-a rezolvat, erau cabluri oxidate , de unde rezulta cabluri imperfecte. totul merge ok, doar claxonul luminos nu merge, respectivul zicand ca bratul pe care e si semnalizarea e de vina. intradevar asa e?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by tertan View Post
                              Am fost in cele din urma la electrician si totul s-a rezolvat, erau cabluri oxidate , de unde rezulta cabluri imperfecte. totul merge ok, doar claxonul luminos nu merge, respectivul zicand ca bratul pe care e si semnalizarea e de vina. intradevar asa e?
                              Scuze de itarzierea cu care iti raspund, dar oricum nu stiu sa-ti dau un raspuns clar in problema asta. Nu m-am lovit de ea ca sa ma pot pronunta. Din punct de vedere electric pot fi cateva cauze printre care bineineles si bratul de comanda.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF