Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pompa de vacuum

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pompa de vacuum

    Am probleme cu pompa de vacuum la W124 2,5D an fabricatie 1988 tip motor 602912 in turatie arunca ulei si ma lasa fara ulei in motor mentionez ca am frine credeti ca se poate repara pompa sau se repara prin inlocuire cu alta?
    Multumesc.

  • #2
    Ceau,

    Aceiasi problema am avut-o si eu, scapa ulei pompa de vacum de pe motor (banuiesc ca de aia vorbesti) si scapa pe la capac...., eu am incercat sa o repar (etansez) cu tot felul de rahaturi dar tinea 2 luni si iar scapa, asa ca am luat alta second la un coleg de pe forum si nu mai am probleme, cea veche voi incerca sa-i dau capacul jos care este ``semicapsat`` sa vad daca o pot reconditziona.

    Comment


    • #3
      Vacuum...

      Buna ziua !


      In functie de situatia financiara, sa zicem ca mai sunt cateva solutii la faza cu pompa de vacuum care pierde ulei:

      - alta pompa de vacuum, noua.
      - alta pompa de vacuum, la mana a doua sau reparata, dar buna.
      - pompa de vacuum electrica, cu switch care simte daca e cazul sa mearga sau nu. Si care n-are treaba cu uleiul...

      Considerand ca pompa de vacuum de pe motorul unul W124 se ocupa 95% de frane, si restul orientare faruri sau chestii neesentiale, cred ca se poate renunta la cea clasica in favoarea uneia electrice.

      Amanunte mai tarziu, ca sunt inca la munca...


      Dragos

      Comment


      • #4
        Multumesc mult/

        Sper ca s-a rezolvat problema am fost cu masina la meserias si au dat pompa jos au desfacut capacul din fata si au reparat-o au pus si silicon. Acum sper sa fie rezolvata problema. Mentionez ca probleme cu frinele chiar nu am avut deloc.

        Comment


        • #5
          Buna seara !


          OK, atunci nu mai este cazul sa aduc detalii legate de pompa electrica de vacuum.


          Dragos

          Comment


          • #6
            Are rost sa scrieti detalii despre pompa electrica de vacuum .
            Sint utile si interesante , le citesc cu mare placere .
            Pompa de vacuum are legatura si cu oprirea la modelele diesel Mercedes .

            Comment


            • #7
              Buna seara !


              Momentan doar ceva scurt, ca e tarziu. La masina mea de teren am renuntat la pompa de vacuum de pe blocul motor, in favoarea uneia electrice de la SSBC. Motivul renuntarii a fost slaba performanta a primeia, din motive de varsta, probabil.

              Referitor la oprirea motorului, si aceasta se poate converti cumva la full electric, trebuie doar gandita treaba, ca actionarea parghiei in cauza sigur se poate face si altcumva decat mecanic. Subiect pentru alt topic, atunci cand va veni vremea.

              Iar referitor la frane, calea corecta nu este un servo cu vacuum, ci unul hidraulic. Ceea ce intentionez sa fac relativ curand. Detalii tot in alt topic, binenteles.


              Dragos

              Comment


              • #8
                Originally posted by danyel View Post
                Sper ca s-a rezolvat problema am fost cu masina la meserias si au dat pompa jos au desfacut capacul din fata si au reparat-o au pus si silicon. Acum sper sa fie rezolvata problema. Mentionez ca probleme cu frinele chiar nu am avut deloc.

                Ceau,

                Iti recomand sa urmaresti din cand in cand pompa, si eu prima data am etansat-o cu silicon termic si nu a tinut, dupa silicon termic am incercat cu bison aqua, dupa care cu epoxi Devcon (SUA) si tot nu a tinut, cred ca exista o oarecare presiune de ulei in pompa de vacum si din aceasta cauza cedeaza.

                Comment


                • #9
                  Sal

                  Oricum sunt cu ochii pe motor acum chiar nu mai pierde gram de ulei astept sa fac un drum mai lung sa o forjez un pic si sa vad daca mai da pe undeva.
                  Referitor la pompa de vacuum electrica cred ca ar trebui deschis un alt topic cu imbunatatiri care pot fi aduse masinilor noastre. In viitorul apropiat intentionez sa schimb tachetii hidraulici pentru ca am presiune la ulei in relanti undeva la 1,7 și un mecanic mi-a zis ca daca schimb tachetii creste si presiunea si nici nu mai are cloncanitul acela specific.

                  Comment


                  • #10
                    Buna seara !


                    Lasa in pace tachetii, 1.7Bar la relanti (cald ? rece ?) e super OK, nu baga bani in buzunarele mecanicilor daca chiar nu trebuie. Sau ti-e dator omul si vrea sa se scape de datorie ?


                    Dragos

                    Comment


                    • #11
                      Pe viitor, daca o sa mai ai probleme te sfatuiesc sa achitizionezi o pompa de vacum cu capacul prins cu suruburi nu capsat.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Buna ziua

                        Spune-mi te rog de pe ce model de mercedes este pompa de vacuum din poza? Am vazut ca C-urile au pompa de vacum cu capacul prins in suruburi. Se potriveste cumva pompa de pe C sau de pe ochios?

                        Comment


                        • #13
                          Ceau, au am schimbat pompa luata de pe un w202 diesel cred ca 2.2- sau 2.5 nu mai stiu, eu avand w201 2.0d, deci se poate. Si da si la mine pompa luata ulterior este prinsa si in suruburi, pompa fiind identica cu cea postata de colegul mai sus in poza.
                          Last edited by entty; 02-04-2013, 13:20 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by danyel View Post
                            Spune-mi te rog de pe ce model de mercedes este pompa de vacuum din poza? Am vazut ca C-urile au pompa de vacum cu capacul prins in suruburi. Se potriveste cumva pompa de pe C sau de pe ochios?
                            Pompa din poza am luato de pe un w201 200d, si am montato pe w124 250d, posibil sa se potriveasca de pe C-uri.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF