Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Fura curent

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fura curent

    Salutare am un w124 2,5 d 1991 recent achizitionat si am probleme cu furtu de curent.Am gasit o discutie pe forum legata de aceasta problema dar la mine nu ii acea problema cu electroventilu de langa baterie. Nu stiu ce si cum fura curent,cand pun borna face scanteie si se aude un tacanit pe acolo pe langa sigurante.Am fost informat si de propritar de aceasta problema o zis ca io facut varza vreo doua baterii.Astept un raspun daca vati batut de aceasta problema ca as vrea sa cumpar o baterie noua si as vrea sa rezolv inainte .

  • #2
    Buna, si eu am avut probleme cu furtu de curent la un w124 2500 turbo diesel, dupa vreo 4 sedinte la un electrician auto am crezut ca nu mai scap de probleme deoarece omul a spus ca nu consuma nimic doar ceasul din bord. Seara am lasat masina in parcare nu avea nici o problema dimineata nu pornea numai tacanea demarorul. Cand puneam borna facea scantei si auzeam un tacanit la ABS. Am hotarat ca gasesc hotul, am scos siguranta al ceasului (ca sa nu am nici un consumabil numai ce fura) si cu ajutorul unui ampermetru care am legat in serie intre borna + al acumulatorului si intre cablul de alimentare + care merge la demaror, am constata ca am un consum de 5 amperi. Langa baterie este un fel de sir de clama (unde vine si firul din alternator) si acolo sunt vreo 10 firuri, am scos pe rand cate unu si am masurat cu ampermetru, in sfarsit aparatul a aratat un consum de 0 amperi.
    Nu prea am avut timp si am montat pur si simplu un intrerupator pe acel fir care am dus pana la torpedo. Dupa un timp a devenit foarte incomod sa pornesc intrerupatorul inainte sa pornesc motorul si am decis sa montez un releu de 30 de amperi (care este folosit si la proiectoare), pentru comanda am tras un fir de la tablou de sigurante mai exact de la bricheta deoarce acela functioneaza doar dupa contact.
    Sper ca am ajutat cu ceva, daca nu este ceva clar intrebati.

    Comment


    • #3
      Acuma la sfarsit de saptamana o sa am timp si sper sa ma ocup de aceasta treaba.Cand rezolv am sa spun ,sper sa fie aceasta probema

      Comment


      • #4
        Poti sa imi zici mai explicit cum tre sa montez ampermetru si toate alea ca nu prea ma am cu curentu si sambata as vrea sa ma ocup de aceasta probema. mersi anticipat

        Comment


        • #5
          Am trimis PM

          Comment


          • #6
            Ati reusit sa rezolvati ??

            Comment


            • #7
              Sal nu am reusit sa fac ca vremea o fost foste proasta o ploat si nici nu am avut timp.Dar am memorat numarul tau de telefon si am sa te sun cand ma ocup sau daca nu poti sa imi zic cum sa leg aparatu de masura mai explicit .Ms mult orcum mare domn

              Comment


              • #8
                Apropo , si eu am avut o problema cu un hot de curent , aveam un consum vampir de aproximativ 200 mA , care in 4-5 zile termina o baterie . Am luat prin eliminare si am descoperit ca este vorba de releul asazis de curtoazie , care raminea tot timpul anclasat. l am eliminat , si a fost inlocuit pur si simplu cu o punte . Intrebarea este daca s a mai lovit cineva de aceasta problema si care a fost rezolvarea

                Comment


                • #9
                  Cu sarbatorile nu am umbat vreo 4 zile cu masina si azi dimineata cand am vrut sa o pornesc "ciuciu" curent.Prima problema a fost la alternator era atins firu de excitatie de alt fir si era excita tot timpul alternatoru.Se pare ca si la mine ii si releu ala de care zici tu.Daca ai timp trimite un mesaj unde gasesc acel releu si cum pot sa remediez problema.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by catalinishi View Post
                    Apropo , si eu am avut o problema cu un hot de curent , aveam un consum vampir de aproximativ 200 mA , care in 4-5 zile termina o baterie . Am luat prin eliminare si am descoperit ca este vorba de releul asazis de curtoazie , care raminea tot timpul anclasat. l am eliminat , si a fost inlocuit pur si simplu cu o punte . Intrebarea este daca s a mai lovit cineva de aceasta problema si care a fost rezolvarea
                    Alternatoru meu fura cam 5 A si era cam mult acuma am remediat dar se pare ca mai am pe undeva "scurgeri"

                    Comment


                    • #11
                      Releul despre care vorbesc eu se afla in cutia cu sigurante de sub capota . La mine cind puneam borna la baterie se auzea un mic zgomot , care s a dovedit a fi de la acel releu .Nu am stat sa imi bat capul in ce conditii ramine anclasat , ca sa verific daca chiar el este defect ,sau cineva il tine alimentat si pursi simplu l am anulat, intrucit era f frig si nu imi ardea de asa ceva . codul acestui releu este 0015427819
                      Last edited by Zeus; 12-28-2012, 11:59 AM. Reason: Majuscule.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF