Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu porneste DIMINEATA si pe PLOAIE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu porneste DIMINEATA si pe PLOAIE

    Va salut pe toti impatimitii de stea pe capota,sunt la al 4 lea mertzan ca sa zic asa dar asta m-a pus in cap nu porneste daca sta sa ploua afara sau e mai frig un pic (si mai ales ca acum vine iarna) .Scuze nu m-am prezentat sunt un 124 din 1989 cu motor de 2300 cm3 injectie mecanica ,bosch KLJetronic (mi-a spus cineva, pentru ca nu cunosc diferentele intre k si kl )si am mari probleme cu pornirea porneste fff greu, am fost la mecanici si doar au reglat(la cald) cu un imbus lung capul de injectie **broasca** cum ziceau ei . Atunci pe loc pornea frumos , mergea bine , dar a doua zi ....... autobuzul . Daca stie cineva sau a mai intalnit asa ceva il rog sa ma ajute.

  • #2
    MA REPET,reglajul din broasca e doar raportul de co2.Plecarea la rece nu depinde de acel reglaj....

    Comment


    • #3
      Si eu am acelasi impediment dar voi incepe cu schimbarea capacului delco, apoi daca nu este suficient voi merge la fise dar presupun ca acolo sunt problemele, daca in rest motorul merge ok nu trebuie dereglat

      Comment


      • #4
        Salut!.
        Inteleg ca la 'cald' merge normal, doar ca nu porneste la 'rece'.
        Eu as verifica daca lucreaza injectorul suplimentar ptr pornirea la rece. Un fel de 'soc' automat (ca la carburatoare). Din cate stiu eu este comandat de o sonda de pe chiulasa, undeva langa delco. Asta citeste temperatura chiulasei si trimte informatia astfel incat acest injector sa fie deschis si sa pulverizeze un plus de benzina la pornirea la rece. Din capul de injectie pleaca cele 4 conducte spre fiecare injector plus inca una, asta este catre acest injector ptr pornirea la rece.
        La capacul de delco....... poate doar sa ai condens sa nu porneasca....
        Incearca si vezi ce descoperi la acel injector si poate rezolvi sau are si altcineva vreo alta idee.....
        Bafta si sa ne spui ce ai facut!

        Comment


        • #5
          Salut,
          ca sa iti faci o idee care este motivul (scanteie sau benzina) da cu putin spray inainte sa dai la cheie, vezi daca surplusul de carburant rezolva situatia.

          Daca a umblat la amestec e posibil sa iti creasca consumul.
          Lamureste intai ce anume ii lipseste (scanteie sau benzina) ...

          Comment


          • #6
            Salutare la toata lumea , va relatez noi probleme interesante aparute la babuta mea , dimineata se intampla sa porneasca la sfert de cheie, si sa mearga ok apoi in primele manevre de pregatire pt decolare se opreste instant, si nici ca o mai ia. Are cineva o idee in ceea ce priveste cauza? Eu cred ca tot capacul delco este artizanul acestor probleme dar nu am gasit nicaieri unul sa il schimb .Daca stiti un magazin ce are habar de piesele noastre imi puteti da si mie o mana de ajutor?

            Comment


            • #7
              Pai, vorba lu' 'Dumi 420 SE', vezi ce-i lipseste cand se opreste, benzina sau scanteie. Cel mai simplu este sa scotzi o fisa de la bujie si sa verifici scanteia.
              Pe urma..... ne mai dam cu presupusul.
              Ce tip de motor ai?
              Eu cand caut piese noi intreb la Stefan: 684 36 38. Ptr s.h. 0720.502.981.
              Verifica scanteia si spune-ne ce ai aflat.

              Comment


              • #8
                Originally posted by naghis View Post
                Va salut pe toti impatimitii de stea pe capota,sunt la al 4 lea mertzan ca sa zic asa dar asta m-a pus in cap nu porneste daca sta sa ploua afara sau e mai frig un pic (si mai ales ca acum vine iarna) .Scuze nu m-am prezentat sunt un 124 din 1989 cu motor de 2300 cm3 injectie mecanica ,bosch KLJetronic (mi-a spus cineva, pentru ca nu cunosc diferentele intre k si kl )si am mari probleme cu pornirea porneste fff greu, am fost la mecanici si doar au reglat(la cald) cu un imbus lung capul de injectie **broasca** cum ziceau ei . Atunci pe loc pornea frumos , mergea bine , dar a doua zi ....... autobuzul . Daca stie cineva sau a mai intalnit asa ceva il rog sa ma ajute.
                am schimbat si capac delco ,fise,bujii injectorul de sus de pe galeria de admisie,ceva in bione s-a mai schimbat cand am schimbat si **socul**piesa aia cilindrica cu 1 furtun ce vine de la capac tacheti si un furtun in jos (care sare cand da rateu)ce merge la broasca pe dedesubt, dar tot greu porneste ,isi ia relantiul f greu pleaca pe la 450-500 rpm cu acul de consum undeva la mijloc si daca reusesc sa o accelerez dupa un timp 10-15 sec relantiul devine stabil va rog sugestii !!!

                Comment


                • #9
                  Ti-a modificat amestecul ,...in ultima luna am trait tot felul de experiente pe la service-uri, au incercat si ei ceva...,intr-adevar daca amestecul e mai sarac, porneste mai greu mai ales la frig, dar mai da si rateuri si pierde un pic si putere. Ar fi bine sa stii totusi daca ai compresie, fiindca asta se simte mai ales la pornirea la rece.Nu costa asa mult un test de compresie. Daca ti-ai facut motorul recent trebuie sa te gandesti la altceva, daca nu ia si asta in calcul. Amestecul se reface cu analizor de gaze si in plus cu un bun mecanic sau specialist in sist de injectie. Si eu mi-am refacut amestecul si cand era ok pe aparat motorul nu mergea lin, a trebuit sa mai umble un pic la reglaj...Sa ai bafta sa nu dai de mai rele!
                  Ford Transit 2.5d ex
                  Mercedes 230 E ex
                  Mercedes 200 TE ex
                  BMW 320d touring

                  Comment


                  • #10
                    La LIZEANU,sunt vreo 2 mag de turci piese auto noi,Gasiti orice,si originale si turcesti,depinde ce vrei.Turcii aia cam papa MB pe piine...

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc pentru sfaturi si pentru atentia acordata !!! astazi la pranz a pornit dar cu un relanti f mic si scotea fum negru,dupa cateva sprituri si-a revenit si statea bine in turatie si fara fum !!! mai vedem si maine . motarele astea pornesc si iarna ??? glumeam

                      Comment


                      • #12
                        am uitat sa va spun motorul cand e cald porneste doar cu pedala de acceleratie calcata la maxim , ce sa fac ???

                        Comment


                        • #13
                          Eu zic sa incerci s-o pui pe un analizor de gaze. Ca sa dea rateu in galeria de admisie trebuie sa ai amestec 'sarac'. Dar tu ai fum negru => amestec bogat.
                          Spui ca s-a umblat la amestec atunci inclin sa cred ca e bogat si poate ca d-aia pornesti la cald cu pedala 'blana'. De ex. la carburatoare cand motorul e cald sai mai ales vara cand benzina se evapora se porneste cu pedala 'blana'.
                          'Socul' de care zici tu nu este ala ci un injector care este pe galeria de admisie si se alimenteaza cu benzina de la capul de injectie. Are si o mufa ptr contact electric care deschide si inchide alimentarea ptr pornirea la rece!
                          Ceea ce spui tu este regulatorul de ralanti.

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc Razvan !!

                            Comment


                            • #15
                              senzorul de temperatura exterioara ar vreo importanta (cel din bara) la mine lipseste si la bord cand pun contactul i-mi arata -38 *C sa nu porneasca din cauza asta ? Azi a plouat , am luat bilete de autobuz

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF