Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme ciudate MB 124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme ciudate MB 124

    buna ziua ,sunt nou pe forum si evident am achizitionat un e200 din 93' 136 cai care s a dovedit a fi o masina ciudata avand urmatoarele probleme:
    - si la relanti si in mers masina se limiteaza la 4000 rpm urca frumos liniar dar la 4000 de ture da in limitare
    - ABS ul ba sta aprins ba nu sta aprins dar nici nu functioneaza cand e stins becul
    - A/C ul porneste compresorul dar ventilatorul nu
    - tetierele sunt pe buton dar nu merg
    - dupa ce inchid masina se mai aude ceva la usa din spate banuiesc ca e ceva legat de vacum care mai merge inca vreo 40 secunde.
    - si sa nu uit ce ma scoate cel mai rau din sarite niste batai infernale din spatele masinii dar nu tot timpul dar atunci si ma scutura
    rog persoanele care se pricep sa mi dea un sfat
    multumesc anticipat

  • #2
    Ciudatenii...

    Buna seara !


    - inca ma intreb cum poate un motor care functioneaza la relanti sa se plafoneze la 4000 rpm...
    - senzori murdari sau cu probleme de contact electric, pompa ABS dusa.
    - macar functioneaza A/C, adica face frig ?
    - tetiere... probleme vacuum, furtune, racorduri.
    - scapari de vacuum la servomotorul de inchidere al usii respective.
    - bucsi sau amortizoare duse, cuplajul Hardy al partii din spate a cardanului uzat, joc in grupul conic. Sau un mix din toate astea, plus altele care nu-mi vin acum in minte, ca e duminica si-mi odihnesc una din emisfere.



    Dragos

    Comment


    • #3
      Salut!Probabil colegu a vrut sa spuna ca intra motorul in limitare atat cand il accelereaza cu masina stationand cat si cand autovehiculul este in mers.Ma gandesc..
      W124 E220 din 95

      Comment


      • #4
        Da ...deci si in mers si la relanti la 4000 rpm intra in limitare nu pot sa mi dau seama de la ce parca ar intra ecu in mod de protectie dar trage liniar si frumos,la tetiere am gasit sub bancheta spate ceva vacum care habar n am unde vine dar e scos poate asta afecteaza si usa iar despre A/C merge la rece dar nu porneste termocupla si mie frica sa nu puste instalatia sa faca presiune prea mare .BUN acum cat despre cardan daca ai putea sa fii mai explicit la ce fel de hardy si amortizoare te referi ti as fi recunoscator eventual poze daca nu cer prea mult pt ca ma gandesc sa tin masina si nu suport zmuciturile si bataile cardanului sau diferentialului ,e prea frumoasa masina sa nu o reconditionez dar am citit niste topicuri cum ca au fost schimbate o gramada de tampoane ,diferentiale si cutii si tot aceeasi bataie aah si inca ceva daca merg mai sportiv nu intra in rezonanta acel ceva in spate dar schimbatorul de viteze se cam misca inainte si inapoi

        Comment


        • #5
          Hardy & Co.

          Buna seara !


          Sub sezutul banchetei spate ai mai multe chestii care genereaza/functioneaza cu curent sau pe baza de vacuum. In partea din dreapta ai pompa electrica de vacuum care se ocupa de inchiderea centralizata, si care arata in mare, cam asa:

          1.jpg

          Atentie, sunt diverse variante constructive de pompa, cu mufe electrice si cuple de vacuum dispuse in zone diferite pe corpul pompei.

          Foarte aproape de pompa, pe aceeasi parte dreapta, vei gasi centrala de comanda a inchiderii centralizate, care arata asa:

          Centrala comanda inchidere centralizata W124, take 2.JPG

          Schema sistemului de inchidere centralizata arata asa, atunci cand ai patru usi:

          Inchidere centralizata W124.jpg

          Cuplajul Hardy arata ca mai jos, si ai doua bucati, cate una la fiecare capat de cardan:

          Cuplaj Hardy Mercedes.JPG

          Ansamblul spate fara grup si planetare, dar cu bratele pe ele, arata ca mai jos, si contine opt brate cu bucsi clasice de cauciuc si interior metalic, precum si patru bucsi oscilante:

          Ansamblu spate W124.JPG

          Semisasiul spate in versiunea porno arata asa, si are patru bucsi:

          Ansamblu spate W124, desen tehnic.JPG

          Tremurici, batai sau miscari ale levierului schimbatorului de viteze pot aparea si din cauza unui tampon (suport) de cutie sau de motor rupte/defecte. Mai jos, cele doua sunt tampoane de cutie (ai doar unul) ala singuru' e suportul de motor (ai doua de-astea):

          Suport cutie viteze.JPG Suport motor.JPG

          Pe partea stanga, sub sezutul banchetei, ai modulul asa-zis de confort, care arata ca mai jos:

          Modulul comfort.JPG

          Pe sub el si pe langa el vei gasi furtunele si racordul Y care ar trebui sa aduca vacuumul la tetiere. Scoate furtunele de plastic din racord rand pe rand, suge din ele, si daca tetierele cad, ai rezolvat macar vizibilitatea catre inapoi. Restul e un santier greu...


          Succes la depistarea problemelor !


          Dragos

          Comment


          • #6
            multumesc Dragos am sa incerc sa ma ocup zilele astea de ea si revin .

            Comment


            • #7
              Cu ventilatorul AC-ului am avut eu probleme dar era doar dusa siguranta.

              Pana gasesti cauza poti sa il pui pe direct la baterie si iti tragi cablul inautru ca sa poti decupla manual. Acum ca e frig nu cred ca e urgent

              Comment


              • #8
                inca o problema ,am fosta zi pe la dezmembrari si am intrebat de un diferential la care tipu de acolo mi a spus ca potriveste de la clasa c 93'-95' diferentialu si planetarele este adevarat?(asta in conditiile in care am constatat ca diferentialul are joc destul de mare)

                Comment


                • #9
                  Diferentiale...

                  Buna seara !


                  In afara de chestiunea raportului grupului conic, care ar trebui sa fie identic cu cel actual (care are joc), mai ai si problema potrivirii mecanice, in legatura cu care nu ma pot pronunta.

                  Presupunand ca nici una din cele doua conditii de mai sus nu sunt indeplinite, un pinion si o coroana se pot construi, ca de-aia exista freze de danturat, morteze, etc, precum si specialisti in domeniu.

                  Iar daca vrei unul nou, vezi mai jos variante complete cu tot cu carcasa:




                  Sau chestii ne-noi si la pret mai bun, dar fara garantie, de obicei, vezi mai jos:




                  Dragos

                  Comment


                  • #10
                    Da, ideea ar fi sa iau unul nou dar e cam piperat pretul, oricum unul construit nici nu ma gandesc nu mi plac improvizatiile este un mercedes nu?Am sa merg pe varianta de proba eventual sa mi gasesc un model identic cu al meu ,eram curios daca potriveste.
                    Multumesc Dragos de promptitudine si ajutor .

                    Comment


                    • #11
                      Buna ziua !


                      In caz ca cele noi ti se par scumpe si cele ne-noi nu-ti inspira incredere, unui construit de la zero de cei in domeniu este mai bine decat orice altceva, mai ales ca nici nu vad alta solutie, din punctul meu de vedere.

                      Si nu se cheama deloc improvizatie atunci cand pui un ansamblu pinion/coroana noi, daca sunt construite de cineva care din asta traieste.


                      Dragos

                      Comment


                      • #12
                        Habar nu am ce are ABS ul,
                        senzorii sunt ok toti dar nu stiu la ce relee sa ma uit, am desfacut in spatele bateriei si am observat ca mufa de la ECU nu statea bine si am rezolvat DAR
                        abs ul in bord ba sta aprins ba nu sta aprins cateodata sta la contact si ramane aprins cateodata nici nu se aprinde cand pun contactu si nici in mers nu sta aprins dar nici nu functioneaza cand e stins am incercat o frana si nimic nu mai stiu la ce sa ma uit eventual cine are nervi sa mi posteze niste poze cu chestiile la care trebuie sa ma uit le as fi recunoscator.
                        Multumesc.

                        Comment


                        • #13
                          Sal.Relee de verificat:K38, K39+siguranta lui de 10A, K100,Switch-ul pedalei de frana si siguranta lui F5 de 8A,siguranta F6 de 8A dar nu cred ca e cazul fiindca din aceasta siguranta este alimentat si martorul ABS din bord.Verifica amanuntit instalatia electrica si curata bine mufele cu un spray de contacte electrice si vezi ce rezulta.Bafta.

                          Comment


                          • #14
                            poze cu rugina mea
                            bate,troncane si vibreaza + abs evident
                            toate se aud din spate
                            cu ce sa incep?
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Incepe si tu cu litera mare de exemplu
                              Arata bine fiara, sper sa rezolvi problemele.

                              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF