Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema garnitura chiuloasa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema garnitura chiuloasa

    Salut! In ultimele zile,am constat niste simptome ciudate la motorul mercedesului meu,si cred ca se datoreaza garniturii chiuloasei .Prima oara a inceput sa-mi consume antigel.In fiecare zi mi se aprinde beculetul si cand pun antigel,vasul este gol.Apoi problemele au inceput treptat.Motorul a inceput sa scoata fum alb de fiecare data cand il turez,si sunt momente cand sta la ralanti,evacueaza un abur necacios.Apoi,am sesizat ca motorul lucreaza doar in 3 pistoane.Bujia 4 mi-o uda,si trag de motor destul de mult+ consumul este mai ridicat si cand sta la ralanti masina trepideaza,si cand plec de pe loc ,motorul scoate un sunet specific,ceea ce imi da impresia ca nu functioneaza in parametrii lui.Acum,problema este ,cu am spus,chiuloasa? sau este alta cauza? Multumesc anticipat! orice raspuns este de ajutor!

  • #2
    Din ce spui tu,eu cred ca garnitura de chiulasa este de vina.Poate fi si chiulasa fisurata,dar n-o sa stii pana n-o desfaci...
    W124 E220 din 95

    Comment


    • #3
      Buna ziua!Am si eu aceeasi problema cu un vito din 2004,(2200cm3,110cp).De ceva timp pierd lichid de racire,aprox la 500km se aprinde martorul care indica nivelul de lichid in vasul de expansiune,completez cam 0,5l iar dupa acelasi numar de km se repeta faza.De precizat ca pe busonul pe unde se completeaza ulei am observat ca un fel de spuma si cateva picaturi mici de apa(ca si de condens).Vreau sa va spun ca aceeasi problema(exclus acea spuma) am avut-o acum un an si atunci am pus in vasul de expansiune o solutie gen Stop Leek(dar nu pe baza de granule),si nu am mai avut batai de cap pana acum ceva timp.Am fost la un mecanic si nici nu am terminat sa-i povestesc tot si mi-a spus ca e chiuloasa fisurata.Va rog frumos sa va dati cu parerea si d-voastra in aceeasta problema pentru ca chiar nu stiu ce sa fac,sa dau chiuloasa jos,si daca e chiuloasa merge sudata...Va multumesc!

      Comment


      • #4
        Poate ai doar garnitura de chiulasa fisurata,nu neaparat chiulasa.Un motor care pierde antigel din cauza garniturii/chiulasei,il poate pierde:
        -poate ajunge in cilindrii,in care caz scoate fum alb la greu,sau uda bujiile la benzinar si incepe sa nu mai mearga rotund motorul,sau,daca ajunge mult antigel in camera de ardere,la actionarea demarorului iti poate provoca daune serioase la motor(biela indoita,rupere capac palier,etc)
        -poate ajunge in baia de ulei,caz in care o sa observi ca iti creste nivelul la ulei si ti se poate aprinde becul de ulei(presiune scazuta).In acest caz o sa mai observi si multa spuma de care ziceai tu ca ai.Aceasta spuma se mai poate forma si din cauza condensului.De asemenea,se poate observa murdarirea vazului de expansiune cu ulei(contaminarea antigelului).
        In marea majoritate a cazurilor cu probleme la garnitura,chiulasa,motorul se supraincalzeste fara o cauza evidenta,arunca antigeleul afara din vasul de expansiune(fierbe motorul),la acceleratie da bule de aer in vasul de expansiune,da fum alb pe esapament,si/sau nu mai merge rotund.
        Asa cum am mai zis mai sus,daca antigelul ajunge in camera de ardere in cantitati crescute,poate bloca motorul(cazuri destul de rare,dar nu imposibil)
        Incearca sa vezi daca nu cumva pierzi antigelul pe la vreun furtun,colier,etc.In nici un caz nu te sfatuiesc sa folosesti solutii minune de genul Stop-Leak.Iti pot da batai de cap serioase ulterior!
        Last edited by dan12101983; 11-07-2012, 10:03 AM.
        W124 E220 din 95

        Comment


        • #5
          Va salut!Multumesc mult pentru raspuns;ceea ce vreau sa va spun, nici una din simptomele astea nu le-am observat(cu exceptia spumei de la busonul de ulei).Nu creste nivelul la ulei,nu se murdareste vasul de expansiune,nu sunt furtunele intarite si sincer sa fiu nici fum alb nu am observat la teaca de esapament.Pompa de apa,role si cyrea am schimbat de curand si nici pe la pompa nu am vazut ca ar fi curs.Ramane sa verific cu mare atentie toate furtunele,apoi sa verific radiatorul si daca e totul ok, nu-mi ramane decat sa dau jos chiuloasa si sa vad ce e cu ea;sincer tare nu as vrea sa ajung pana acolo.In caz ca o sa ajung pana aici aveti cumva idee daca se poate rectifica pe undeva unde sa fie un servis specializat pentru asa ceva? Va multumesc frumos pentru raspunsuri!

          Comment


          • #6
            Salut!Asa cum am mai zis mai sus,cred ca ar fi bine sa te uiti bine de tot la radiator,furtune,etc.Eu,personal,nu cred ca ai probleme cu garnitura sau cu chiulasa.Chiar daca nu observi pe unde iti pierde antigel,uite-te bine de tot dupa pete albicioase.Daca gasesti asa ceva,inseamna ca pe acolo pierzi.Iti pun o poza sa vezi cam cum arata petele astea.In poza se vede ca motorul pierde antigel pe la garnitura de chiulasa.Daca bagi pe google "rectificari chiulase" o sa te plictisesti de cati sunt care fac treaba asta.Numai bine!
            Attached Files
            W124 E220 din 95

            Comment


            • #7
              Ceau,
              Men io unu am patzit la fel, imi scadea lichidul din vas dupa 200-300 km, si ghici ce a fost, a fost robinetul ce deschide caldura din habitaclu, cel actionat pe vacum, se afla la mina w201 in spatele bateriei, deci poti verifica mai atent imbinariile sistemului de racire, vorbesc foarte serios, poate e o chestie banala ca si la mine!!!

              Comment


              • #8
                Eu am pe marginea vasului de expansiune ulei. e poate fi? Mentionez ca acum 2000 de km m-am mai uitat in vas si era curat.

                Doua postari ai si ambele au trebuit corectate. Scrie cu majuscula la inceput de fraza.

                LE: Vezi ca postezi aiurea.
                Last edited by Zeus; 11-11-2012, 20:58 PM.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF