MB 230 E 87, BOSCH KE-JETRONIC .Am fost la tester (Service autorizat Bosch)si trece totul, nu e chiar 10+ dar trece , debitmetru, regulator de relanti, clapeta acceleratie, ECU, senzori,distribuitor benzina ....deci totul e ok dar s-a inrautatit situatia.Mi-a dat cu un spray la service in regulatorul de relanti si pe la debitmetru sa-l curete si surprise! nu mai revine de loc la ralanti , oscileaza in continuu intre 800 si 1500 chiar cu nerv
, plus ca la pornire se tureaza pana la 2800 singura si cade tot ,moare. Daca ating acceleratia in timp ce urca incet revine la oscilatia aia ,daca nu urca pana ceva opreste motorul . Dupa asta tre sa astept 3-4 min. ca sa porneasca pompa de benzina sa pot sa-i dau la cheie ca altfel degeaba ii dau ca n-are benzina...
.In mers in schimb nu am nici o problema trage cum trebuie ,se accelereaza ok nu cade in nas , e ok in toate treptele dar la ralanti ma omoara! M-am uitat pe net si probleme identice am vazut la motoare 1,8 t de la VAG, Passat ,a6...injectie bosch, si nu numai, din pacate nu putine..
vreau sa fac masina nu s-o vand cum mi s-a spus! dar nici nu as vrea sa schimb piesa cu piesa pana elimin defectul ,ca se pare ca asa sta treaba ...deocamdata, nu a prea stiut nimeni sa-mi zica ceva inteligibil, doar ca ar lua aer fals, vaccum-uri (am verificat si astea de atatea ori ,dar o sa mai fac odata)
, iar un debitmetru e vreo 500 euro ca idee , si nu as chelti bani aiurea ca sa mi se spuna ca nu e aia de fapt ca mai trebuie si aia si aia....VA INTREB DACA ATI MAI AUZIT DE VREO SITUATIE SIMILARA SI EVENTUAL CUM S-A REZOLVAT, SI MULTE SCUZE CA VA CHINUI CU TEXTE LUNGI... ORICUM MULTUMESC ANTICIPAT...
, plus ca la pornire se tureaza pana la 2800 singura si cade tot ,moare. Daca ating acceleratia in timp ce urca incet revine la oscilatia aia ,daca nu urca pana ceva opreste motorul . Dupa asta tre sa astept 3-4 min. ca sa porneasca pompa de benzina sa pot sa-i dau la cheie ca altfel degeaba ii dau ca n-are benzina...
.In mers in schimb nu am nici o problema trage cum trebuie ,se accelereaza ok nu cade in nas , e ok in toate treptele dar la ralanti ma omoara! M-am uitat pe net si probleme identice am vazut la motoare 1,8 t de la VAG, Passat ,a6...injectie bosch, si nu numai, din pacate nu putine..
vreau sa fac masina nu s-o vand cum mi s-a spus! dar nici nu as vrea sa schimb piesa cu piesa pana elimin defectul ,ca se pare ca asa sta treaba ...deocamdata, nu a prea stiut nimeni sa-mi zica ceva inteligibil, doar ca ar lua aer fals, vaccum-uri (am verificat si astea de atatea ori ,dar o sa mai fac odata)
, iar un debitmetru e vreo 500 euro ca idee , si nu as chelti bani aiurea ca sa mi se spuna ca nu e aia de fapt ca mai trebuie si aia si aia....VA INTREB DACA ATI MAI AUZIT DE VREO SITUATIE SIMILARA SI EVENTUAL CUM S-A REZOLVAT, SI MULTE SCUZE CA VA CHINUI CU TEXTE LUNGI... ORICUM MULTUMESC ANTICIPAT...


Comment