Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema - conducta de frana

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema - conducta de frana

    Azi am vrut sa schimb furtunul de frana de la roata dreapta spate, deoarece nu era cel original si curgea lichid. Fiind improvizat, s-a rupt cu tot cu conducta de frana.. Conducta e subtire, ruginita, si nu se desface nici de unde se bifurca spre cele doua roti. Mecanicul a scos de la pompa de ABS conducta care pleaca spre spate, iar acum am doar frane pe fata. In poza apare furtunul inainte de demontare. S-a rupt din stanga sus, ca sa zic asa...cu tot cu prinderea de tabla. Ce pot face? Gasesc conducta intreaga pe undeva? Alta rezolvare? Masina e un W124 2.5D, break, fabr 1989. Astept sugestii... Multumesc anticipat
    Attached Files

  • #2
    Se poate confectiona o noua conducta fara probleme.Gasesti la Piese auto conducta de frana la ,,metru,,si cu piulitele aferente apoi ramane sa gasesti omul potrivit sa-ti bercuiasca capetele conductei.Orice service respectabil are scula necesara confectionarii de noi conducte de frana.
    Bafta

    Comment


    • #3
      Te sfatuiesc sa nu te complici,gasesti la dezmembrari tot ce-ti trebuie

      Comment


      • #4
        Parerea mea este de felul urmator , du-te la un magazin de piese si ia-ti o conducta lunga de dacie papuc costa maxim 50 ron si porma mergi cu ea la un service si ii rogi pe aia sa ti-o taie si sa o bercuiasca si uite asa ai o conducta noua, cealalta varianta ar fi sa comanzi una la reprezentanta dar banuiesc ca o sa fie mult mai scumpa , legat de dezmembrari nu iti recomand sa iti cumperi o conducta ruginita ca vei avea aceeasi problema . Multa bafta.
        “Democracy is a process by which the people are free to choose the man who will get the blame.”
        Dr. Laurence J. Peter

        Comment


        • #5
          Conducte, nipluri...

          Buna ziua !


          Am avut si eu problema asta, pe fata partial, iar pe spate pe ambele parti. Dupa ce am reusit sa demontez cu flexul anumite componente. am confectionat conducte noi din cele la metru, din comertul socialist, actualmente capitalist.

          Presupunand ca niplurile care le vei gasi nu potrivesc ca si filet sau ti se par prea moi ca si material si le poti mult prea usor deforma cu cheia, din bujii incandescente defecte, cele cu filet M9x1mm si electrod de 5mm dialmetru parca, se confectioneaza niste nipluri extraordinare. Atentie, si bujiile pot avea partea respectiva din material moale sau dintr-unul serios. Diferenta o face pila, cand dai pe partea cu hexagonul. Daca prinde prea usor, e prea moale si va trebui alta bujie, ca au mecanicii aruncate la gramada pe undeva in service si sigur ai de unde alege.

          Cat despre taiat la lungimea necesara, format cum trebuie si bercuit o conducta, o poti face si in regie proprie, daca ai o trusa de bercuit si o menghina corecta. Cel putin, eu asa am facut.



          Dragos

          Comment


          • #6
            Multumesc pt raspunsuri. Mai nou, cele doua conducte de motorina (tur si retur) s-au spart si am ramas fara motorina in timpul mersului... Am improvizat ceva cu niste furtune de cauciuc de 8 mm diam. pana schimb toate conductele... Astept ceva de la dezmembrari de la un coleg de pe forum, daca nu sunt ok ma apuc de treaba.... O sa anunt rezultatul lucrarilor....

            Comment


            • #7
              Salut cabriolet, referitor la conducte de motorină, şi eu am avut aceasta problemă şi am rezolvat-o cu conducte de aer, de presiune, de la magazin petru piese de camioane, diametrul de 6 mm, sunt perfecte, de plastic, foarte rezistente, se montează f. uşor, m-a costat 30 ron, succes.

              Comment


              • #8
                zilele astea am ramas si eu fara conducte (vechi-ruginite-gaurite)
                Cele de motorina cu ce le pot schimba ? asa in cat sa pot face si legatura la rezervor ?
                BABY BENZ WITH BIG HEARTH

                Comment


                • #9
                  Salut. Eu am avut conductele de frana si de motorina ruginite. Le-am inlocuit pana la urma cu unele in stare buna de Alfa si de Escort. Conducte de camioane nu am gasit, dar nici n-am prea cautat. La frane, spre spate, sunt doua furtune cu diametrul interior de 8 mm, lungi de vreo 20 cm. Succesuri...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by cabriolet View Post
                    Salut. Eu am avut conductele de frana si de motorina ruginite. Le-am inlocuit pana la urma cu unele in stare buna de Alfa si de Escort. Conducte de camioane nu am gasit, dar nici n-am prea cautat. La frane, spre spate, sunt doua furtune cu diametrul interior de 8 mm, lungi de vreo 20 cm. Succesuri...
                    Merci de sfaturi , sper sa rezolv si eu problema
                    BABY BENZ WITH BIG HEARTH

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF