Salut,
Am un mercedes coupe W124 de 2300 cm3 din 1990 benzina + GPL, la care s-a ciupit garnitura de chiuloasa. Inca merg cu ea, dar la 50 km parcursi bag cam doi litri de apa. Deja merge ca si cum ar merge motorul in trei bujii, (adica cu interuperi), nu mai are forta sa se infiga, e chiar greoaie. S-ar parea ca e ciupita garnitura intre valve si de aceea merge asa, spun mecanicii.
Pana acum tot ce am schimbat la ea am facut-o cu ajutorul vostru, al celor dupa forum, pentru ca de obicei ceea ce spuneau mecanicii sau faceau era eronat (am schimbat eu fuzeta si rulmentul, pentru ca mecanicul a bagat rulmentul incomplet si mi-a stricat si fuzeta si planetara, etc).
Asa ca va rog din suflet sa imi dati ce informatii puteti, pentru a schimba eu garnitura de chiuloasa (eventual schite).
Va multumesc si astept cu nerabdare raspunsurile voastre!
Am un mercedes coupe W124 de 2300 cm3 din 1990 benzina + GPL, la care s-a ciupit garnitura de chiuloasa. Inca merg cu ea, dar la 50 km parcursi bag cam doi litri de apa. Deja merge ca si cum ar merge motorul in trei bujii, (adica cu interuperi), nu mai are forta sa se infiga, e chiar greoaie. S-ar parea ca e ciupita garnitura intre valve si de aceea merge asa, spun mecanicii.
Pana acum tot ce am schimbat la ea am facut-o cu ajutorul vostru, al celor dupa forum, pentru ca de obicei ceea ce spuneau mecanicii sau faceau era eronat (am schimbat eu fuzeta si rulmentul, pentru ca mecanicul a bagat rulmentul incomplet si mi-a stricat si fuzeta si planetara, etc).
Asa ca va rog din suflet sa imi dati ce informatii puteti, pentru a schimba eu garnitura de chiuloasa (eventual schite).
Va multumesc si astept cu nerabdare raspunsurile voastre!
Comment