Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schimbare garnitura Chiuloasa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare garnitura Chiuloasa

    Salut,
    Am un mercedes coupe W124 de 2300 cm3 din 1990 benzina + GPL, la care s-a ciupit garnitura de chiuloasa. Inca merg cu ea, dar la 50 km parcursi bag cam doi litri de apa. Deja merge ca si cum ar merge motorul in trei bujii, (adica cu interuperi), nu mai are forta sa se infiga, e chiar greoaie. S-ar parea ca e ciupita garnitura intre valve si de aceea merge asa, spun mecanicii.
    Pana acum tot ce am schimbat la ea am facut-o cu ajutorul vostru, al celor dupa forum, pentru ca de obicei ceea ce spuneau mecanicii sau faceau era eronat (am schimbat eu fuzeta si rulmentul, pentru ca mecanicul a bagat rulmentul incomplet si mi-a stricat si fuzeta si planetara, etc).
    Asa ca va rog din suflet sa imi dati ce informatii puteti, pentru a schimba eu garnitura de chiuloasa (eventual schite).
    Va multumesc si astept cu nerabdare raspunsurile voastre!

  • #2
    Salut. Esti sigur ca-i garnitura de vina? Ce alte probleme sunt , de ex: creste nivelul uleiului in baie, urme de ulei in vasul de expansiune?

    Comment


    • #3
      Salut.Uitate su nu ai apa in ulei....e cam nasol daca intrerupe sa nu fie sparta chiuloasa

      Comment


      • #4
        Salut,
        Nu am urme de ulei in vasul de expansiune si nici nu creste nivelul uleiului in baie. Daca garnitura e fisurata untre supape, apa se duce in camera de ardere si este data pe esapament. De aici si intreruperile alea. Cel putin astea sunt parerile mai multor mecanici.
        Sincer si eu ma gandisem ca ar trebui sa imi creasca nivelul in baia de ulei sau sa gasesc urme de ulei in vasul de expansiune, dar ....
        As avea nevoie de niste scheme ale chiuloasei, si eventual daca imi poate spune cineva cum sa nu fac vreo prostie si sa-mi sara de la punct. In rest, sper sa ma descurc. Va tin la curent. Multumesc.
        Last edited by bogdan_benz124; 09-30-2012, 08:41 AM.

        Comment


        • #5
          Cateva scheme ale distributiei eventual ar fi de ajutor. Multumesc!

          Comment


          • #6
            Originally posted by bogdan_benz124 View Post
            Salut,
            Nu am urme de ulei in vasul de expansiune si nici nu creste nivelul uleiului in baie. Daca garnitura e fisurata untre supape, apa se duce in camera de ardere si este data pe esapament. De aici si intreruperile alea. Cel putin astea sunt parerile mai multor mecanici.
            Sincer si eu ma gandisem ca ar trebui sa imi creasca nivelul in baia de ulei sau sa gasesc urme de ulei in vasul de expansiune, dar ....
            As avea nevoie de niste scheme ale chiuloasei, si eventual daca imi poate spune cineva cum sa nu fac vreo prostie si sa-mi sara de la punct. In rest, sper sa ma descurc. Va tin la curent. Multumesc.
            Hmmmm. Da-mi voie sa fiu putin sceptic. Chiar daca este asa cum spui cu apa in camera de ardere, in momentul in care motorul este oprit apa iti ajunge in baia de ulei. Daca segmentii sunt in toate mintile, apa ramane in capul pistonului. Ai idee ce efecte are apa in capul pistonului? Crede-ma ca n-ai vrea nici macar sa te gandesti. Propun sa-ti gasesti un mecanic adevarat si nu unul din fata blocului ce pasuieste cuzinetii pe genunchi, eventual poate vreun coleg de aici care stie intradevar cu ce se mananca un motor. Stima

            Comment


            • #7
              Salut,
              Am desfacut chiuloasa. Dupa cate se pare, motorul nu a fost desfacut niciodata. Garnitura de chiuloasa nu dor era fisurata, ci era de-a dreptul coapta. Toata.
              Acum ma apuc de curatat chiuloasa. Mai trebuie sa duc chiuloasa la verificat sa vedem daca trebuie planata, apoi montez totul la loc. Era o tona de apa in capul pistoanelor.
              Va anunt ce am reusit sa fac pana la final.
              P.S. Sincer, ma intreb cum naibii mai functiona saracul motor.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF