Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema Caldura

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Caldura

    Salut am achizitionat si eu de curand un mercedes W124 2.0 diesel simplu din 1987 si de cateva zile am dat dimineata drumu la caldura si merge ce merge si de odata baga rece,merge ce merge pe rece iar incepe si baga cald si tot asa stie careva de la ce ar putea fi problema ca e cam enervant mai ales ca azi a plouat si mergeam pe centura si odata a inceput sa bage brusc caldura simi sa albit parbrizu

  • #2
    Ma gandesc sa nu fie de la electroventilele de apa(sunt 2 chestii rotunde pe langa baterie in care intra un furtun si pleaca 2,parca).Ori functioneaza cand vor ele,ori primesc tensiune cu intermitenta.In ultimul caz trebuie verificata siguranta,cele 2 rotite de care misti ca sa dai drumul la caldura sau traseul firelor.O alta posibilitate ar fi sa ai aer pe instalatia de racire,dar nu prea cred,pentru ca motorul in mers isi face aerisirea singur.Verifica si nivelul de antigel in vasul de expansiune sa fie bun.
    W124 E220 din 95

    Comment


    • #3
      Salut,
      o posibila problema ar putea fi electrovalvele de la robinet, incearca prima data sa cureti mufele sa nu fie oxidate, iar daca nu merge sunt bobinele duse si trebuiesc schimbate. Problema identica cu a ta am avut si eu, mergea caldura, si brusc se oprea si baga rece...
      La sfatul unui coleg am scos mufa de la robinet, este pe undeva prin spatele bateriei, si masina baga numai cald; vara, am desfacut robinetul si l-am blocat pe inchis, cu niste distantieri. In cele din urma am facut rost de un robinet, mai in mintile lui, de la dezmembrari si l-am inlocuit. Vezi in pozele de mai jos cum arata robinetul dat jos de pe masina...





      Prima poza, cu mufa de la robinet, este facuta la un Mercedes w126, dar si la w124 arata cam la fel...

      Comment


      • #4
        Da...toate se potrivesc,adica fac aceeasi treaba,numai suportul lor de prindere sa nu difere...problema mai poate fii si de la panoul de comanda,daca erau robinetii ramaneau ori pe inchis ori pe deschis(de cele mai multe ori).

        Comment


        • #5
          va multumesc pentru raspunsurile imediate azi ma voi ocupa de de problema si va voi tine la curent

          Comment


          • #6
            Salut. Ceva asemanator am patit si eu,numai ca eu am desfacut panoul de comanda(cel cu rotitele pe care le dai pe cald/rece) si rotitele sunt prinse pe niste potentiometre care au 3 picioruse.Un piciorus era dezlipit si nu facea contact.Am intarit lipiturile la ambele si de atunci merge perfect!

            Comment


            • #7
              Probleme caldura W1240 E200 D

              Salut,
              nu mai deschid alt topic deoarece o problema cu caldura am si eu.

              Masina este un W124 E200 D, 1994. Are si AC aftermarket DIAVIA.

              Situatia sta in felul urmator, temperatura la motor arata normal, zic eu, imi arata 80 de grade la functionarea motorului, insa caldura merge doar asa dezmortit, putin caldut si nu asa cum cred ca ar trebui sa dea. Pe partea dreapta da totusi putin mai cald ca pe partea stanga(sofer).

              Din ce am citi pe forum am aflat ca cele mai frecvente probleme sunt la electrovalvele pozitionate langa baterie sau caloriferul infundat cu mizerie.

              Tinand cont de semnalmente spre care defectiune inclinati cel mai tare, totusi? Sa stiu de ce sa ma apuc prima data.

              O alta problema ar fi aerul ce vine la partea de jos, la picioare, la dreapta vine iar la stanga (sofer) deloc. In restul aerul sufla normal, parbriz si fantele frontale.

              Langa electrovalve mai am un cilindru mai mare, va rog sa ma lamuriti ce rol are? Am atasat fotografia si am marcat cilindrul respectiv.
              Attached Files
              Last edited by gogu crocodilu; 01-20-2013, 00:04 AM.

              Comment


              • #8
                Clindru dubios...

                Buna ziua !


                Cilindrul ala dubios este o pompa electrica de recirculare a apei, montata pe sectiunea de retur a circuitului de racire. Si exista incepand cu sepembrie 1989 pe masinile astea.

                Unul din scopurile ei este de a circula apa prin radiatorul de habitaclu, odata ce ai oprit motorul, dar contactul este inca pus, astfel incat sa ai caldura in masina circa o ora dupa oprirea motorului. Este o functie de confort, de fapt.

                Toata treaba a pornit de fapt de la faptul ca, la masinile/motoarele din acea generatie, capacitatea de a incalzi habitaclul in regim de relanti era foarte slaba, si pompa asta de recirculare "corecteaza" sau compenseaza oarecum acest minus. Acesta este cel de-al doilea rol al acestei pompe, adica de a "ajuta" motorul care merge la relanti sa duca apa si la radiatorul de habitaclu.

                Un aspect nesupus controlului manual al soferului, este ca, la oprirea motorului, daca a fost incins bine anterior, temperatura apei poate creste multa in anumite zone ale motorului. Ei bine, daca acesta este cazul, temperatura este supravegheata cam doua minute, si daca temperatura are tendinta de a creste peste 110 grade, aceasta pompa porneste pentru a evita supraincalzirea locala si formarea de bule de aer in sistemul de racire (datorita fierberii lichidului de racire).

                Tot circul asta cu pompa functionand dureaza cam 10 minute, ca s-a estimat ca ajunge atat ca temperatura apei sa ajunga in limite civilizate. Si da, si eu o am si la mine functioneaza.


                Dragos

                Comment


                • #9
                  Multumesc de raspuns,

                  Ma gandesc sa golesc tot lichidul cu antigel si sa bag apa cu otet(50-50%) sa circul asa cateva ore, cu caldura pornita, sper sa se mai curete asa si pe la calorifer.
                  Am inteles din alte topicuri ca o parte din lichid se pune cand motorul e pornit.

                  Cat lichid intra la motorul acesta, in total?

                  Si legat de pompa asta, se poate desface, curata? Intr-un alt post am vazut ca se poate dar zicea de cea pozitionata langa lonjeron. Nu-mi dau seama daca arata la fel.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF