Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

problema ambreiaj mb w124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pompa de ambreaj ( sau cilindru emitor, cum mai este numit ) daca este ,,dusa'' poate avea scurgeri de lichid sau poate doar sa ,,prinda'' aer in cazul ca are garnitura uzata si/sau corpul ovalizat. Oricum recomand schimbarea pompei si nu doar a garniturii. Nu-i scump ci doar enervant de lucrat in pozitie de contorsionist. Neaparat aeriseste circuitul si indicat ar fi sa schimbi si lichidul de frana.

    Comment


    • #17
      Lichidul este schimbat si am aerisit circuitul cand am schimbat cilindrul receptor,dar avea aceleasi simptome.Acum trebuie sa schimb pompa de ambreiaj.

      Comment


      • #18
        Gata am rezolvat problema.Nu era pompa de ambreiaj,ci un orificiu infundat de la cilindrul receptor.L-am desfundat,aierisit si merge mult mai bine ca inainte.Multumesc pt ajutorul vostru!

        Comment


        • #19
          Originally posted by marius_oct View Post
          Gata am rezolvat problema.Nu era pompa de ambreiaj,ci un orificiu infundat de la cilindrul receptor.L-am desfundat,aierisit si merge mult mai bine ca inainte.Multumesc pt ajutorul vostru!
          Imi pare bine ca ai rezolvat,fir-al al naibii de cilindru.Multi kilometri fara probleme.Numai bine!

          Comment


          • #20
            Originally posted by pervert_4u View Post
            Imi pare bine ca ai rezolvat,fir-al al naibii de cilindru.Multi kilometri fara probleme.Numai bine!
            Multumesc!

            Comment


            • #21
              Ma bucur ca ai rezolvat si ca nu a fost nevoie de inlocuit pompa. Dar vezi, asta e problema cu sfaturile tehnice de la distanta, uneori pot cauza cheltuieli de care nu era nevoie. Tot respectul ptr. colegii care dau sfaturi tehnice ( pot fi o reala mana de ajutor ) dar cred ca cel mai bine este, daca aveti probleme tehnice, sa apelati la mecanic ( coleg forumist, sau nu ) care sa vada ,,pe viu'' masina.

              Comment


              • #22
                Salutare colegi. Se pare ca si eu am probleme cu cilindrul receptor din cauza ca pedala s-a dus la fund si cand ma uit sub capota ... lichid sub minim, iar sub cutie o pata.

                Stie cumva cineva ce chei sunt necesare pentru aceasta operatiune? Trebuie neaparat si ceva cu clichet sau ma descurc cu inelare/fixe? Multumesc si o seara buna!

                Comment


                • #23
                  Cam nasol de umblat acolo ca pozitie, eu am taiat o cheie de 10 sau de 11 sa pot desface conducta de pe cilindru ca sa pot desface . Chei combinate 10 11 si 8 sau 7 la aerisitor si 13 daca nu ma injel la prinderea pe carcasa .

                  Comment


                  • #24
                    Salut!crstn_savu Cilindrul receptor de la cutia de viteze se da jos foarte usor cu un criket si prelungitor,are doua piulite de desfacut.Cel mai greu este sa detasezi teava care intra in el,este practic imposibil sa faci acest lucru la pozitie.De aceea dupa ce ai desfacut piulitele ai tras de el si a ramas doar in conducta prins,ai sa observi teava care pleaca din cilindru peste cutia de viteze si se mufeaza undeva la pragul stang langa roata.Demontezi scoti cilindru cu teava cu tot si il operezi pe bancul de lucru.Usor si simplu fara multa osteneala. La remontare urmezi aceeasi pasi.Bafta!

                    Comment


                    • #25
                      Bun. Am rezolvat-o si pe aceasta, dar dupa cum spunea si Mihai, este imposibil sa dai jos conducta pe pozitie, celelalte suruburi desfacandu-se usor. In zona pragului suruburile erau complet ruginite si nu m-am avantat sa umblu la ele si in cele din urma masina a ajuns tot la service pentru a da jos conducta de pe cilindru. Daca stiam ca o sa coste doar 62 lei manopera nu ma complicam sincer.

                      Va recomand sa aveti foarte mare atentie cand va veti cumpara cilindru de ambreiaj pentru ca in momentul de fata incep sa apara pe piata modele care sunt din ceva materiale plastice compozite. Sa va interesati in prealabil ca este din metal ca si cel original.

                      Este necesara cheie de 13 pentru a desface cele 2 suruburi care tin cilindrul si cheie de 12 pentru conducta. La aerisitor nu am ajuns

                      Comment


                      • #26
                        Salutare. Am si eu o problema cu ambreiajul. la pornire cu motorul rece calc pedala dar ambreiajul nu decupleaza. Dupa ce accelerz putin motorul, ambreiajul isi revine ca prin minune.Un alt fenomen ciudat e atunci cand cobor si dau drumul la ambreiaj ca sa folosesc frana de motor, in pedala simt niste vibratii puternice ca si cum ambreiajul ar fi crapat in bucati, iar cand accelerez nu se simte nimic suspect.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF