Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

problema ambreiaj mb w124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema ambreiaj mb w124

    Salut tuturor! Astazi cand am apasat ambreiajul la mb 124 meu, a ramas acolo.Adica dupa ce am apasat s-a dus repede la fund si nu mai revine decat daca il trag cu mana.Am vrut sa vad daca mai merge,si am pus in viteza,am apasat ambreiajul iar cand o impingeam masina nu se clintea, ceea ce insemna ca ambreiajul nu mai cupla.Care ar fi problema? Trebuie sa schimb pompa de ambreiaj? Orice sfat ar fi de ajutor.Va multumesc anticipat!

  • #2
    DUpa cum spui tu astea sunt sintomele, dar trebuie sa fi sigur despre ce poma este vb, W 124 este echipata cu doua pompe ptr ambreiaj, una la chiar la pedala de ambreiaj in interior sub bord, iar cea de a doua este pe cutia de viteze, vreifica unde sunt scurgeri de lichid de frana, dar parerea mea este ca daca pedala nu mai revine, mai mult ca sigur pompa de la pedala, succes si asteptam sa ne spui care au fost motivele.

    Comment


    • #3
      Originally posted by romulus_69 View Post
      DUpa cum spui tu astea sunt sintomele, dar trebuie sa fi sigur despre ce poma este vb, W 124 este echipata cu doua pompe ptr ambreiaj, una la chiar la pedala de ambreiaj in interior sub bord, iar cea de a doua este pe cutia de viteze, vreifica unde sunt scurgeri de lichid de frana, dar parerea mea este ca daca pedala nu mai revine, mai mult ca sigur pompa de la pedala, succes si asteptam sa ne spui care au fost motivele.
      Multumesc mult.Am piesa de schimb,deci trebuie sa vad unde e problema.

      Comment


      • #4
        Sistemul de ambreaj la W124 are un cilindru emitor ( in habitaclu, langa pedala de ambreaj ) si un cilindru receptor ( pe cutia de viteze ). Daca pedala de ambreaj se duce jos si nu mai revine, verifica daca ai lichid in rezervor ( e comun cu frana ), verifica daca sunt scurgeri in habitaclu, sub presuri, la pedalier si verifica daca ai scurgeri la cilindrul receptor, de pe cutia de viteze. Daca s-a ,,dus'' cilindrul emitor ( de obicei garnitura pistonasului, se uzeaza ) se simte treptat, nu brusc. Adica mai ramane jos pedala, mai revine si in final se strica definitiv. Daca schimbi, schimba cilindrul emitor, nu numai garnitura, deoarece nu va tine mult ( posibil sa fie ovalizat pe interior ). Cand montezi cilindrul emitor, ai grija sa aliniezi bucsa pistonasului cu axul de la pedala de ambreaj, deoarece sistemul permite si o montare gresita, care va solicita bucsa de plastic si in final se va rupe. Spor la lucru, ca e o operatie simpla dar intr-o pozitie naspa, de yoghin!

        Comment


        • #5
          Ambreiaje...

          Buna ziua !


          Pompa este doar una, cea de la pedala. Partea de la cutie se cheama cilindru receptor. Si, in mod normal, ar trebui sa existe kit-uri de reparatie pentru asa ceva, asemanator cu cazul pompei de frana.

          Asta daca piesele noi costa prea mult. Ca daca sunt rezonabile la pret, mai bine noi.


          Stima,


          Dragos

          Comment


          • #6
            Originally posted by Heavy D. View Post
            Buna ziua !


            Pompa este doar una, cea de la pedala. Partea de la cutie se cheama cilindru receptor. Si, in mod normal, ar trebui sa existe kit-uri de reparatie pentru asa ceva, asemanator cu cazul pompei de frana.

            Asta daca piesele noi costa prea mult. Ca daca sunt rezonabile la pret, mai bine noi.


            Stima,


            Dragos
            Multumesc pt ajutor.Am intrat pe autokarma si un kit de reparatie este 17 lei ceea ce este foarte bine.

            Comment


            • #7
              Daca schimbi doar garniturile pe care le ai in kitul de reparatie si cilindrul pompei este ovalizat,ai muncit degeaba,problema si reparatia pompei de ambreiaj este identica cu cea a pompei de frana...............Succes!

              Comment


              • #8
                Am sa vad cum este starea pompei si apoi ma voi vedea ce o sa fac.Multumesc.

                Comment


                • #9
                  Buna ziua!La fel am patit si eu la fostul w124 intr-o iarna si dupa ce am verificat lichidul,problema a fost pompa de ambreiaj.Multa bafta si sa ne anunti ce ai rezolvat!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by pervert_4u View Post
                    Buna ziua!La fel am patit si eu la fostul w124 intr-o iarna si dupa ce am verificat lichidul,problema a fost pompa de ambreiaj.Multa bafta si sa ne anunti ce ai rezolvat!
                    Multumesc pt ajutor.Am sa imi fac timp liber zilele astea si am sa ma apuc de el.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by marius_oct View Post
                      Multumesc pt ajutor.Am sa imi fac timp liber zilele astea si am sa ma apuc de el.
                      Buna!

                      La mine s-a dus cilindrul receptor, si l-am inlocuit cu unul nou LPR, Dar a Tinut cam un an. Dupa un iarasi am avut probleme, si am zis ca nu mai poate fi cilindrul receptor, ca doar l-am schimbat. Am fost la un atelier, si mi-au zis ca e pomma dusa, am schombat-o si nimic. Deci tot cilindrul recepor era de vina, desi nu avea scurgeri la exterior.
                      Tind sa cred ca cilindrul repector e de vina. Vezi cumpara unul bun.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by adrian.griciuc View Post
                        Buna!

                        La mine s-a dus cilindrul receptor, si l-am inlocuit cu unul nou LPR, Dar a Tinut cam un an. Dupa un iarasi am avut probleme, si am zis ca nu mai poate fi cilindrul receptor, ca doar l-am schimbat. Am fost la un atelier, si mi-au zis ca e pomma dusa, am schombat-o si nimic. Deci tot cilindrul recepor era de vina, desi nu avea scurgeri la exterior.
                        Tind sa cred ca cilindrul repector e de vina. Vezi cumpara unul bun.
                        Aha.Cilindrul receptor este acela de sub bord,nu?

                        Comment


                        • #13
                          Buna seara !


                          Am mai scris odata care ce este si cum se denumesc, dar n-ai bagat de seama sau ai uitat, vezi posturile numerele cinci si sase de mai sus.

                          Sub bord, la pedala, ai pompa de ambreiaj, iar jos, la cutie, ai cilindrul receptor.


                          Stima,


                          Dragos

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Heavy D. View Post
                            Buna seara !


                            Am mai scris odata care ce este si cum se denumesc, dar n-ai bagat de seama sau ai uitat, vezi posturile numerele cinci si sase de mai sus.

                            Sub bord, la pedala, ai pompa de ambreiaj, iar jos, la cutie, ai cilindrul receptor.


                            Stima,


                            Dragos
                            Cilindrul receptor l-am schimbat.Dar tot e la fel.Inseamna ca este pompa.Dar am o intrebare.Daca pompa este dusa sunt scurgeri de lichid?

                            Comment


                            • #15
                              Buna ziua !


                              Se poate intampla ca lichidul sa scape pe langa garniturile pistonului, din motive de uzura garnituri, ovalizare alezaj, etc. Dar asigura-te ca scurgerea nu vine din alta parte, mai intai.

                              Oricum, scurgeri nu trebuie sa existe deloc, deci trebuie remediate, indiferent de unde provin. Ca pe acolo pe unde curge, odata scapa presiune, si mai poate trage si aer. Ceea ce genereaza probleme cum ai tu.


                              Stima,


                              Dragos

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF