Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme acceleratie Mercedes E Class,200 E,motor111

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme acceleratie Mercedes E Class,200 E,motor111

    Salut! Am o problema cu un Mercedes E Class,200 E,motor111,care consta in faptul ca la viteza de 120km/h cu pedala de acceleratie la podea,se duce mai greu spre o viteza superioara.Banuiesc ca ar avea o problema la catalizator sau sonda lambda,deoarece zilele acestea am fost cu ea la RAR si nu-i ieseau bine noxele cu motorul in turatie,insa la relanti noxele erau in limite.....Voi ce ziceti? Va multumesc! si astept parerile voastre!

  • #2
    Ce eroare ti-a iesit la STAR?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Nu am folosit sistemul STAR,desi am citit mai demult pe forum postul unui user care folosea acest sistem de diagnoza,dar nu mai gasesc postarea respectiva.....

      Comment


      • #4
        Originally posted by MIHAY View Post
        Nu am folosit sistemul STAR,desi am citit mai demult pe forum postul unui user care folosea acest sistem de diagnoza,dar nu mai gasesc postarea respectiva.....
        Uite aici pe cineva care face asa ceva, http://www.clubmercedes.ro/diagnoza-...-3-t12086.html ; succes, dar si eu tot la catalizator si sonda lambda, ma gandesc sa iti faca figuri, dar poti sa verifici si bujile, fisele si bobinele, cine stie poate la turatie iti fac figuri si nu functioneaza la parametetri.

        Comment


        • #5
          Multumesc frumos romulus_69.o sa incerc sa-i fac diagnoza cu 3 Star.....

          Comment


          • #6
            Din cele relatate de tine eu sunt de parere ca ar fii catalizatorul infundat!Bafta!

            Comment


            • #7
              Posibil sa ai dreptate,dar din cate stiu un catalizator infundat scoate un fum de nu te vezi,pe cand MB meu nu scoate gram de fum.......................!

              Comment


              • #8
                Nu scoate fum, stai linistit. M111 este euro 2 parca, daca ai dubii cu sonda, scoate mufa din ea si vezi cum trage. Isi va face amestecul stoichiometric standard, nu mai tine cont de catalizator. Daca trage la fel de prost, ai de dat bani pe catalizator sau pe o teava mai lunga, daca se duce ca avionul, ia-i o sonda noua. Dar mai muuult ca sigur e dus catalizatorul.

                Sent from my ST18i using Tapatalk

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment


                • #9
                  Presupunand c-ar fi cat-ul (sapa totusi inainte, un STAR nu strica), ai ca optiuni: cat universal (ieftine si absolut ok - ~300 ron), downpipe (teava oarba, insa atentie la dimensiunile ei) sau cat second.
                  La diesel constat ca nu se recomanda eliminarea cat-ului, care furnizeaza back pressure turbinei.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #10
                    Va multumesc tuturor pentru ajutor,dar spuneti -mi va rog cum poti fi sigur ca un catalizator second hand este bun si nu este defect ca al meu in situatia de fata.......?

                    Comment


                    • #11
                      Am schimbat de vreo trei luni saxofonul la un Mercedes W124,motor 102,an fabricatie'92,cei de la 'Pilot' Tunning si Reparatii Tobe care au executat lucrarea au dat jos catalizatorul care ricum era ruginit,copt si nu-si mai facea treaba si l-au inlocuit cu teava nichelata de aceiasi dimensiune cu teava saxofonului,de atunci la viteze de peste 120km/h am un miros incontinuu de gaze arse in habitaclu.Ma gandesc ca ori nu au strans bine saxofonul sau teava care au pus-o in locul catalizatoruluinu este adecvata ca dimensiuni...........

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by MIHAY View Post
                        Va multumesc tuturor pentru ajutor,dar spuneti -mi va rog cum poti fi sigur ca un catalizator second hand este bun si nu este defect ca al meu in situatia de fata.......?
                        In filmuletul pe carel atasez ai sa vezi cum arata un catalizator defect, http://www.youtube.com/watch?v=cOAZu...eature=related , deci un catalizator bun , nu trebuie sa prezinte fagurele infundat, afumat, deformat sau spart, dar iti poti lua un catalizator universal, aici te poti orienta din acest site. http://www.uni-fit.at/cgi-bin/basepo...EngineSize=2.0 , succes si sa ne spui care era problema ta.

                        Comment


                        • #13
                          Salut Mihai!
                          AI rezolvat problema? Daca da, cum?
                          http://www.w204.ro

                          Comment


                          • #14
                            Deocamdata nu am rezolvat nimic,deoarece mi-au expirat numerele rosii,trebuie mai intai sa ma ocup de problema inmatricularii in RO si mai apoi de problemele masinii......oricum e bine sa fii informat,ca sa stii ce ai de facut pentru ca Mercedesul sa fie ok dpdv.......cand o sa fie totul in regula o sa va informez ce am facut.....

                            Comment


                            • #15
                              Intrebare:Merge un catalizator second hand w124 220E,pe masina mea w124 200E?Multumesc frumos!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF