Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

nu mai merge a/c-ul cand se incinge

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu mai merge a/c-ul cand se incinge

    Salutare.
    Am si eu o problema cu W124 al meu, la instalatia de aer conditionat.
    Cand l-am luat nu avea freon deloc, asa ca l-am vidat/alimentat conform etichetei. Merge foarte bine , pana cand incepe sa incinga apa. Cum se apropie acul de linia dintre cele doua gradatii (80 grade, respectiv 120 grade), nu mai pleaca compresorul. Pe caldurile astea, ajunge cam des apa la temperatura aia in oras, si pe autostrada la fel (cam pe la 120).
    Are cineva vreo idee? Am schimbat termostatul si am spalat pe afara radiatoarele.

  • #2
    Nu e foarte normal sa iti urce apa la peste 95 de grade(peste linia dintre gradatii), deci maxim catre suta...
    Tu ai o problema la sistemul de racire, cred ca ar fi bine sa verifici radiatorul de apa, probabil are depuneri. Pe autostrada, la maxim 140 km/h nu ar fi normal sa incalzeasca apa deoarece are un flux mare de aer, in oras hai sa zicem... trebuie verificata vascocupla, nu stiu daca ai electroventilator si cum functioneaza, cand porneste, sunt multe de vazut...
    Last edited by Dj Sky; 07-21-2012, 07:29 AM.

    Comment


    • #3
      Verifica ventilatorul/ventilatoarele din fata radiatoarelor.Cand pornesti AC-ul,trebuie sa porneasca si el/ele.Daca nu porneste,sigur asta duce la oprirea AC-ului.
      W124 E220 din 95

      Comment


      • #4
        Salutare.
        Cred ca am probleme cu presiunea de freon. Eu i-am bagat cat scrie pe eticheta, dar e prea mult se pare..
        Am mai scos un pic freon - aveam cam 25 de bari in instalatie cand se incalzea... Acum merge mai bine, dar tot intrerupe cand creste temperatura apei.
        Diferenta e ca acum isi revine mai repede decat inainte.. Am sa pun manometrele din nou pe ea si o sa ii mai scot din freon pana ajung la 13-15 bari in functionare pe teava de inalta presiune si cu motorul incins..
        Cred ca atunci cand se incingea apa, crestea si presiunea in sistemul de a/c si de aia nu mai pornea compresorul...
        Am sa cercetez mai in amanunt cand o sa am timp.

        Comment


        • #5
          Am si eu o intrebare daca se poate.Ulei ai bagat in instalatie pt compresor?

          Comment


          • #6
            Ventilatoarele din fata pornesc la o presiune de 15-17 bari a agentului frigorific (pe inalta-lichid...manometrul rosu). Verifica pornirea ventilatoarelor. Daca nu pornesc, verifica senzorul de pornire al ventilatoarelor. Pe eticheta din fata ai 2 valori pentru incarcarea cu agent. Prima este fara clima spate, cea de-a doua cu clima spate. Oricum, nu e normal sa-ti incalzeasca chiar daca bagi 100 gr in plus. In principiu pe aspiratie (manometru albastru) trebuie sa ai in jur de 2,5 bari in functionare (ralanti) si cand accelerezi sa nu scada sub 2 bari...corespunzator unei presiuni de refulare (manometrul rosu de 15-17 bari moment in care pornesc ventilatoarele). Teava de aspiratie (cea mai groasa) sa fie umeda si rece in functionare. Bafta!

            Comment


            • #7
              Originally posted by gmihai24 View Post
              Am si eu o intrebare daca se poate.Ulei ai bagat in instalatie pt compresor?
              In lipsa uleiului compresorul face urat (zgomot ciudat), pana la gripare, nu are legatura cu presiunea in instalatie.

              Comment


              • #8
                Originally posted by priest View Post
                Ventilatoarele din fata pornesc la o presiune de 15-17 bari a agentului frigorific (pe inalta-lichid...manometrul rosu). Verifica pornirea ventilatoarelor. Daca nu pornesc, verifica senzorul de pornire al ventilatoarelor. Pe eticheta din fata ai 2 valori pentru incarcarea cu agent. Prima este fara clima spate, cea de-a doua cu clima spate. Oricum, nu e normal sa-ti incalzeasca chiar daca bagi 100 gr in plus. In principiu pe aspiratie (manometru albastru) trebuie sa ai in jur de 2,5 bari in functionare (ralanti) si cand accelerezi sa nu scada sub 2 bari...corespunzator unei presiuni de refulare (manometrul rosu de 15-17 bari moment in care pornesc ventilatoarele). Teava de aspiratie (cea mai groasa) sa fie umeda si rece in functionare. Bafta!
                Am uitat sa-ti precizez ca trebuie sa incarci cu freon R134 A (in caz contrar vei avea alte temperaturi de vaporizare si poate creste presiunea).

                Comment


                • #9
                  Salutare.
                  S-a incarcat cu R134A.
                  Pe partea de joasa presiune am 4-5 bari si cand nu functioneaza, si cand porneste. Pe partea de inalta presiune ajunge si uneori sare si de 20-22 de bari. Ulei i-am bagat si din acela.Ventilatorul porneste, dar pornea si cand nu aveam freon in instalatie, adica in iarna. Cred ca o sa umblu sa ii schimb vaporizatorul si sa verific valva de expansiune...

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF