Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

cer ajutor la o problema!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cer ajutor la o problema!!!

    Salut,am fost cu mb w124 in bucuresti si,din greseala am apasat butonul antifurt din zona manetei si a blocat cutia si a luat curentul de la motor.Trebuia sa plec inapoi si a cumparat o panza de bomfaier si am taiat tot ce era pe acolo ca sa eliberez cutia.Am taiat deoarce,masina fiind adusa din italia ,nu a avut si cheia cu care sa deblochez butonul. Am scos si releul respectiv si am reusit sa o pornesc si sa plec.Pe autostrada,cam pe la drajna am oprit la un peco si s-a dus si pompa de benzina.Acum oare care ar fi motivul pentru care pompa nu ar merge? sa nu fi mers din cauza acelui buton de sistem antifurt,sau din s-a stricat ea pur si simplu si trebuie inlocuita? Uitati si niste poze cu sistemul antifurt.

  • #2
    Niste fotografii cu acest sitem de antifurt
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Sunt sisteme antifurt care taie si alimentarea la pompa de benzina.Pune contactul si vezi daca ai tensiune de 12v pe firele care alimenteaza pompa,foloseste un aparat de masura sau un bec,daca ai curent inseamna ca pompa este dusa,daca nu ai atunci problema este de la butonul de antifurt si toata instalatia aferenta..........

      Comment


      • #4
        Originally posted by MIHAY View Post
        Sunt sisteme antifurt care taie si alimentarea la pompa de benzina.Pune contactul si vezi daca ai tensiune de 12v pe firele care alimenteaza pompa,foloseste un aparat de masura sau un bec,daca ai curent inseamna ca pompa este dusa,daca nu ai atunci problema este de la butonul de antifurt si toata instalatia aferenta..........
        Aha.Am sa incerc sa fac si aceste lucruri.Multumesc pt ajutor.

        Comment


        • #5
          Cu placere!Sper ca masina nu este furata........????

          Comment


          • #6
            Originally posted by MIHAY View Post
            Cu placere!Sper ca masina nu este furata........????
            Eiii Doamne ferste.Masina am cumparat-o cat de curand de la un tip.Are toate actele in regula.Masina e pe bune.Chiar marti a fost dusa la rar la verificare.Daca ar fi fost furata,nu mai deschideam acest topic pe forum.Nu-ti fa griji,nu ai facut niciun complot.
            .

            Comment


            • #7
              Ok! e problema ta(Vezi sa ai si certificatul de propietate al italianului,altfel,nu faci nimic cu ea !Bafta si sa o stapanesti sanatos

              Comment


              • #8
                Originally posted by MIHAY View Post
                Ok! e problema ta(Vezi sa ai si certificatul de propietate al italianului,altfel,nu faci nimic cu ea !Bafta si sa o stapanesti sanatos
                Merci.Masina a fost cumparata din italia acum vreo 7-8 ani.Am cumparat-o de la un roman

                Comment


                • #9
                  Am verificat pompa de benzina si este ok.Este de vina instalatia aferenta.Am pus pe pompa de benzina 2 fire direct de la o bateriede 12v si masina porneste doar ca sta putin la relantiu 1 sec -2 .Cred ca releul acela de la antifurt nu permite alimentarea.

                  Comment


                  • #10
                    Vrei sa spui ca dupa ce ai alimentat pompa direct de la baterie,nu ai relanti si se opreste motorul?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by MIHAY View Post
                      Vrei sa spui ca dupa ce ai alimentat pompa direct de la baterie,nu ai relanti si se opreste motorul?
                      Da si chiar daca il accelerez tot se opreste pt ca nu vine benzina

                      Comment


                      • #12
                        Eu te-am rugat sa lasi contactul pus si sa vezi daca ai 12v pe firele care alimenteaza pompa,daca ai dat-o pe direct de la baterie si nu merge inseamna ca pompa e dusa,ea trebuie sa bazaie incontinu fara intreruperi......

                        Comment


                        • #13
                          Scoate turul de benzina din capul de injectie cu o cheie de 17,ataseaza o sticla de plastic curata de 500ml,si pune-i contactul si vezi daca vine benzina si daca arunca cu presiune si mai vorbim......

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by MIHAY View Post
                            Eu te-am rugat sa lasi contactul pus si sa vezi daca ai 12v pe firele care alimenteaza pompa,daca ai dat-o pe direct de la baterie si nu merge inseamna ca pompa e dusa,ea trebuie sa bazaie incontinu fara intreruperi......
                            Pai asta am si facut.Si pompa merge fara intreruperi.Bazaie incontinu.

                            Comment


                            • #15
                              Vezi ca in spatele bateriei ai mai multe relee dintre care unul cu o siguranta in capat sau doua,depide de model,acel releu se cheama de relanti,controleaza-l si vezi daca nu cumva are sigurantele arse...,dar mai intai trebuie sa stii sigur daca iti vine tensiune de 12 v pe pompa,fara sa o dai pe direct..

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF