Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

nu tine relantiul cind functioneaza pe gpl

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu tine relantiul cind functioneaza pe gpl

    Buna seara tuturor! sunt nou pe acest forum si as dori sa ma prezint anainte de a va face cunoscuta problema mea! Ma numesc Octavian si am un mercedes 200 e din 1991 cu instalatie gpl montata in 2008. Locuiesc in Perugia Italia si am citit cu mare atentie multe dintre postarile pe acest forum. Problema mea este ca in momentul in care las pedala de acceleratie si incerc sa schimb viteza de foarte multe ori se opreste motorul. Stie careva dintre voi ce ar trebui sa fac sau sa controlez pentru a putea rezolva aceasta problema?Multumesc tuturor!

  • #2
    Originally posted by octavianus02 View Post
    Buna seara tuturor! sunt nou pe acest forum si as dori sa ma prezint anainte de a va face cunoscuta problema mea! Ma numesc Octavian si am un mercedes 200 e din 1991 cu instalatie gpl montata in 2008. Locuiesc in Perugia Italia si am citit cu mare atentie multe dintre postarile pe acest forum. Problema mea este ca in momentul in care las pedala de acceleratie si incerc sa schimb viteza de foarte multe ori se opreste motorul. Stie careva dintre voi ce ar trebui sa fac sau sa controlez pentru a putea rezolva aceasta problema?Multumesc tuturor!
    Salut, verifica avansul de la gpl.Daca este scazut dai avansul mai tare.Altfel va veni mai mult gaz si masina va sta turata.

    Comment


    • #3
      Sau curata injectoarele

      Comment


      • #4
        Originally posted by marius_oct View Post
        Sau curata injectoarele
        De unde sti ce fel de instalatie are omul pe masina ... daca e clasica nu are nici o treaba cu injectoarele .
        Poti incerca sa dai mai mult gaz sa vezi ce se intampla dar cel mai bine mergi la un service gpl si ar trebui sa te rezolve...

        Comment


        • #5
          Multumesc tuturor pentru raspunsuri! Instalatia mea de pe masina nu are injectoare ci numai acea piesa montata deasupra clapetei. de unde pot sa-i dau mai mult gaz?

          Comment


          • #6
            Pe conducta e surubul pentru debitul de gaz iar de pe plaman (chestia aia rotunda indicata cu sageata) se regleaza relantiul , cel putin asa e la mine..
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Multumesc! Asa este si la mine dimineata incerc sa vad ce iese ! sper sa pot rezolva!

              Comment


              • #8
                Verifica sa nu ai sarit furtunul de sub injectie (broscoi) cum spun unii, si asta daca inainta masina ti-a mers bine si pe GPL, daca cumva ti-a dat rateuri si dupa ai sesizat aceasta problema cu oprirea motorului, mai mult ca sigur ai furtunul sarit (daca nu l-ai pierdut de tot intre timp), deci uitate sub galeria de admisie.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by romulus_69 View Post
                  Verifica sa nu ai sarit furtunul de sub injectie (broscoi) cum spun unii, si asta daca inainta masina ti-a mers bine si pe GPL, daca cumva ti-a dat rateuri si dupa ai sesizat aceasta problema cu oprirea motorului, mai mult ca sigur ai furtunul sarit (daca nu l-ai pierdut de tot intre timp), deci uitate sub galeria de admisie.
                  Daca era sarit furtunul de sub galeria de admisie nici pe benzina nu-i statea la relanti!
                  CJ-20-AMN.

                  Comment


                  • #10
                    Pe benzina merge perfect! Am incercat sa reglez de la suruburile indicate de KoSty si nimic !sunt momente in care turatia scade si motorul se opreste ! Exista si filtru pe acest tip de instalatie ? Poate ar trebui sa-l curat daca exista.

                    Comment


                    • #11
                      Exista un filtru in electrovalva de gaz principala,unde ai doua conducte de gaz.
                      CJ-20-AMN.

                      Comment


                      • #12
                        Salutare

                        Originally posted by octavianus02 View Post
                        Buna seara tuturor! sunt nou pe acest forum si as dori sa ma prezint anainte de a va face cunoscuta problema mea! Ma numesc Octavian si am un mercedes 200 e din 1991 cu instalatie gpl montata in 2008. Locuiesc in Perugia Italia si am citit cu mare atentie multe dintre postarile pe acest forum. Problema mea este ca in momentul in care las pedala de acceleratie si incerc sa schimb viteza de foarte multe ori se opreste motorul. Stie careva dintre voi ce ar trebui sa fac sau sa controlez pentru a putea rezolva aceasta problema?Multumesc tuturor!
                        Fii putin mai explicit masina nu tine relantiul doar cind schimbi treptele de viteza si frinezi sau nu-l tine nici cind masina e pe loc?(filtrul de aer tr verificat sa fie curat in primul rind apoi tubul de aspiratie al aerului catre filtru sa fie orientat in lateral si nu acolo unde este orientat el initial ,,frontal,,)

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by KoStY View Post
                          Pe conducta e surubul pentru debitul de gaz iar de pe plaman (chestia aia rotunda indicata cu sageata) se regleaza relantiul , cel putin asa e la mine..
                          Bine graiesti colegu....si la mine asa a fost cand am avut GPL...exact acele suruburi le aveam si eu si de acolo reglam relantiul.



                          In legatura ce spune colegul Ioan Petrea...are dreptate in privinta tubului de aspiratie al aerului...
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #14
                            Sincer si eu ma mir cum ii functioneaza motorul pe gpl cand inca mai are furtunul de la filtrul de aer bagat in locul lui original,ma refer la poza pe care Kosty a pus-o.De exemplu eu am si un obturator de aer pus pe gaura filtrului de aer.
                            CJ-20-AMN.

                            Comment


                            • #15
                              deci! cind ridic piciorul de pe acceleratie si apas ambreiajul si il tin citeva secunde mai mult apasat turatia motorului scade pana cind motorul da in nas! mai mult cind sta la relanti turatia motorului fluctueaza de la 700 de ture pana la 1500 sus jos! cind umblu la acele suruburi indicate de voi nu se intimpla nimic adica turatia motorului nici nu scade nici nu creste! sincer nu stiu ce sa mai fac!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF