If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Probleme aer conditionat
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
da...se poate pune si cu gazul impreuna prin aparatele de incarcat.
instalatia are un senzor de presiune care poate fi defect. baga 12 volti direct la compresor si vezi daca merge sau e alta cauza
mda...asta e tehnica voastra...schimba gazul de la R12 la R134A fara sa ganditi ca e vorba de alte presiuni si alte compresoare . ok poate la tine nu a fost cazul insa si tie acelasi sfat ca mai sus...baga direct curent in compresor (daca e destul gaz) si vezi daca mai merge . Mai exista si alta posibilitate...releul pt compresor...cand nr de amperi care trebuie nu trece
prin releu atunci ambreajul magnetic nu fuctioneaza cum trebuie De aceea probeaza direct cu compresorul la baterie (stecherul original il scoti)
PS: pt cei care au inca instalatia veche cu R12 , si nu mai functioneaza din lipsa de gaz , daca nu e drumul prea departe pana la constanta se rezolva fara demontat de piese sau spalat de circuit si schimb de ulei...etc...(din pacate abia din septembrie 2008) SI BINEINTELES FARA R134A !!!!! ca sa nu se duca compresorul in al noualea cer
Normal ca se rezolva MB K .Si sa stii ca am inteles aluzia...!
cu stima
steen
1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica 1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra
am un MB C180 W202 din '94 - si am probleme cu compresorul de A/C.cand e motoru rece(dimineata de ex),cupleaza si bineinteles baga frig....dupa ce sa incalzit motorul si toate instalatiile si opresc aeru nu mai cupleaza.....opresc motoru,...pornesc,....si incerc sa cuplez iar....- cupleaza dar decupleaza imediat(tine cam 2-3 sec).
de la ce ar putea fi...????
am intrebat un tip care lucreaza cu instalatii frigotehnice....si care se pricepe la compresoare de orice fel(nu conteaza ca-i de masina sau industriale)...si mi-a skimbat freonu...deci are presiunea care trebuie si tipu de freon care trebuie.
de unde sa fie buba??
el mi-a zis ceva de genu ca ar putea fi din compresor...sa nu aive ulei..
pai tu ai scris ca porneste compresorul cand motorul e rece...el creaza o presiune in instalatie iar daca ventilatorul nu merge se opreste si compresorul...iar presiunea ramane un timp...de aceea la urmatorul start merge numai cateva secunde fiindca presiunea e deja prea mare.
PS.nu poti scrie totul deodata????
Am si eu un w124 250d din 1993...Acum vreo luna a inceput sa-mi scartaie ventilatorul cand ai dadeam drumu ..a scartait cat a scartait acum nu mai merge deloc.Se aude cum geme si incearca sa plece dar nu porneste.
Am inteles ca este foarte greu de umblat la el, ca ar trebui data consola centrala jos samd.MA puteti ajuta cu un sfat sa gasesc o rezolvare usoara si fara bataie de cap??
PS: nu stiu daca are vreo legatura dar cand ai dau drumul la ventilator si se forteaza vreo 10-20 de sec si geme mi se aprinde becul de ABS din bord.Nu il fortez si il las linistit nu se aprinde becul de ABS.Chiar sa fie coincidenta asha mare??!!
Am si eu un w124 250d din 1993...Acum vreo luna a inceput sa-mi scartaie ventilatorul cand ai dadeam drumu ..a scartait cat a scartait acum nu mai merge deloc.Se aude cum geme si incearca sa plece dar nu porneste.
Am inteles ca este foarte greu de umblat la el, ca ar trebui data consola centrala jos samd.MA puteti ajuta cu un sfat sa gasesc o rezolvare usoara si fara bataie de cap??
PS: nu stiu daca are vreo legatura dar cand ai dau drumul la ventilator si se forteaza vreo 10-20 de sec si geme mi se aprinde becul de ABS din bord.Nu il fortez si il las linistit nu se aprinde becul de ABS.Chiar sa fie coincidenta asha mare??!!
Te referi la motorul de la ,,aeroterma" ? daca ai sanse il scoti pe subt stergator din compartimentul motor dupa ce demontezi in prealabil oaresce piese ,daca ai norocul sa fie ,,capsulat"( varianta de Italia din auzite ) atunci trebuie sa dai bordul jos ...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment