Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Porneste greu w124,200d

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Porneste greu w124,200d

    Salut.
    Am un w124,200d iar toata iarna am avut probleme cu pornirea,chiar si pe sfarsitul toamnei.In toamna pornea greu,am verificat bujiile si aveam 2 arse.Am schimbat pe cele arse cu 2 noi Bosch.Dupa asta pornirea sia revenit dar pentru scurt timp.
    Am verificat iar bujiile,toate 4 ok.
    Am schimbat releul de bujii dar degeaba.
    Schimbat filtrul de motorina tot degeaba.
    Cateodata sa zicem din 10 porniri una pornea la sfert de parca nu avea nimic si asta la rece iar restul de 9 porniri invartea pana murea bateria si nu pornea,apoi impinsa pornea imediat.
    Acum ca este cald afara porneste mai repede,dar nu la fel de repede cum
    pornea odata.
    Mentionez ca am avut o baterie de 90A si in iarna am schimbat-o cu una de 55A din lipsa bugetului.La schimbarea bateriilor nu sa simtit nimic.
    Daca cineva are vreo idee astept....

  • #2
    Scuze de 65A bateria.

    Comment


    • #3
      Pornire grea...

      Buna seara !


      Cu aceeasi masina si motorizare, sa-ti explic prin ce am trecut eu in aceeasi situatie ca tine:

      - bujiile incandescente. Se schimba de preferat toate patru, mai ales daca nu stii ce marca sunt alea vechi sau cand s-au schimbat ultima data. Se procedeaza astfel pentru ca timpii de incalzire a bujiilor difera de obicei intre fabricanti, existand bujii rapide sau mai lente. In plus, se pun doar marci serioase, nu no-name-uri.

      - filtrul de motorina. Nu numai ala de-l vezi de sus, ci ala ascuns sub carcasa filtrului de aer, chiar inainte de pompa de alimentare. E un rahat mic de plastic transparent, ca sa vezi daca ai ragalii in el.

      - pompa de alimentare. Are in ea doua supape, care, daca imbatranesc, se pot bloca in pozitii aiurea si scapa motorina inapoi catre tanc. Supapele se pot schimba lejer dupa ce dai jos pompa, e treaba de copii.

      - pompa de injectie. Are pe corpul ei, pe partea de catre motor, foarte neprietenos asezata, o supapa care controleaza debitul de retur al motorinei, de acolo se intoarce o parte din motorina inapoi in filtru. Daca este obosita, trece prea multa motorina pe acolo, si nu ajunge cat trebuie la injectoare. De obicei ajunge pentru pornire, dar in sarcina motorul ori nu trage ca lumea, ori se opreste, si-l mai pornesti doar cu slujbe. Sau il suni pe Chuck Norris, ca asta rezolva orice doar din priviri.

      - aer fals pe undeva. Furtune cu pori, coliere, tevile dintre pompa si injectoare, holender-ele care strang conductele pe injector, etc.

      Cele doua aspecte legate de pompe le-am patit acum vreo trei saptamani, am descris cu amanunte istoria intr-un topic, aici pe forum.

      Cand ii dai de cap, baga info aici, poate am scapat cate ceva, si nu strica sa mai invatam una-alta...

      Si apropo, nici mie nu-mi merge trapa...


      Stima,


      Dragos

      Comment


      • #4
        Salut,
        unde se afla pompa de alimentare?
        Eu stiam ca doar pompa de injectie e destul sa traca motorina din rezervor

        Comment


        • #5
          Buna ziua !


          Pompa de alimentare, sau pompa de joasa presiune, sau pompa de lift, se afla pe corpul pompei de injectie. pe partea ei stanga, in directia de mers a masinii.

          E ascunsa sub carcasa filtrului de aer, dar daca chiar vrei, o poti vedea si pe deasupra, privind in jos pe langa vasul de lichid de servo. Nu e prea prietenoasa pozitia, dar poti umbla acolo si fara sa demontezi nimic, daca ai ceva rabdare.



          Sub eticheta cu 4165, se vede pompa de alimentare. E cea cu ștuț filetat in sus, si ștuț nefiletat catre ora 5. Si inainte de ștuțul nefiletat se monteaza filtrul ala de plastic de care aminteam mai sus.


          Stima,


          Dragos

          Comment


          • #6
            Buna ziua !


            Cum din pacate nu pot sa-mi editez mesajul anterior, postez un link cu procedura de schimbare a supapelor din corpul pompei de alimentare, cu poze, descriere step by step si codurile originale pentru kit-ul de reconstructie:




            Stima,


            Dragos

            Comment


            • #7
              Merci de info!

              Comment


              • #8
                Multumesc de sfaturi,cand o sa am timp si bani o sa ma apuc de verificat.
                Pentru trapa va pot da ceva sfaturi pentru ca tocmai am umblat la a mea si am schimbat ceva pe acolo si merge super!

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF