Problema e la un w124 250 d din 1994 ca temperatura la apa sare brusc la 120 (acul) iar dupa aplicarea unui pumn in bord revine de obicei la linia de dupa 80 . Totusi astazi in trafic aglomerat si la 15 grade afara dupa juma de ora de mers,acul trecuse de liniuta respectiva si oriciti pumni i-as fi dat raminea deasu pra ei.Masina nu o am decit de o saptamina si despre diesel habar nu am insa
as vrea sa-mi spuneti la ce temperatura e normal sa stea in conditiile mentionate,si ce hiba poate avea indicatorul.Adica unde trebuie cautat contactul imperfect.Mentionez ca am oprit si motorul nu fierbea ,era ce-i drept cald iar in vasul de expansiune apa era la max.Multumesc.
as vrea sa-mi spuneti la ce temperatura e normal sa stea in conditiile mentionate,si ce hiba poate avea indicatorul.Adica unde trebuie cautat contactul imperfect.Mentionez ca am oprit si motorul nu fierbea ,era ce-i drept cald iar in vasul de expansiune apa era la max.Multumesc.
Comment