Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Senzor temperatura apa

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Senzor temperatura apa

    Problema e la un w124 250 d din 1994 ca temperatura la apa sare brusc la 120 (acul) iar dupa aplicarea unui pumn in bord revine de obicei la linia de dupa 80 . Totusi astazi in trafic aglomerat si la 15 grade afara dupa juma de ora de mers,acul trecuse de liniuta respectiva si oriciti pumni i-as fi dat raminea deasu pra ei.Masina nu o am decit de o saptamina si despre diesel habar nu am insa
    as vrea sa-mi spuneti la ce temperatura e normal sa stea in conditiile mentionate,si ce hiba poate avea indicatorul.Adica unde trebuie cautat contactul imperfect.Mentionez ca am oprit si motorul nu fierbea ,era ce-i drept cald iar in vasul de expansiune apa era la max.Multumesc.

  • #2
    cam 80 - 85 trebuie sa stea. probabil ceasul este defect. se poate schimba tot sau numai ala.

    Comment


    • #3
      Scotzi ceasurile afara si ii dai o masa suplimentara. O legi la shurubul care prinde lamela de masa de pe ceasurile respective (apa, ulei, rezervor...) si tabla.

      Comment


      • #4
        La mine[W124 2500 D] acul sta o liniuta sub 80 si se ridica rar peste 80 0 singura data sa ridicat mai tare cand am urcat la METEORA .

        Comment


        • #5
          am pus si masa suplimentara dar tot intre 80 si liniuta arata .inca nu m-am lamurit ce fel de ventilator de racire are,adica cum e comandat .elicea vine montata la pompa de apa insa in timp ce mrge poti sa o opresti cu mina.miine fac poze si poate o sa ma ajutati sa ma lamuresc caci oricit de turat e motorul ea nu se invirte mai repede si nici atunci cind era infierbintat nu mergea cu turatie mai mare.

          Comment


          • #6
            Paletii de ventilator sunt antrenati de un vascocuplaj, adica un cuplaj cu un lichid intre doua discuri care pe masura ce se incalzeste se dilata si transmite miscarea de rotatie catre paletii respectivi. Cu cat lichidul e mai rece cu atat paletii se invart mai incet si invers. Ca pot fi opriti cu mana este absolut normal. Problema e daca acel lichid mai este in vascocupla sau daca isi mai face treaba. Totusi, faptul ca iti indica temperatura apei intre 80 si acea liniuta mie nu-mi indica o temparatura anormala ci din contra, o temperatura normala de functionare. Daca totusi temperatura sare si de acea liniuta (banuiesc ca e cea care ar indica 100 de grade), pe o vreme de 15 grade afara, mi se pare cam mult totusi. O cauza ar putea fi si radiatorul infundat.

            Totusi, daca saltul acela de temperatura de la 80 la 120 este real si corect indicat de ceasul de bord ar putea indica o usoara fisura in garnitura de chiuloasa sau mai rar, vreun por prin vreuna din camasile blocului motor. Nu cred ca este totusi cazul la tine.
            Last edited by florineasca; 05-01-2008, 22:36 PM.

            Comment


            • #7
              Multumesc ca mai lamurit.Acum intrebarea e unde sa verific daca mai e lichid in vosocupla respectiva si ce fel de lichid .salturile de temperatura indicate in bord erau cu siguranta de la contacte,caci dupa pumni revenea imediat si sper din tot sufletul sa fie de acolo mai ales ca se intimpla si cu motorul oprit doar cu contactul pus.As vrea sa verific totusi chestia asta cu vasocupla.

              Comment


              • #8
                Pai nu prea ai cum s-o verifici pt ca e capsulata. Iar lichidul daca nu mai e oricum nu ai de unde sa stii. Nu te astepta la cantitati mari de lichid in vascocuplaj. Dupa umila mea parere nu sunt cred nici macar 100 ml acolo. Adica aia merge sau nu merge ca de invartit oricum se invarte din cauza fuliei pompei de apa. Ar trebui ca la calduri mai ridicate ale motorului sa vezi si o turatie mai mare a paletilor dar nu-i obligatoriu o regula general valabila. Totul depinde de cat de cald este motorul. As zice ca mai intai sa verifici radiatorul si apoi sa te axezi pe vascocupla. O curatare a lui s-ar putea sa aiba un efect mult mai bun decat inlocuirea vascocuplei. Am eu asa un feeling nu stiu de ce....
                Last edited by florineasca; 05-01-2008, 23:57 PM.

                Comment


                • #9
                  Adica e capsulata sau cum?Scuze dar nu inteleg.Lichidul respectic e inchis in dicsul respectiv pe care sunt paletii?La temperatura mare paletii se invirt la fel,nu e o diferenta de turatie.

                  Cred ca mai bine fac poze si poate asa o sa ma lamuriti.
                  Last edited by florineasca; 05-01-2008, 23:53 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Pai nu am zis m-ai sus ca-i capsulata? Ce e greu de priceput? Si in interior ar trebui sa fie un lichid. Exact in discul ala pe care sunt prinsi paletii. Fa-i si o poza poate is eu plecat cu capul la ora asta.

                    Comment


                    • #11
                      era tirziu.Eu eram plecat cu capul.Scuze.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Off topic. vezi ca parca cureaua este fisurata la poza 1 se vede mai bine. si poate nu mai este intinsa ca lumea.

                        Comment


                        • #13
                          e o pata nu e fisura si e intinsa bine,am verificat

                          Comment


                          • #14
                            Viscocuplaj mort. Trebuie altul.

                            Comment


                            • #15
                              Si mai vad in a 2-a poza ca si paletii sunt cam atinsi de ceva. Toti sunt un pic frecati si decupati. E semn ca vascocuplajul tau e damblagit si ating paletii in ceva??? Daca tragi de paleti, cu motorul oprit, ai joc in vascocuplaj? Daca ai joc mare e semn ca-i terminat. Daca tot iti bagi nasul acolo ti-as recomanda sa verifici si rola intinzatoare a curelei. Slabesti cureaua si cu mana vezi ce joc are acea rola. Ma gandesc ca daca e si aia terminata ar putea ca paletii sa atinga sau sa fi atins deja in ea.
                              Last edited by florineasca; 05-03-2008, 11:40 AM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF