Va salut,
Inca de cand am cumparat masina, MB 124 200CE 1994 16V, a avut o oscilatie la relanti numai atunci cand motorul trecea de 60-70 grade , deci numai la cald cand e rece motorul merge foarte bine. De atunci am schimbat la masina asa
:filtre aer benzina noi , bujii noi NGK, bobine inductie noi, supapa regulatoare presiune noua (pierdea presiunea si pornea greu la cald plus baga benzina pe vacuum), curatat clapeta acceleratie, cablajul motor care era perforat tot.
Astazi tot citind pe forum probleme asemanatoare cu a mea am mers cu masina la vestitul Mohamed din Giulesti care mi-a schimbat clapeta de acceleratie ,dar masina s-a incapatanat sa mearga bine, facea exact la fel ,cand a ajuns apa aproape de 80 a inceput sa oscileze relantiul.
Mohamed a scos atunci o mufa de langa baterie iar de atunci surpriza motorul merge rotund, avand un mic diferend cu Mohamed , el insistand sa-i platesc clapeta (intelegandu-ne la inceput ca pretul clapetei e de 100 euro iar daca nu merge sa platesc manopera 80 lei), iar eu insistand sa-mi puna clapeta mea inapoi ,a ramas ca sa merg cu masina cu mufa scoasa si cu clapeta mea iar luni sa ne auzim la telefon.
Masina merge bine cu mufa aceea scoasa ,iar cand o montez inapoi reincepe oscilatia relantiului.
Intrebarea mea este de la ce este acea mufa ? si daca ar dauna cu ceva masinii mersul cu ea scoasa?
Scuze de postul lung.
Inca de cand am cumparat masina, MB 124 200CE 1994 16V, a avut o oscilatie la relanti numai atunci cand motorul trecea de 60-70 grade , deci numai la cald cand e rece motorul merge foarte bine. De atunci am schimbat la masina asa
:filtre aer benzina noi , bujii noi NGK, bobine inductie noi, supapa regulatoare presiune noua (pierdea presiunea si pornea greu la cald plus baga benzina pe vacuum), curatat clapeta acceleratie, cablajul motor care era perforat tot.
Astazi tot citind pe forum probleme asemanatoare cu a mea am mers cu masina la vestitul Mohamed din Giulesti care mi-a schimbat clapeta de acceleratie ,dar masina s-a incapatanat sa mearga bine, facea exact la fel ,cand a ajuns apa aproape de 80 a inceput sa oscileze relantiul.
Mohamed a scos atunci o mufa de langa baterie iar de atunci surpriza motorul merge rotund, avand un mic diferend cu Mohamed , el insistand sa-i platesc clapeta (intelegandu-ne la inceput ca pretul clapetei e de 100 euro iar daca nu merge sa platesc manopera 80 lei), iar eu insistand sa-mi puna clapeta mea inapoi ,a ramas ca sa merg cu masina cu mufa scoasa si cu clapeta mea iar luni sa ne auzim la telefon.
Masina merge bine cu mufa aceea scoasa ,iar cand o montez inapoi reincepe oscilatia relantiului.
Intrebarea mea este de la ce este acea mufa ? si daca ar dauna cu ceva masinii mersul cu ea scoasa?
Scuze de postul lung.
Comment