Masina porneste perfect si la -15 grade, fara sa exagerez, la sfert de cheie, merge perfect relanti-ul, totul e ok, mai putin tetierele. Cel mai probabil s-au blocat tetierele, in partea din spate. Banuiesc ca nu au prea fost folosite de proprietar, avand in vedere istoricul masinii, adica din 1995 in 2011 a avut un proprietar german nascut in 1926. Nu prea vad motive ca acesta sa le fi folosit. Ce-i drept, si eu le-am ridicat si "culcat" doar de 2-3 ori din septembrie 2011 pana acum.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Probleme tetiere retractabile vacuumatic
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
-
Pentru faruri verifica furtunele sa fie cuplate la faruri sau la butonul de reglaj din bord. Motorul se opreste bine sau cu o anumita intarziere?
Am pus o poza cu motorul si locatia pompei de vacuum. Acesta a fost motorul de pe fosta W126(OM 603912).
In a 2-a poza este mecanismul ce actioneaza tetiera. Sunt independente, banuiesc ca daca ar fi blocata una, cealalta ar trebui sa mearga. Cam greu sa se blocheze amandoua o data.Last edited by tumar; 02-21-2012, 22:35 PM.Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)
Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!
Comment
-
Sunt conectate la faruri. Pana azi nu am stiut ce fac firele alea subtiri galbene cu o mufa mai ciudata, care intra in faruri, de acum stiu.
Dupa cum spuneam, masina porneste, merge in relanti si functionare in trafic si se opreste normal. Chiar ieri am postat un filmulet pe topic-ul de prezentare al masinii, in care motorul era pornit si statea la relanti, pana filmam eu pe acolo. Filmuletul dateaza chiar de ieri.
P.S. Acolo e si la mine pompa de vacuum, pana acolo am urmarit firele. O sa ma uit maine cum e cu filtrul de care zici.Last edited by nistor@QMT; 02-21-2012, 22:40 PM.
Comment
-
Dimineata,cand pornesc masina,a mea sta turata cam la 900rpm,dupa ce se incalzeste scade la 600rpm...la asta ma refeream,cand nu mi-au functionat tetierele,reglajul farurilor si soclul asta electronic,habar nu aveam de ce,dar o data uitandu-ma pe la motor am observat un furtunas iesit,l-am bagat si eu unde am crezut ca ii e locul si pe drum,surpriza,imi bateau farurile in copaci ca si eu le reglasem manual...am dedus ce rol avea furtunasul ala dupa peripetiile astea.
Comment
-
Eu nu am simtit nimic in neregula. Masina merge corect si la fel, de cand o am.
De curiozitate, ce furtunas era si unde era localizat? Nu e vorba de furtunul principal de vacuum? (vezi schemele si pozele postate de colegul tumar).
Daca nu e cel principal de vacuum, zi-mi de care a fost vorba la tine, sa dau si eu o geana, just in case.
Thanx.
Comment
-
Au lesinat?....
Sa intelegem ca problema s-a rezolvat?Last edited by tumar; 02-22-2012, 16:15 PM.Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)
Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!
Comment
-
Pe scurt:
Am ajuns azi la concluzia ca inainte de "trifurcatia" care intra din compartimentul motor in masina este "sugere" pe vacuum, iar in masina, la electrovalva ce controleaza tetierele, este putere la vacuum foarte slaba spre deloc. M-am apucat de desfacut(pozele 1, 2, 3, 4), pentru a urmari ce e cu conducta alba, care intra in electrovalva si am urmarit-o pana in compartimentul motor. Totul parea ok.
Atunci mi-am zis sa scot celalalte 2 conducte din "trifurcatie" (poza 5), care sunt turul si returul reglajului farurilor, le-am astupat cu degetele, cineva a apasat butonul de tetiere si... surpriza, tetierele s-au "retras vacuumatic".
Evident, sunt un bou. Daca faceam testul asta inainte sa desfac juma` de masina, nu mai aveam atat de lucru.
Deci pierderile se fac pe conductele care regleaza farurile si cred ca am gasit si unde: la mufitele conductelor care intra in cele 2 faruri(la astea am uitat sa fac poze). Acolo mi s-a parut ca nu etanseaza cum trebuie. Deocamdata am lasat cele 2 conducte in aer, am astupat provizoriu cele 2 gauri din "trifurcatie", iar in cea de-a 3-a am bagat conducta tetierelor si gata.
Urmeaza sa mai studiez intrarea conductelor in faruri, sa mearga si reglajul farurilor din masina. Dar asta intr-o zi cu soare, dac-o sa-mi stea pe creier.
Comment
Comment