Brakes, the next episode.
Buna seara/dimineata !
Am terminat treaba cu franele si pe spate. Faze intermediare, dupa largirea canalului de disc, curatire si degresare:
Etrier spate Benz 1.jpg Etrier spate Benz 2.jpg
La final, dupa vopsirea in negru si montarea placutelor noi TRW:
Rear left.jpg Rear right.jpg
Mentiunea de pe parcursul procedurii:
- din informatiile si experienta mea de pana acum, grosimea placutelor corecte este identica pentru ambele tipuri de discuri ventilate (22 sau 24mm grosime si 278mm diametru), adica 15mm sau foarte putin peste aceasta valoare. Pentru puntea fata, la disc de 25mm grosime se folosesc placute de 16mm grosime, la disc de 22mm grosime se folosesc placute de 17.5mm grosime. In cazul placutelor, grosimea se masoara cu tot cu suportul metalic al stratului de frictiune, adica cea totala.
Daca se doreste o conversie la discuri de 320mm diametru pe fata (mai mari decat cele de 294mm folositi de mine), este necesara utilizarea unor jante de 16" diametru.
Dupa ceva alergatura de oras, cu discuri si placute inca nerodate, se simt diferente legate si de eficacitate, si de dozaj. O sa mai rulez cateva zile, dupa care o sa prezint ceea ce simt eu ca imbunatatire. Poate chiar in procente, ca sa-l bucur pe Albert...
Weekend placut !
Dragos
Buna seara/dimineata !
Am terminat treaba cu franele si pe spate. Faze intermediare, dupa largirea canalului de disc, curatire si degresare:
Etrier spate Benz 1.jpg Etrier spate Benz 2.jpg
La final, dupa vopsirea in negru si montarea placutelor noi TRW:
Rear left.jpg Rear right.jpg
Mentiunea de pe parcursul procedurii:
- din informatiile si experienta mea de pana acum, grosimea placutelor corecte este identica pentru ambele tipuri de discuri ventilate (22 sau 24mm grosime si 278mm diametru), adica 15mm sau foarte putin peste aceasta valoare. Pentru puntea fata, la disc de 25mm grosime se folosesc placute de 16mm grosime, la disc de 22mm grosime se folosesc placute de 17.5mm grosime. In cazul placutelor, grosimea se masoara cu tot cu suportul metalic al stratului de frictiune, adica cea totala.
Daca se doreste o conversie la discuri de 320mm diametru pe fata (mai mari decat cele de 294mm folositi de mine), este necesara utilizarea unor jante de 16" diametru.
Dupa ceva alergatura de oras, cu discuri si placute inca nerodate, se simt diferente legate si de eficacitate, si de dozaj. O sa mai rulez cateva zile, dupa care o sa prezint ceea ce simt eu ca imbunatatire. Poate chiar in procente, ca sa-l bucur pe Albert...
Weekend placut !
Dragos
Comment