Nu vrei să pui niște poze cu furtunurile in/out ale spiralei din vas?
Atașez o poză. Mă interesează în special:
- locul de unde pleacă conducta metalică (marcată cu săgeată roșie) către vas (trebuie să fie intercalat un teu redus pe un furtun sau ce?)
- la versiunea fără pompă (încercuită cu verde în poza), unde se leagă furtunul marcat cu săgeată verde?
Eu nu am momentan pe mașină vas încălzit, dar am unul pe care vreau să-l montez (exact modelul din poză, pen' că eu cunosc cel puțin 3 variante ale spiralei, de a ieși din vas), nu am însă nici pompa, nici conducta metalică, situația din compartimentul motor fiind cea redată de poza a 2-a. Acolo am marcat cu săgeată verde traseul pe care mă gândesc că tre' să execut înțeparea pt. furtunul ”verde” al vasului încălzit... Dar unde e locul unde fac ”înțeparea roșie”?
Atașez o poză. Mă interesează în special:
- locul de unde pleacă conducta metalică (marcată cu săgeată roșie) către vas (trebuie să fie intercalat un teu redus pe un furtun sau ce?)
- la versiunea fără pompă (încercuită cu verde în poza), unde se leagă furtunul marcat cu săgeată verde?
Eu nu am momentan pe mașină vas încălzit, dar am unul pe care vreau să-l montez (exact modelul din poză, pen' că eu cunosc cel puțin 3 variante ale spiralei, de a ieși din vas), nu am însă nici pompa, nici conducta metalică, situația din compartimentul motor fiind cea redată de poza a 2-a. Acolo am marcat cu săgeată verde traseul pe care mă gândesc că tre' să execut înțeparea pt. furtunul ”verde” al vasului încălzit... Dar unde e locul unde fac ”înțeparea roșie”?
Comment