Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124, aventura continua...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aceasta banda este ok si pentru placutele de inmatriculare nu ?
    http://oi58.tinypic.com/295cvn5.jpg

    Comment


    • Normal, macar nu vibreaza suportul daca ai subwooferul in portbagaj
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • Buna ziua !




        @ mer_se280:

        Cu placere, si daca iti mai vin idei, stii cum sa dai de mine !



        @tumar:

        Nu am vazut banda dublu adeziva waterproof de la TESA sa fie si neagra. Si nu cred ca virgula culoarea sa ma afecteze cu ceva, ca oricum nu se vede. La mine, cea alba folosita la paravanturile HEKO a trecut prin cateva spalari cu jet si nu prezinta nici un fel de probleme.



        @Gyuky:

        Banda sigur este OK si pentru placile de inmatriculare, dar exista suporti metalici pentru asa ceva. La vremea cand aveam 2kW de bass in portbagaj, am folosit acest tip de suporti. Cel din spate era prins in 24 de suruburi, cel din fata in 16 suruburi. Binenteles ca mai tremurau parbrizul, luneta si oglinzile, da' nu am vrut sa renunt la ele, ca sunt oarecum indispensabile circulatiei in siguranta pe drumurile publice...




        Dragos

        Comment


        • Camera video marsarier.

          Buna ziua !




          Departe de casa:



          Benz la Asimex.JPG




          In curand urmeaza sa montez camera de marsarier. Astept idei si pareri in legatura cu pozitia idela a acesteia. Una din conditii este sa fie pe mijlocul masinii. Restul este discutabil...




          Dragos

          Comment


          • Originally posted by Heavy D. View Post
            camera de marsarier. Astept idei si pareri in legatura cu pozitia idela a acesteia.
            Depinde de dimensiuni şi formă, respectiv modul de prindere (necesită găurire ?, etc). Dacă se poate integra cumva în partea de sus a ramei nr-lui de înmatriculare, te-ai scos ... ... dar şi în acest caz mă gândesc să n-o perturbe luminile de la număr ...
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • Camera e Alpine, am postat in trecut modelul. Si eu tot pe-acolo ma gandeam sa-i gasesc loc, undeva intre lampile numarului de inmatriculare.

              Stiu ca sunt rame (suporti) de placi de inmatriculare cu camera pe ei, dar sunt slabe calitativ si nu stiu daca as reusi sa adaptez camera Alpine in loc de chinezaria care vine cu suportul respectiv.

              Ar mai fi o varianta sa manipulez ornamentul ala cromat de deasupra numarului si sa trec camera prin partea orizontala a sa. Ma duc sa fac o poza cu situatia de la fata locului, ca sunt la doi pasi de masina.



              Dragos

              Comment


              • Am imagini cu locul mentionat mai sus. Daca as reusi s-o montez unde e surubul ala deranjant si s-o si pot orienta cum am eu nevoie, ar fi ideal.




                Locatie camera marsarier 1.jpg




                Locatie camera marsarier 2.jpg



                Dragos

                Comment


                • Vad ca electronica ti-a intrat in sange Dragos... scapa de yala de la portbagaj si in locul butucului montezi 'lentila'... findca oricum portbagajul il faci electric (la buton)...si asa ai impuscat doi iepuri deodata (insa nu cele de pasti )... hai ca am glumit !


                  Locul ar fi ideal cel mentionat mai sus...chiar putin vizibil si estetic...
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • Un vot și de la mine !

                    Ideal ar fi ceva ca în poză. Am văzut ramă cu camera Alpine incorporată în ea, dar e formatul american.
                    Attached Files
                    Last edited by Levi; 04-09-2015, 20:42 PM.
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • Buna seara !



                      In curand va veni vremea sa montez camera de marsarier in pozitie. Pe moment raman la ideea montarii sub ornamentul cromat de pe capota portbagajului, la mijloc, intre lampile de numar.

                      Cum pentru a vedea care-i treaba acolo ornamentul ala va trebui demontat, as vrea sa-l si decromez cu aceasta ocazie. Fiindca il vreau negru, si daca se poate, mat, nu lucios. Si cum vopseaua nu tine prea mult pe crom, ergo decromarea. Si pentru ca voi lucra la spatele masinii, am luat asta:



                      E200 matte black.JPG



                      Pentru finalizarea partii de in car entertainment, am luat doua bucati din cele de mai jos:



                      Pioneer TS-W260S4 front.jpg Pioneer TS-W260S4 rear.jpg



                      Si pentru ca am fost la cumparaturi, am luat pentru un amic o cheie de filtre care intra oriunde la inghesuiala:



                      Bergen filter wrench.JPG



                      As mai avea nevoie de emblema "DIESEL" de pe capota portbagajului unui W124 berlina. Chiar daca nu e in stare prea buna, ca oricum o fac negru mat. Deci, daca aveti asa ceva de vanzare, dati-mi de veste. Si intr-o buna zi va urma si masca fata de aceeasi culoare...



                      Weekend placut !




                      Dragos

                      Comment


                      • Salut Dragos!

                        De vreo 2 zile am probleme la ralanti. Am pornit, am mers pana la garaj unde trebuia sa lucrez la ea, vreo 15km si chiar cand sa ajung acolo brusc cade ralanti-ul, turometrul nu mai arata nimic si el si incepe sa tremure din toate incheieturile pana moare. Ieri toata ziua la fel. Mici perioade de scurta durata cand isi mai revenea. Azi ma duc din nou la garaj. Pornesc si surpriza, merge bine si turometrul indica. Cand am ajuns acolo iar aceeasi poveste. Am citit pe forum ca turometrul ar lua semnal de pe alternator, m-am uitat si un am vazut nici un fir aparte de celelalte marcat cu W. Altundeva zicea ca la cutia automatica ar fi un senzor sau pe volanta. Am controlat si intr-adevar am gasit un senzor pe volanta pe care l-am curatat dar nimic. La cutie am gasit o mufa pe care la fel am curatat-o si iar nimic. Dupa ce pornesc isi revine pentru cateva secunde dupa aceea incepe oscileze intre 700 si 0 de vreo cateva ori si moare. Precizez ca am umblat la reglajul de pe cablu ca sa pot circula fara sa moara motorul. Odata cu aceste lucruri pierde putere si cu acceleratia la capat abia merge. Cateodata isi mai revine iar aceasta se intampla dupa ce sta un timp. Am citit si despre un regulator de ralanti. O fi sau nu ala, nu stiu. Ma gandesc ca daca ar fi un defect permanent nu si-ar mai reveni si poate are legatura si cu incalzitul motorului, nu stiu ce sa zic. In caz ca nu stii Benz-ul meu: W124, 2.5 Turbo D, 126ps, 1992. Ai vreo idee?

                        Comment


                        • Stimabile, ai mesaj privat să vorbești cu Dragoș personal, sau postezi la probleme tehnice. Ăsta este topic de prezentare!

                          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                          Comment


                          • La motoarele urmate de cutii automate, senzorul pentru turometru este pe clopotul cutiei, partea stanga, in zona unde ar trebui sa fie volanta. Dar mai degraba ar trebui sa te concentrezi a face motorul sa porneasca si sa mearga bine, ca atunci si turometrul va indica ce trebuie.


                            Ce activitati ai avut cu masina in ultimul timp ? Ceva chestii de intretinere, reparatii, etc. ? Poate s-a ciupit/copt vreun furtun, vreo conducta de motorina fisurata, poate s-a slabit vreun colier, vreun hollender, etc, ca manifestarile astea cu pornit greu si lipsa putere duc la concluzia ca motorul trage pe undeva aer fals. Am patit chestii asemanatoare si cand filtrul de motorina mi-a fost imbacsit de mizerii, si cand in pompa de alimentare a cedat una din cele doua supape.




                            Dragos

                            Comment


                            • Imi cer scuze moderatorului. Eram putin disperat. Nici nu m-am gandit.

                              Comment


                              • Paravanturi usi/geamuri spate

                                Buna ziua !




                                In trecut am anuntat mutarea paravanturilor HEKO fata de acolo de unde ar trebui montate (in cheder) pe rama geamurilor. Ieri, pentru ca sunt la baza de langa Saarbrücken si am la indemana masina, le-am mutat si pe cele spate in acelasi fel.


                                Am prins vreo cateva ore in care n-a plouat, si in cincisprezece minute treaba era rezolvata, cu ajutorul aceluiasi tip de banda dublu adeziva TESA. Apoi am plecat cu treaba in oras si abia azi am facut poze, cu ele plouate...



                                Paravant spate stanga.JPG


                                Paravant spate dreapta.JPG



                                Lucrand in zona portbagajului, am vazut ca chederul care etanseaza la inchiderea capotei spate este semi-copt si taiat intr-un loc, si am cautat si gasit cheder nou. E vreo 65 de Euro, ca-i piesa OEM, dar asta este, va trebui comandat...





                                Dragos

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF