Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124, aventura continua...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut Dragos!

    Vin si eu cu o intrebare: s-ar putea face ca turbina sa reactioneze la o turatie mai mica?

    La mine intra pe la 2100-2200 ture, ceea ce e normal. Lucrul care ma deranjeaza e intarzierea aia la plecare.
    Inca nu am citit nimic. Te intreb pe tine pt ca am vazut ca te pricepi si dai explicatii la subiect si pertinente.

    Weekend placut si tie!

    Comment


    • Turbine, boost & stuff

      Buna seara !


      Ca sa convingi o turbina sa plece mai de jos, ar trebui sa o schimbi cu una mai mica, respectiv usoara. Cum nu cred ca ai asta in plan, mai este varianta de produce mai multe gaze de evacuare, ceea ce implica de obicei manipulari de debite de combustibil si umblat la avansuri. Ceea ce iar nu e prea recomandat.

      Problema e ca o turbina mai mica produce mai putina presiune, deci sus in turatie nu vei avea mai nimic. De-aia de obicei se monteaza doua de-astea mici acolo unde e cazul...

      Recomand sa te obisnuiesti cu ideea asta de turbo lag sau sa treci pe un benzinar de 2.0 - 2.5 litri in sase cilindri cu turbo. Masele in miscare ale motoarelor pe benzina sunt mai mici, deci au si inertii mai mici, deci se vor tura mai repede.

      Mai mult boost s-ar putea obtine lasand wastegate-ul sa deschida mai tarziu, dar si aici sunt ceva riscuri, ca poti sa-ti dai turbina peste cap.

      Oricum, nici un motor cu turbina nu va raspunde la pedala la fel de repede ca unul aspirat de aceeasi categorie. Si astea aspirate sunt si mai liniare in dezvoltarea puterii si cuplului.

      Cu un compresor mecanic, umbland la rapoartele dintre dimensiunile fuliilor implicate la antrenarea sa, se pot obtine boost-uri incepand cu turatia de relanti... Dar asta e alta poveste.


      Dragos

      Comment


      • Salut Dragos!

        Iti multumesc pt raspunsul cuprinzator. M-am lamurit. Voi trece peste acest turbolag pt ca eu sunt foarte multumit de motorasul asta si nu vreau sa umblu la el. L-a ascultat un pompagiu si mi-a recomandat sa nu imi bag nasul pe acolo ca merge foarte bine. Cred ca totusi voi pune un filtru de aer sport, K&N, am inteles ca ar a ajuta.

        Succes in continuare cu MB-ul tau!

        Comment


        • Salutari !


          Conform principiului "Ceea ce functioneaza nu trebuie reparat", daca motorul tau nu face stres, lasa-l asa cum e. Da-i la timp ce trebuie, exploateaza-l corect si te va recompensa cu un comportament bun in toate conditiile, astfel putand sa te bazezi pe el in orice imprejurare.

          Off-topic: acum multi ani, cu ocazia unui cutremur serios cara avusese loc in Turcia, un prieten, posesor proaspat de BMW760iL, a avut surpriza ca masina sa nu-i porneasca vreo cateva zile. Masina fiind noua, a fost luata pe platforma si dusa la dealer, unde vreme de vreo patru zile a facut ceea ce stia ea mai bine, adica tot nu pornea. Ulterior, si-a revenit de la sine.

          Pentru ca au mai fost cateva masini de-astea de peste 100.000 Euro cu probleme/manifestari identice, s-a studiat puternic treaba si s-a ajuns la concluzia ca, datorita perturbarii campului magnetic al pamantului cu ocazia cutremurului, electronica masinilor a fost puternic "bruiata" si componentele sistemelor electronice nu se mai intelegeau unele cu altele...


          Punem pariu ca la masina ta si la a mea asa ceva nu se va intampla vreodata ?


          Dragos
          Last edited by Heavy D.; 07-01-2013, 18:44 PM. Reason: Nu exista cuvinte romanesti cu doi de "f" consecutivi...

          Comment


          • Electronica de automotive difera mult de cea de prin casele noastre, anume piesele alea sunt facute sa reziste la conditii grele de temperatura, umiditate, magnetism etc, ceea ce nu se pune vreodata la vreo electronica de prin noptiera.
            Asa ca ori e gluma, ori snoava, ori gogoasa, ori prostie. Altfel, cred ca e invidios ala cu 760-ul ala nou.

            Comment


            • Salutari, Siegfried !


              Nu stiu cat de reala e treaba, cel putin se pare ca asta a fost explicatia primita de individu' cu 760iL de la dealer. Tot tipu' asta mi-a zis ca masina ii mai face figuri cand merge pe la banci, acolo unde sunt usi automate... Ma rog, nu mai conteaza...

              Electronica auto nu e nici pe departe bullet-proof, ca de-aia fac figuri senzorii cand dau de apa sau de praf. Eu transport doar piese auto, si inca n-am auzit ca unei unitati ECU sa-i placa la umezeala sau la tremurici. Pot foarte simplu sa manipulez magnetic ceva la camionul meu, si brusc, anumite date se schimba si/sau nu mai pot fi inregistrate...


              Dragos

              Comment


              • Time has come...

                Buna seara !


                A venit timpul sa mai fac ceva investitii in Benz. Peste cateva zile voi comanda urmatoarele repere:


                Black Edition hoses.JPG Auto Meter Sport Comp II trans temp gauge.JPG


                Primul este un set de patru furtune de frana Stahlflex Black Edition, cu teflon la interior si invelis metalic la exterior, al doilea este un ceas de temperatura pentru cutia mea automata.

                Furtunele de frana care sunt acum pe masina, (vechi de un an si ceva) vor ajunge pe o alta masina de-a mea care a primit deocamdata doar pe spate etrieri cu patru pistoane de Benz. Si masina asta va primi si pe fata acelasi tip de etrieri, peste vreo luna si ceva, cand ajung din nou acasa...

                Pe Benz am deja un ceas de temperatura montat de vreun an si ceva, vine tot de la Auto Meter, dar este mecanic si gradatiile incep de la 140ºF (60ºC). Cel pe care intentionez sa-l comand este electric, iar gradatiile incep de la 100ºF (38ºC), ceea ce mi-am dorit de fapt. In plus, ceasul are la baza lui un led rosu care poate indica un regim de avarie sau un nivel maxim atins de la ultimul reset.

                Acest led, impreuna cu electronica aferenta, pot activa un consumator electric extern, de exemplu un ventilator pentru radiatorul cutiei automate. La mine nu va fi cazul, ca am radiatorul cutiei automate de aluminiu, mare de tot si complet separat de radiatorul motorului.



                Dragos

                Comment


                • Salut,
                  ma intereseaza sa montez si eu un ceas care sa imi indice temperatura la lichidul de racire. Firma de la care ai luat tu, vinde set ceas si sonda? Un pret?
                  Merci!

                  Comment


                  • Ceasuri de temperatura...

                    Buna seara !


                    Despre ce lichid de racire este vorba ? Ca daca e vorba de cel al motorului, ai in bord ceas de temperatura...

                    Nu functioneaza acel ceas ? Te referi la alt lichid de racire, la alta aplicatie ? Despre ce aplicatie e vorba, ce interval de temperatura trebuie masurat ? Sau vrei un al doilea ceas, pentru siguranta ? Detaliile sunt importante...

                    Cei de la care iau eu au kit-uri complete, cu sonda inclusa, eventual cu bucsa filetata necesara montarii sondei comandata separat tot de la ei.


                    Dragos

                    Comment


                    • Ceasuri de temperatura, take II

                      Buna ziua !


                      Primul ceas de temperatura (cutie automata) este pe drum, adineaori am comandat inca unul, dar pentru temperatura uleiului din motor. Va sosi undeva pe la inceputul lui septembrie, are tot 52mm in diametru si arata asa:


                      Ceas temperatura ulei motor.jpg



                      Dragos

                      Comment


                      • Buna seara
                        Eu sunt cam nou printre dvs si as avea o rugaminte. Am un w124 coupe din 88, CE 230 automatic, in care si-a bagat mainile un "mare mester". Drept urmare a facut praf tot sistemul de vacuumuri din partea frontala a masinii. Daca ar putea cineva sa-mi dea un plan vacuumatic...
                        Va multumesc frumos

                        Comment


                        • Vacuum diagram CE230

                          Buna seara !


                          Din pacate pentru tine, nu-s deloc prieten cu benzinarele de pe W124. Iar manualul in care sunt ceva sanse sa am schema asta de vacuum este la circa 2300km de mine in acest moment.

                          Abia prin septembrie revin acasa, si daca intre timp nu te rezolva vreun coleg care citeste aceste randuri, o sa vad ce pot face pentru tine. Recomand ca idee sa gasesti un W124 cu aceeasi motorizare si din an cat mai apropiat de al tau, si sa mergi pe sistemele de vacuum in paralel, poate te prinzi care furtun unde vine.


                          Dragos

                          Comment


                          • New stuff...

                            Buna dimineata !


                            Tot cautand diverse chestii pe net, din cand in cand mai dau si de chestii de care am nevoie la Benz sau la masinile mele in general. Ieri am gasit si comandat urmatoarele:


                            Scule pentru extras ansamblul cu ceasurile.jpg Cleme prindere bandouri laterale.JPG Tectane anti-quietschspray.JPG


                            Primele sunt cârligele pentru extras ansamblul cu ceasurile (vitezometru, turometru, etc). Operația merge executată și cu mâna (dacă s-a mai lucrat acolo recent), merge chiar și cu spițe de bicicletă puțin manipulate, sau chiar cu ceva sârmă oțelită îndoită la un capăt. Dar dacă se poate și cu stil și pe bani puțini, de ce nu ?

                            In a doua poză se regăsesc "brăduleții" de fixare ai bandourilor laterale. Am luat un set de 50 de bucăți, că la Benz-ul meu nu-i aveam pe toți, cei care existau erau și îmbătrâniți, plus că poate mai incolo îmi trag și un A124 și un C124, așa că nu se știe niciodată...

                            In a treia poză sunt spray-urile anti-scârțâitul curelelor de transmisie. Când scârțâie acolo in față, dacă totul e proaspăt schimbat și nou, doar asta te mai scapă de sunete perverse...

                            Mi-am mai tras și două perechi de salopete cu bretele, dar astea nu merita neapărat puse aici, că se încadrează la capitolul "nu numai pentru Benz"...


                            Weekend plăcut !


                            Dragoș

                            Comment


                            • Cumparaturi...

                              Bună ziua !


                              Azi m-am dat cu Benz-ul. Pentru ca mi-e drag, în completare la "brăduletii" ăia rosii prezentați anterior, am mai luat câte ceva, tot pentru bandouri:

                              Clips prindere ornamente Benz 1.JPG Clips prindere ornamente Benz 2.JPG


                              Un alt aspect al situației: prietenii care trec pe la mine când îmi lucrez la mașini îmi văd sculele și de obicei vor să mi le cumpere. Dacă nu le dau, se supără pe mine. Așadar le dau, dar eu rămân fără, deci tre' să-mi cumpăr altele. Așa că azi am tras o raită până în Saarbrücken și am completat la loc cele ce lipseau, ca să nu iasă rău cand mă apuc de făcut inventarul la scule:

                              Proxxon 1.jpg Proxxon 2.jpg


                              Iar setul de torx-uri care a plecat și el tot la prieteni, a trebuit comandat extra, că nu era pe stoc:

                              Proxxon 23944.jpg


                              Si tot in completare, dar la una din trusele mari pe care le am tot de la Proxxon, am mai comandat ceva. E vorba de un clichet de juma' de țol cu mâner rotativ, pentru operații în locuri mai înghesuite, sculă care va dura mai mult până va fi livrată:


                              Proxxon 23084.jpg




                              Dragos

                              Comment


                              • Originally posted by Heavy D. View Post




                                [ATTACH]98323[/ATTACH] [ATTACH]98324[/ATTACH]
                                Așa cã azi am tras o raitã pânã în Saarbrücken

                                [ATTACH]98325[/ATTACH] [ATTACH]98326[/ATTACH]




                                [ATTACH]98327[/ATTACH]





                                [ATTACH]98328[/ATTACH]




                                Dragos
                                De acolo a venit Coupeul meu acum 5ani
                                Attached Files
                                Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                                Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                                Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                                Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF