Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

cum se monteaza supapa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cum se monteaza supapa

    care imi spune cum se monteaza supapa asta care parte este cea care merge in jos catre blindaj (sub debitmetru si care se monteaza pe furtunul care iese de la capacul culbutor)


    mercedes w124 230 ce
    Mercedes w140 300SE , Mercedes w124 250TD , Mercedes W124 230CE, Mercedes W210 220D, Mercedes W210 300D

  • #2
    sau ce sa mai schimb pe masina mea ca imi sta relantivul la 1400 1500
    Mercedes w140 300SE , Mercedes w124 250TD , Mercedes W124 230CE, Mercedes W210 220D, Mercedes W210 300D

    Comment


    • #3
      nush ce sa-i mai fac. capul de injectie l-am schimbat complet cand era mai cald mergea la 1000 amu de cand cu frigurile tot la 1400 si la cald si la rece
      Mercedes w140 300SE , Mercedes w124 250TD , Mercedes W124 230CE, Mercedes W210 220D, Mercedes W210 300D

      Comment


      • #4
        Umbla si la sonda de pe chiulasa cea cu patru pini,tre vazut si jos sub injectie la clapeta de acceleratie daca nu cumva e umblat si marit relantiul de acolo,mai tre vazut si timoneria sa fie ok
        Si mai vezi la releul din spatele bateriei,e unul argintiu si are una sau doua sigurante pe el,are si functie de relantiu si daca ai vreo siguranta arsa si de acolo poate sa stea marit

        Comment


        • #5
          acum mam uitat la releu is amandoua sigurantele bune e releu de ala unguresc cu rosu nu e argintiu. la senzorul ala cu 4 pini rotunzi pe capacul de la culbutori in orice parte il pun tot asa merge . dupa ce am scos mufa de la senzorul de mai sus ala bosch sta la 800
          Mercedes w140 300SE , Mercedes w124 250TD , Mercedes W124 230CE, Mercedes W210 220D, Mercedes W210 300D

          Comment


          • #6
            iar la timonerie e apasat cablu pe senzorul ala pana in capat.deci nu e din timonerie cal apasa la maxim rotita aia rotunda cu un click pe ea
            Mercedes w140 300SE , Mercedes w124 250TD , Mercedes W124 230CE, Mercedes W210 220D, Mercedes W210 300D

            Comment


            • #7
              dupa ce am scos mufa aia de la senzoru ala bosch cand pornesc masina sta la 700 iar cand ajunge apa la 83-85 sta la 1000
              Mercedes w140 300SE , Mercedes w124 250TD , Mercedes W124 230CE, Mercedes W210 220D, Mercedes W210 300D

              Comment


              • #8
                NUMI ZICE NIME CUM SE MONTEAZA SUPAPA ASTA? cu care parte in jos
                Mercedes w140 300SE , Mercedes w124 250TD , Mercedes W124 230CE, Mercedes W210 220D, Mercedes W210 300D

                Comment


                • #9
                  Originally posted by rundll View Post
                  NUMI ZICE NIME CUM SE MONTEAZA SUPAPA ASTA? cu care parte in jos
                  Ti-am scris in postul in care ai scris ca vrei sa cumperi un regulator de relanti! Pe stutul cu sageata vine furtunul de la culbutor iar pe celalalta parte vine celalalt furtun ce face legatura dintre regulator si dorsala injectiei.Cu" scuzele" de rigoare ca nu am fost foarte promt pentru tine!Numai bine!
                  CJ-20-AMN.

                  Comment


                  • #10
                    ms mult sefule.
                    Mercedes w140 300SE , Mercedes w124 250TD , Mercedes W124 230CE, Mercedes W210 220D, Mercedes W210 300D

                    Comment


                    • #11
                      Salutam!
                      Masina am inteles ca este si pe gaz. Pe gaz tot asa face?
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by tumar View Post
                        Salutam!
                        Masina am inteles ca este si pe gaz. Pe gaz tot asa face?
                        Masina ii merge foarte bine pe gaz, doar pe benzina ii face figuri relantiul, adica oscileaza tare aiurea.Numai bine!
                        CJ-20-AMN.

                        Comment


                        • #13
                          Ok. Verifica sonda aia cu 4 pini(si Sorinvuta ti-a spus). Scoate mufa si vezi ce se intampla.
                          La mine daca pornesc fara mufa bagata, relantiul sta undeva pe la 1700 ture, daca o pun scade.
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment


                          • #14
                            Hai ca ma bag si eu un pic.

                            Azi m-am intalnit cu colegul ca sa vedem ce poate de oscileaza asa.

                            Am constatat ca dupa ce motorul este pornit si acopar cu mana capeta de debitmetru motorul nu se opreste ci functioneaza fara nici o problema.

                            Cel putin la a mea se opreste cand acopar cu mana clapeta.

                            Asta ar insemna ca isi ia aer fals pe undeva. Acele oscilatii le face daca mufa este conectata la regulatorul de relanti in schimb daca este scoasa atunci merge bine.
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #15
                              salut inca o data . am fost cu colegul feri (mer_se280) si am dat jos toata admisia. bun.... am lipit toate conductele de aer una era fisurata , dupa ce le-am lipit si le-am infasurat bine sa fie sigura treaba am conectat toate inapoi dupa care am montat si supapa si mufa cu 4 pini si tot ce trebe la loc. Mentionez ca senzorul de relantiv este nou si senzorul cu 4 pini cel te termocupla ori ce face ala. am pornit motorul din cateva incercari si mici ajustari din imbus. toate bune ... merce ceas pana cand auzim un tacanit de la o fisa de la o bujie. am zis ca o sa ajung acasa si o sa o schimb . am pornit de la atelier in tromba( iam dat in gura de i-a sarit capacele (trage bine) nu se tura singura nu nimic. l-am dus pe colegul acasa, am plecat pana la soramea, am ajuns acasa am schimbat fisa. aam dat o tura si ce constat. Iar mi s-a turat la 5000 singura. bun cuplez pe gaz tot la 5000 am oprit motorul si am pornit iarasi. masina si-a revenit din 1200 la 1000 respectiv la 800. Mentionez faptul ca am fost atent la tot ce misca in bord si am constat urmatoarele: in hala erau 16 grade, afara erau +2 cand nu se tura iar cand am ajuns la bloc dupa ce am schimbat fisa se facuse -2 grade. repet ca atunci mi s-a turat iarasi ca inainte cand erau cu minus treburile. poate fi de la temperatura de afara sa declanseze ceva senzor? nush... va intreb. daca da scrieti-mi va rog.
                              Mercedes w140 300SE , Mercedes w124 250TD , Mercedes W124 230CE, Mercedes W210 220D, Mercedes W210 300D

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF