salut
urmaresc din ,,umbra'' forumul multumindu-ma sa citesc ceea ce scriu altii,dar acum am o problema : am in patrimoniu un w124 200 E benzinar (carburatie)din 1985 de curind .De cind l-am luat avea probleme cu aerul conditionat (furtun spart),i-am schimbat furtunul,i-am incarcat instalatia(6 bar) ,i-am schimbat releul de clima (cel de linga baterie pt ca cel vechi era inutilizabil din cauza condensului).Problema este ca la comutarea butonului de aer conditionat nu pleaca compresorul .La o acctionare directa asupra releului de clima(cuplarea manuala a micului releu care se afla pe placa releului de clima compresorul incepe sa functioneze iar in scurt tip si turbina de racire a radiatorului aferent iar instalatia incepe sa produca aer rece .Intrebare: unde este defectul: in releu (cumparat sh de la vitan) sau in comanda de la buton? Ramin profund indatorat aceluia care ma poate ajuta cu o schema a instalatiei electrice pt aceasta masina
multumesc pt rabdarea acordata la citirea acestui mesaj
eugen
urmaresc din ,,umbra'' forumul multumindu-ma sa citesc ceea ce scriu altii,dar acum am o problema : am in patrimoniu un w124 200 E benzinar (carburatie)din 1985 de curind .De cind l-am luat avea probleme cu aerul conditionat (furtun spart),i-am schimbat furtunul,i-am incarcat instalatia(6 bar) ,i-am schimbat releul de clima (cel de linga baterie pt ca cel vechi era inutilizabil din cauza condensului).Problema este ca la comutarea butonului de aer conditionat nu pleaca compresorul .La o acctionare directa asupra releului de clima(cuplarea manuala a micului releu care se afla pe placa releului de clima compresorul incepe sa functioneze iar in scurt tip si turbina de racire a radiatorului aferent iar instalatia incepe sa produca aer rece .Intrebare: unde este defectul: in releu (cumparat sh de la vitan) sau in comanda de la buton? Ramin profund indatorat aceluia care ma poate ajuta cu o schema a instalatiei electrice pt aceasta masina
multumesc pt rabdarea acordata la citirea acestui mesaj
eugen
Comment