Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

documentatie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • documentatie

    am niste pdf-uri cu documentatie pt w124 200,230,260,300 benzina si 250 d , sunt dintr-un manual haynes in engleza, dar poate ajuta pe cineva ....
    si apropo... pt curiozitate...se poate pune turbo pe 230 e benzina ? merita !? si daca da cam cat inseamna in bani...?
    Ford Transit 2.5d ex
    Mercedes 230 E ex
    Mercedes 200 TE ex
    BMW 320d touring

  • #2
    Eu zic ca se poate,nu se merita,costa mult,rezultatele nu cred ca justifica suma...

    Comment


    • #3
      aha . banuiesc ca odata cu presiunea aerului trebuie sa creasca si presiunea combustibilului pentru a avea raportul corect....si implicit si un consum mai mare .....nu ca nu ar consuma putin acum....
      Ford Transit 2.5d ex
      Mercedes 230 E ex
      Mercedes 200 TE ex
      BMW 320d touring

      Comment


      • #4
        Era o adresa: http://skinnerbox.steaky.org/

        La mine nu se mai deschide de o buna bucata de vreme. Poate stie cineva unde s-a mutat sau cum poate fi accesata. La aceasta adresa erau explicatii amanuntite pentru fiecare model de Mercedes ( mult mai detaliat decat in manualele Haynes )

        Comment


        • #5
          nu merge link-ul...
          probabil ca l-au restrictionat....
          eu am mai gasit niste informatii pe google tot pe un forum si erau mai detaliate ...ceva de genul :
          "KE Jetronic

          Plate adjustment;

          1.Pressurize the system by removing the fuel pump relay and use a fused jumper wire with a 16 amp fuse between terminals 7 and 8.

          2.There should be a gap of 0.002 inch all the way around the plate.Rest position should be 0.008 inch below the top edge of the narrowest part of the venturi.Free play should be 0.040 inch to 0.080 inch.If this does not occur,adjust until this measurement is achieved.

          Potentiometer adjustment;

          3200 to 4800 ohms of resistance between terminals 14 and 18 when the airflow sensor is at rest.

          560 to 1060 ohms of resistance from terminals 14 and 17.

          The reading should increase to 3760 to 5640 ohms when the plate is at its lowest point.Adjust until this is achieved."
          stiu la ce se refera dar nu stiu daca chiar merita sa te bagi la astfel de reglaje...
          Ford Transit 2.5d ex
          Mercedes 230 E ex
          Mercedes 200 TE ex
          BMW 320d touring

          Comment


          • #6
            Originally posted by mircea_cst View Post
            si apropo... pt curiozitate...se poate pune turbo pe 230 e benzina ? merita !? si daca da cam cat inseamna in bani...?
            de ce turbo si nu kompressor?
            | Anulare DPF, Anulare EGR, Chiptuning |

            Comment


            • #7
              ok compressor ..., cam cat ara costa, cam cat s-ar castiga la putere si ...merita efortul?
              Ford Transit 2.5d ex
              Mercedes 230 E ex
              Mercedes 200 TE ex
              BMW 320d touring

              Comment


              • #8
                clk 230 kompressor stiu ca are 192 cp,nu stiu daca este si fara kompressor ...
                | Anulare DPF, Anulare EGR, Chiptuning |

                Comment


                • #9
                  Din ce stiu nu cred sa fie si fara compressor pe w208,aspirat-4 cil pe clk(208)ar fi doar 200 cu motor 111....ce mai, cauti un motor 200 kompressor de pe w208,w210, sau w202 si il pui..........cu calculator si toate matele aferente si puse de unul care stie ce face.....

                  Comment


                  • #10
                    e prea complicat ... motorul trebuie omologat... alea alea , imi inchipuiam ceva mai simplu. Se facea la un moment dat o pompoasa reclama la diferite sisteme turbo electrice ce pot fi montate pe orice motor benzinar. un site de genul tunertools.ro ... dar cred ca sunt abureli... sau nu?
                    Ford Transit 2.5d ex
                    Mercedes 230 E ex
                    Mercedes 200 TE ex
                    BMW 320d touring

                    Comment


                    • #11
                      Din cate vad inventiile alea sunt un fel de chip tuning. Dar performantele marite asa mult s-ar putea sa dauneze destul de substantial. Si oricum sunt un pic fabuloase cifrele de acolo. Dar sunt destui de genu : filtru de aer sport (din vitan normal) + toba finala schimbata = un castig de cel putin 10 cp. Sa fim totusi seriosi.
                      Eu iti recomand sa lasi masina asa cum este sau daca vrei upgrade cu adevarat schimba-i motorul.
                      Alegerea e a ta.

                      Comment


                      • #12
                        coloana intreaga de tobe sport(cu galerie de evacuare in macaroane)+filtru de aer sport+ bujii destepte+modul injectie remapat++++++NU SUNT POVESTI.....dau putere in plus.........dar.........sa va zic o povestire......CABRAL(sigur ati auzit de el)a luat acum ceva timp un CLK(200 kompressor)cabrio,si s-a apucat sa puna pe el tot ce se putea pune sa-i mareasca puterea,banii multi dar tot pe acolo era puterea-in final si-a luat un CL 55 AMG,si pare ca s-a calmat..........

                        Comment


                        • #13
                          da ...cred ca raman la 136cp sau cati au ramas din ei ,ca nu mai sunt toti sigur , dar momentan chiar imi place cum se simt...
                          merci oricum tuturor pentru informatii.
                          spunea cineva pe un forum ca ar exista in rezervor o sita sau un filtru care protejeaza pompa de combustibil fiind prima in circuitul de alimentare la modelele pe benzina w 124 si ca daca nu sunt curatate sau inlocuite in timp util pot crea probleme destul de serioase la sistemul de alimentare...Se poate ajunge la aceasta sita sau filtru fara a demonta rezervorul?
                          Ford Transit 2.5d ex
                          Mercedes 230 E ex
                          Mercedes 200 TE ex
                          BMW 320d touring

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by DMIHNEA View Post
                            coloana intreaga de tobe sport(cu galerie de evacuare in macaroane)+filtru de aer sport+ bujii destepte+modul injectie remapat++++++NU SUNT POVESTI.....dau putere in plus
                            Nu sunt povesti,insa pe un benzinar aspirat nu obtii extra mega powa )
                            Un chiptuning pe un aspirat iti da 10% din putere,oricum se simte ceva diferenta..
                            Motorul de 200 (iarashi de pe CLK ca la altele nu m`am documentat) este si cu kompressor si fara,cel fara are 136 cp si cel cu are 192 cp la fel ca si 230 kompressor...asta nu prea inteleg de ce ...dar in fine
                            | Anulare DPF, Anulare EGR, Chiptuning |

                            Comment


                            • #15
                              Exact, la un aspirat, cam greu scoti. Si mai ales la unul cu injectie electronica.
                              Totusi poti sa scoti ceva si de-acolo fara sa ii pui turbo sau kompressor: Evacuare( adica "serpii", nu toba finala ), cip sau remapare sau resoftare bujiile nu prea conteaza pana nu ii pui turbo, sunt bune si alea la 10 lei / bucata, motorul comprimat, admisia skimbata, si alte anexe.
                              Cel mai bine scoti caii dintr-un turbo sau compressor.. dar motorul sufera modificari ceva mai mari, interne kiar(pistoanr forjate), trebuie inlocuite cele normale si presupune si costuri marite

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF