Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

mers neregulat in treptele 2 si 3

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mers neregulat in treptele 2 si 3

    Buna ziua
    Am achizitionat si eu un W 124. Are motor de 2,5 TD si are cateva mici probleme. In treaptele 2 si 3 merge in suturi. Nu e foarte agresiv resimtita problema, dar creaza un disconfort. Are ceva joc in cardan, cateva grade. Nu produce nici un fel de zgomot. M-am uitat la filtrul de aer care era foarte murdar si dupa ce l-am curatat si-a mai revenit un pic. Cred ca e totusi o problema la transmisie. Unde sa ma uit? Si mai ales de unde pot lua piese de calitate? Ce ulei se foloseste in cutie si diferential??
    Daca ma puteti ajuta va rog...
    Multumiri anticipate.

  • #2
    Deja ai inceput cu stangul...filtrul de aer daca era murdar trebuia sa l schimbi dn start..la tine nu e filtrul de aer sub nicio forma..ai joc in diferential sau e dusa vreo flansa trebuie sa te uiti sa vezi cum se prezinta.Uleio in grup intra vreun litru parca si nu e scump....cauta pe forum si ai sa gasesti.Daca jocul vine din grup ar cam trebui sa cauti unul bun caci reconditionare nu ai sanse.

    Comment


    • #3
      Salutare
      Ce fel de cutie ai automata sau manuala?Verifica flansele de prindere a cardanului si dinspre cutie si dinspre grup.

      Comment


      • #4
        Originally posted by claudio View Post
        Deja ai inceput cu stangul...filtrul de aer daca era murdar trebuia sa l schimbi dn start..la tine nu e filtrul de aer sub nicio forma..ai joc in diferential sau e dusa vreo flansa trebuie sa te uiti sa vezi cum se prezinta.Uleio in grup intra vreun litru parca si nu e scump....cauta pe forum si ai sa gasesti.Daca jocul vine din grup ar cam trebui sa cauti unul bun caci reconditionare nu ai sanse.
        Hehe.
        Am curatat filtrul doar ca sa merg cu el pana acasa. Am luat deja unul nou.
        Am sa ii schimb si toate uleiurile si filtrele inainte de a incepe sa merg regulat cu el.

        Comment


        • #5
          Originally posted by E200 diesel View Post
          Salutare
          Ce fel de cutie ai automata sau manuala?Verifica flansele de prindere a cardanului si dinspre cutie si dinspre grup.
          Salut
          Are cutie manuala in 5 trepte. Fostul proprietar zice ca a schimbat motorul cu tot cu cutie si grup. Masina a fost un 230 pe benzina.
          De consumat nu consuma aiurea. In medie a luat cam 7 in conditiile in care a mers si destul de incarcata si prin oras un pic.Daca ramanea ceva din vechea transmisie cred ca aveam probleme ori la demaraj, ori la consum. Masina merge bine insa.

          Comment


          • #6
            Originally posted by mihai.andrei View Post
            Buna ziua
            Am achizitionat si eu un W 124. Are motor de 2,5 TD si are cateva mici probleme. In treaptele 2 si 3 merge in suturi. Nu e foarte agresiv resimtita problema, dar creaza un disconfort. Are ceva joc in cardan, cateva grade. Nu produce nici un fel de zgomot. M-am uitat la filtrul de aer care era foarte murdar si dupa ce l-am curatat si-a mai revenit un pic. Cred ca e totusi o problema la transmisie. Unde sa ma uit? Si mai ales de unde pot lua piese de calitate? Ce ulei se foloseste in cutie si diferential??
            Daca ma puteti ajuta va rog...
            Multumiri anticipate.
            Daca aveai probleme la cardan /grup atunci problemele s-ar fi resimtit si in celelalte trepte de viteza ,eu inclin sa cred ca e pe parte de alimentare ( injectoare,pompa ,turbina ,calc. etc; nu i-ti furnizeaza destul combustibil pentru cat i-ar ar trebuii motorului in treapta respectiva

            Comment


            • #7
              Salut
              Am facut eu schimburile de ulei, dar degeaba. Face la fel. Cred ca am problema in grup...
              Si daca o las in frana de motor are acelasi comportament.
              Stie cineva cum este grupul? E conic cumva? Daca e conic, are saibe de reglaj?
              Inainte sa desfac as vrea sa stiu cum arata jucaria. Daca m-ar putea ajuta cineva cu o schema ar fi super.

              Comment


              • #8
                Salut din nou
                Pana la urma problema e din grup. Am mai citit eu pe aici pe forum dar nu inteleg exact ce raport ar trebui sa am la 250 TD cu o cutie manuala in 5 trepte. Am gasit la fostul stapan un grup cu raportul 2.87. Pe cel de pe masina nu am reusit sa citesc ce raport este. Probabil cand am sa il dau jos. Stie cineva daca merge?Daca nu e bun grupul unde gasesc in jurul Bucurestiului un garaj de dezmembrari MB?
                Multumesc

                Comment


                • #9
                  Daca tu zici ca merge in suturi numai in treapta a 2-a si a 3a nu cred ca e din grup si din cutie,caci daca era din grup se simtea la fiecare treapta de viteza mersul in suturi. Problema in curie ar putea fi uzura axului pe care sunt pinioanele,si sa solicitaea mai maricica sa scapete.....
                  "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                  Comment


                  • #10
                    Salut ,

                    Sunt posesorul unui w124 2.5 d pe care mi l repar singur si am avut aceeasi problema ca si tine . piesele pe care trebuie sa le schimbi se numesc BUCSE PUNTE SPATE . Masina nu are punte pe spate dar are un asa numit jug , de care vin prinse toate bratele si grupul . La randul lui acesta este fixat de sasiu prin 4 suruburi care trec prin 4 bucse . De obicei se uzeaza doar bucsele mai mici din fata e bine sa le schimbi pe toate 4 . E bine ca mecanicul la care mergi sa aiba si un aparat de sudura pentru ca se pot rupe suruburile in sasiu cand incerci sa le desfaci . Spor la treaba !

                    Comment


                    • #11
                      Salutare.Mi-am facut ceva timp si am lucrat un pic la masina. Am schimbat grupul. Avea pe ea un 2.65. Am montat un 2.87. Se simte o mica diferenta la demaraj. Am schimbat flansele dintre cardan, cutie si grup si rulmentul de la jumatatea cardanului. Am verificat si bucsile de prindere din spate si sunt in regula. Problema s-a rezolvat partial, in sensul ca se resimt smuciturile mai putin. Problema cred acum ca e din cutie: am gasit doar vreo 300 de grame de ulei acolo... Am schimbat simeringul care curgea, dar nu stiu cat a mers fostul proprietar asa...Am sa incep sa parcurg distante cu ea sa vad daca se agraveaza problema...

                      Comment


                      • #12
                        Se poate inchide topicul.
                        Problema era din turbo-suflanta. Degeaba am bagat nasul in transmisie. Turbosuflanta baga ulei pe admisie- motorul nu avea destula putere pe anumite plaje de turatie.
                        Am schimbat cu una noua si problema s-a rezolvat.

                        Comment


                        • #13
                          12-28-2011 15:55 PM Eugen Gaftoneanu
                          Originally Posted by mihai.andrei
                          Buna ziua
                          Am achizitionat si eu un W 124. Are motor de 2,5 TD si are cateva mici probleme. In treaptele 2 si 3 merge in suturi. Nu e foarte agresiv resimtita problema, dar creaza un disconfort. Are ceva joc in cardan, cateva grade. Nu produce nici un fel de zgomot. M-am uitat la filtrul de aer care era foarte murdar si dupa ce l-am curatat si-a mai revenit un pic. Cred ca e totusi o problema la transmisie. Unde sa ma uit? Si mai ales de unde pot lua piese de calitate? Ce ulei se foloseste in cutie si diferential??
                          Daca ma puteti ajuta va rog...
                          Multumiri anticipate.
                          Daca aveai probleme la cardan /grup atunci problemele s-ar fi resimtit si in celelalte trepte de viteza ,eu inclin sa cred ca e pe parte de alimentare ( injectoare,pompa ,turbina ,calc. etc; nu i-ti furnizeaza destul combustibil pentru cat i-ar ar trebuii motorului in treapta respectiva



                          ...

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF