Va salut cu respect,
Am o problema cu un W124 tip 230 E, an fabr. 1990, cutie 4+1. Are 450.000 km reali, fara nici o reparatie majora, intretinere ca la carte( toate consumabilele schimbate la timp,etc). Cand am cumparat-o avea 100.000 km.Am condus-o personal tot restul kilometrilor.
Problema actuala consta intr-un zgomot nu foarte puternic (ca un horbocait in zona ambreiaj/cutie viteze.)Zgomotul se aude in relanti si turatie dar nu creste progresiv( in turatie nu se mai aude datorita motorului/tobe etc)Dispare complet cand calc pedala de ambreiaj. In deplasare se aude ca un mic rontait(tzac -tzac-tzac...)continuu , mai puternic in treapta 1, apoi mai mic in a-2-a, si mai mic in a-3-a aproape insesizabil , iar in a-4-a dispare aproape de tot( sau nu mai este perceptibil din cauza rulajului).
Zgomotul a aparut acum aprox. 50.000 km ca un zumzait in relanti in zona ambreiaj/cv, apoi treptat s-a amplificat.Totodata a inceput si o mica trepidatie la plecarea de pe loc( la demaraje mai bruste) dar m-am obisnuit cu ea si evitam plecarile bruste de pe loc.
Uleiul in cutie a fost schimbat acum aprox. 25000 km cu ulei original ATF conform producatorului, original cumparat de la MB . Am fost de fata la schimbarea lui, iar uleiul vechi arata ca nou( doar pe magnetul busonului de golire un mic strat de pulbere fina argintie-cantitate mica nesemnificativa) cei din service mi-au spus ca este normal.
Mentionez ca masina a fost intretinuta de la 0-450.000 km NUMAI in service-uri autorizate in Olanda si Germania.
Cei de acolo, mi-au spus ca in primul rand ar trebui schimbat tot kit-ul de ambreiaj inclusiv rulmentul din capul prizei(cel din capatul vibrochenului) dar exista posibilitatea ca zgomtul sa fie si din cutie.Eu personal cred ca arcurile discului de ambreiaj sunt foarte slabite(poate chiar rupte) deoarece are si o elasticitate acentuata intre frana de motor-acceleratie. Nu are jocuri in cardan,grup,cuplaje elastice,planetare,etc.
Este cineva din Bucuresti printre dvs. cu experienta, dispus sa diagnosticheze acest zgomot contra cost bineinteles? Ma deplasez unde este nevoie...
Orice parere este binevenita.
Scuze pentru lunga mea descriere, dar am vrut sa creez o imagine cat mai completa asupra defectiunii.
Stima tuturor,
Bogdan D
Am o problema cu un W124 tip 230 E, an fabr. 1990, cutie 4+1. Are 450.000 km reali, fara nici o reparatie majora, intretinere ca la carte( toate consumabilele schimbate la timp,etc). Cand am cumparat-o avea 100.000 km.Am condus-o personal tot restul kilometrilor.
Problema actuala consta intr-un zgomot nu foarte puternic (ca un horbocait in zona ambreiaj/cutie viteze.)Zgomotul se aude in relanti si turatie dar nu creste progresiv( in turatie nu se mai aude datorita motorului/tobe etc)Dispare complet cand calc pedala de ambreiaj. In deplasare se aude ca un mic rontait(tzac -tzac-tzac...)continuu , mai puternic in treapta 1, apoi mai mic in a-2-a, si mai mic in a-3-a aproape insesizabil , iar in a-4-a dispare aproape de tot( sau nu mai este perceptibil din cauza rulajului).
Zgomotul a aparut acum aprox. 50.000 km ca un zumzait in relanti in zona ambreiaj/cv, apoi treptat s-a amplificat.Totodata a inceput si o mica trepidatie la plecarea de pe loc( la demaraje mai bruste) dar m-am obisnuit cu ea si evitam plecarile bruste de pe loc.
Uleiul in cutie a fost schimbat acum aprox. 25000 km cu ulei original ATF conform producatorului, original cumparat de la MB . Am fost de fata la schimbarea lui, iar uleiul vechi arata ca nou( doar pe magnetul busonului de golire un mic strat de pulbere fina argintie-cantitate mica nesemnificativa) cei din service mi-au spus ca este normal.
Mentionez ca masina a fost intretinuta de la 0-450.000 km NUMAI in service-uri autorizate in Olanda si Germania.
Cei de acolo, mi-au spus ca in primul rand ar trebui schimbat tot kit-ul de ambreiaj inclusiv rulmentul din capul prizei(cel din capatul vibrochenului) dar exista posibilitatea ca zgomtul sa fie si din cutie.Eu personal cred ca arcurile discului de ambreiaj sunt foarte slabite(poate chiar rupte) deoarece are si o elasticitate acentuata intre frana de motor-acceleratie. Nu are jocuri in cardan,grup,cuplaje elastice,planetare,etc.
Este cineva din Bucuresti printre dvs. cu experienta, dispus sa diagnosticheze acest zgomot contra cost bineinteles? Ma deplasez unde este nevoie...
Orice parere este binevenita.
Scuze pentru lunga mea descriere, dar am vrut sa creez o imagine cat mai completa asupra defectiunii.
Stima tuturor,
Bogdan D
Comment