Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomot ciudat ambreiaj/cutie viteze

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot ciudat ambreiaj/cutie viteze

    Va salut cu respect,
    Am o problema cu un W124 tip 230 E, an fabr. 1990, cutie 4+1. Are 450.000 km reali, fara nici o reparatie majora, intretinere ca la carte( toate consumabilele schimbate la timp,etc). Cand am cumparat-o avea 100.000 km.Am condus-o personal tot restul kilometrilor.
    Problema actuala consta intr-un zgomot nu foarte puternic (ca un horbocait in zona ambreiaj/cutie viteze.)Zgomotul se aude in relanti si turatie dar nu creste progresiv( in turatie nu se mai aude datorita motorului/tobe etc)Dispare complet cand calc pedala de ambreiaj. In deplasare se aude ca un mic rontait(tzac -tzac-tzac...)continuu , mai puternic in treapta 1, apoi mai mic in a-2-a, si mai mic in a-3-a aproape insesizabil , iar in a-4-a dispare aproape de tot( sau nu mai este perceptibil din cauza rulajului).
    Zgomotul a aparut acum aprox. 50.000 km ca un zumzait in relanti in zona ambreiaj/cv, apoi treptat s-a amplificat.Totodata a inceput si o mica trepidatie la plecarea de pe loc( la demaraje mai bruste) dar m-am obisnuit cu ea si evitam plecarile bruste de pe loc.
    Uleiul in cutie a fost schimbat acum aprox. 25000 km cu ulei original ATF conform producatorului, original cumparat de la MB . Am fost de fata la schimbarea lui, iar uleiul vechi arata ca nou( doar pe magnetul busonului de golire un mic strat de pulbere fina argintie-cantitate mica nesemnificativa) cei din service mi-au spus ca este normal.
    Mentionez ca masina a fost intretinuta de la 0-450.000 km NUMAI in service-uri autorizate in Olanda si Germania.
    Cei de acolo, mi-au spus ca in primul rand ar trebui schimbat tot kit-ul de ambreiaj inclusiv rulmentul din capul prizei(cel din capatul vibrochenului) dar exista posibilitatea ca zgomtul sa fie si din cutie.Eu personal cred ca arcurile discului de ambreiaj sunt foarte slabite(poate chiar rupte) deoarece are si o elasticitate acentuata intre frana de motor-acceleratie. Nu are jocuri in cardan,grup,cuplaje elastice,planetare,etc.
    Este cineva din Bucuresti printre dvs. cu experienta, dispus sa diagnosticheze acest zgomot contra cost bineinteles? Ma deplasez unde este nevoie...
    Orice parere este binevenita.
    Scuze pentru lunga mea descriere, dar am vrut sa creez o imagine cat mai completa asupra defectiunii.
    Stima tuturor,
    Bogdan D

  • #2
    ...Problema actuala consta intr-un zgomot nu foarte puternic (ca un horbocait in zona ambreiaj/cutie viteze.)Zgomotul se aude in relanti si turatie dar nu creste progresiv( in turatie nu se mai aude datorita motorului/tobe etc)Dispare complet cand calc pedala de ambreiaj. In deplasare se aude ca un mic rontait(tzac -tzac-tzac...)continuu , mai puternic in treapta 1, apoi mai mic in a-2-a, si mai mic in a-3-a aproape insesizabil , iar in a-4-a dispare aproape de tot( sau nu mai este perceptibil din cauza rulajului).
    Zgomotul a aparut acum aprox. 50.000 km ca un zumzait in relanti in zona ambreiaj/cv, apoi treptat s-a amplificat.Totodata a inceput si o mica trepidatie la plecarea de pe loc( la demaraje mai bruste) dar m-am obisnuit cu ea si evitam plecarile bruste de pe loc...


    Salut Bogdan

    Din povestea ta de mai sus pe mine ma duce gandul ca nu ai probleme cu cutia de viteze ci cu ambreiajul ,respectiv placa de presiune

    Comment


    • #3
      Daca dispare complet cand calci pedala de ambreiaj si tremura masina cand pleci cu tr. 1 de pe loc , treaba este clara .
      Placa de presiune sau discul de ambreiaj . Se constata la demontare .
      Dupa numarul de km si din felul in care relatezi ca intretii masina schimba si rulmentul de presiune .
      Colegul Eugen te poate ajuta .

      Comment


      • #4
        Va multumesc pentru raspunsuri !
        Sigur voi schimba tot kitul de ambreiaj(placa,disc,rulment de presiune, si altele daca trebuie)
        Singura dilema a mea era legata de faptul ca are zgomot si in mers/deplasare. Acel tzac-tzac care dispare gradat in functie de treapta de viteza de parca ar fi un pinion stirbit angrenat cu altul, a carui sarcina scade odata cu viteza.
        Va multumesc inca o data.
        Stima,Bogdan D.
        P.S.Mai am un W124 tip 230TE,an fabr 1990, transmisie automata, luata la aprox 100.000 km , si actualmente are 280.000 km. Sunt la fel de multumit de amindoua si daca am avut posibilitatea de a le intretine numai ,,la mama lor'' se datoreaza faptului ca sunt folosite exclusiv pe ruta Romania -Olanda si retur.

        Comment


        • #5
          Parerea mea , trepidatiile la plecarea de pe loc sunt de la arcurile de pe discul de ambreiaj sau placa decalita , iar cu zgomotul care se aude din zona cutiei ar putea fi de la rulmentul de presiune daca zgomotul dispare cand se apasa foarte putin din cursa ambreiajului , sau din cutie daca zgomotul dispare atunci cand se apasa pedala de ambreiaj pana la capat.

          Comment


          • #6
            Zgomotul dispare complet doar cand calc total pedala de ambreiaj.
            O mentiune importanta: cutia de viteze functioneaza ca noua, intra si iese usor din viteze la orice viteza de deplasare s-ar afla masina si in orice treapta de viteza( inclusiv marsarier) cu exceptia unui mic joc in timonerie de comanda al schimbatorului care e normal la nr. acesta de km. In deplasare ,cand tin mana pe schimbator, chiar putin presat inspre treapta de viteza( oricare 1-2-3-4) nu se simte nimic ritmic/punctat odata cu acel tzac-tzac-tzac, nici macar o mica trepidatie, absolut nimic.
            Ma gandesc la pretul pe care il cer olandezii pe o cv 4+1 de W124:
            100 euro luata de pe net si nu stii ce este in ea...
            500 euro luata de pe masina cu care te plimbi si faci drive-test inainte sa o cumperi.
            1200 euro la reprez. Mercedes ,reconditionata complet, cu garantie,etc.
            La care se adauga manopera.
            Cred ca ma intelegeti de ce va sacai cu intrebarile...Daca dau cutia jos acolo in Olanda si dupa ce o pun inapoi face la fel( mai putin trepidatia de pornire) ma aflu in situatia de a plati cel putin 500 euro + manopera
            Stima, Bogdan D

            Comment


            • #7
              Poti merge aici in Romania la un MESERIAS sa o vada si sa-ti faca o constatare ,una e din fata calculatorului alta e cand vezi masina si atunci stii sigur ce are defect , daca tot dai cutia jos oricum schimbi si kitul de ambreiaj .
              Iar ca sfat ,incearca o cutie in 5 trepte ,daca se potriveste.

              Comment


              • #8
                Va multumesc mult,
                Am luat legatura cu Eugen iar la sfarsitul saptamanii ne vedem sa o conduca putin si sa vedem ce putem face in continuare.
                Stima tuturor,
                Bogdan D.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF