Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Potentiometrul injectiei W124 230E

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Potentiometrul injectiei W124 230E

    Salutare!Dupa cum am scris in titlu m-ar interesa niste informatii despre potentiometrul injectie -airflow sensor (KE-jetronic).Daca poate cineva sa-mi spuna ce rezistenta ar trebui sa fie intre pinii 1-2 ,2-3 ,1-3.Si daca potriveste potentiometru de pe un motor de 2000cmc pe un motor de 2300cmc de care am eu.Va multumesc.
    CJ-20-AMN.

  • #2
    dar ce te deranjeaza de vrei sa schimbi acel potentiometru

    Comment


    • #3
      Originally posted by Allecs_lungu View Post
      dar ce te deranjeaza de vrei sa schimbi acel potentiometru
      Am o mica problema cu acul economizator ,si banuiesc acel potentiometru ca nu este pe pozitie prins de injectie.Acuma le iau prin eliminare.De gasit ,am gasit numai de pe motor de 2000 cmc.Plus de asta nu-mi tine socul cum ar trebui.
      CJ-20-AMN.

      Comment


      • #4
        Salut Paul!
        Potentiometrul cred se potriveste.
        Atasez un text tradus de calculator:
        Debit de aer Senzor Potenţiometru
        Aceasta este una dintre piesele foarte importante ale sistemului. Este operat de senzorul de debit de aer, placa de metal circulara care deturneaza sub influenţa aerului care curge prin motor, care, la rândul său, este determinat de deschiderea clapetei. Este un pic mai complex decât echitabil un control de volum de pe sistemul dvs. stereo, dar nu acelaşi lucru. Pe măsură ce fluxul de senzorul de aer este deviat de către curentul de aer, arborele pe care se roteşte mişcă alunecare date de contact pe o piesa de material rezistiv şi acest lucru alimentează computerul cu o lectură de tensiune care îi permite să controleze cantitatea exactă de combustibil cerute de măsurat fluxul de aer. Acum, de fiecare data cand acceleratia este operat, senzorul de debit de aer deviază şi se mută date de contact alunecare peste materialul de rezistenţă şi că se poate întâmpla câteva milioane de ori, cred, în durata de viaţă a unei maşini. Astfel, pista de poartă şi calculatorul poate fi apoi alimentat cu o tensiune anumit la deschiderea acceleratiei unul şi cu doar o mişcare foarte mici date de contact glisante întâlni o zonă în care nici un material de rezistenţă rămâne, astfel încât fluxul de aer care indică tensiunea scade la zero. Calculatorul nu ştie ce să facă, astfel încât funcţionarea haotice este rezultatul.

        Testarea acestei componente se efectuează cu aprindere şi pe motorul oprit. Potenţiometrul este conectat printr-un dop pini trei, cu blocare tag-uri la partea de sus şi de jos. Uşurinţa aceste stele şi să se retragă uşor priza, astfel ca pinii de soclu poate fi accesat de duce de testare de la multimetru dumneavoastră. Ace de sus si de jos ar trebui să aibă nominal 5 V la bornele ei, aşa cum este furnizat de către calculator. PIN-ul de Centrul feed-uri înapoi la computer o tensiune mai mică de 5 volţi, pentru fiecare poziţie a debitmetrului de aer. Conectaţi multimetru între centru şi PIN-ul de sus şi priviţi lectură de tensiune în timp ce foarte treptat devia a contorului de fluxul de aer placă. Tensiunea ar trebui să crească continuu, nu abandon la zero. Dacă da, aveţi nevoie de un potentiometru nou. Mercedes vinde doar aceste deja montat pe un contor de debit de aer de înlocuire şi aţi putea crede că costul acesteia este comparabilă cu valoarea autovehiculului. Nu există informaţii pe web despre obţinerea unui potentiometru de înlocuire la un cost mult mai mic. Dacă te duci în acest fel, va trebui să scoateţi oala vechi şi înlocuiţi-l cu unul nou, apoi calibrarea, dar aceasta este o chestiune simplă într-adevăr. Unul dintre motivele pentru care Mercedes oferă o soluţie nouă toate că pot fi glisoarele care se execută peste calea rezistenţei rămână în locuinţe şi acestea pot fi purtat, de asemenea, instalarea astfel o oală nouă nu poate produce nici o ameliorare. Scoaterea Potenţiometru vechi implica folosind o şurubelniţă foarte fin pentru a insera în diferenţa dintre două de plastic acoperă aproximativ circulare pe frontul de la fiecare capăt al locuinţelor potenţiometrului şi facilitarea le, expunând cele patru şuruburi Torx că montarea potenţiometrul la senzorul de debit de aer organism. ÃŽn acest stadiu, este o idee foarte bună să pună un semn de creion în jurul valorii de oala pe corpul senzorului de debit de aer, ca un ajutor în obţinerea de înlocuire aproximativ o in pozitia corecta. Undo şuruburile şi să se retragă uşor potul de la arborele său. Uită-te la piese şi minunaţi-vă la modul în care maşina operate la toate! Veţi act de faptul că cele patru şuruburi de fixare trece prin găurile alungite în carcasă oala care îi permit să fie rotit în raport cu axul de operare său şi acesta este modul în care potul este calibrat. După ce aţi înlocuit oala cu şuruburi pierde doar suficient pentru a permite rotirea acestuia in jurul axului, vă reconectaţi mufa pini trei, din nou, cu pinii soclu expuse de măsurare, apoi se măsoară tensiunea la pinul centru. ÃŽntoarceţi oală nouă jurul axului de operare până când citiţi aproximativ 1 volt. La nivelul 1 volt motorul vor fi difuzate bogat, dar dacă încercaţi o setare iniţială mai mică, este posibil să nu fi capabil de a porni motorul. Acum porniţi motorul şi să-l până la temperatura de funcţionare, apoi ajustaţi poziţia potul până când citiţi 0,7 V dintre sol şi centrul de pini. Potul este acum calibrat.

        Sper sa iti fie de folos.
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #5
          deci sa intalegem ca relantiul instabil si socu care nu functioneaza corect este din acest potentiometru ?

          Comment


          • #6
            De asta aveam nevoie!Dar nu zice nimic de rezistenta interioara,sau poate nu este asa de importanta.Poate numai tensiunule respective sunt importante.Multumesc frumos ,Marius.
            CJ-20-AMN.

            Comment


            • #7
              Salut!
              Cu multa placere! Am mai gasit ceva interesant(este pentru W201, dar motorizarea ar fi cam aceeasi):

              Cauta la:Continuous Fuel Injection System (CFI)
              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

              Comment


              • #8
                am eu unul de vanzare telefon 0741780151
                Mercedes w140 300SE , Mercedes w124 250TD , Mercedes W124 230CE, Mercedes W210 220D, Mercedes W210 300D

                Comment


                • #9
                  Originally posted by pintea paul View Post
                  Salutare!Dupa cum am scris in titlu m-ar interesa niste informatii despre potentiometrul injectie -airflow sensor (KE-jetronic).Daca poate cineva sa-mi spuna ce rezistenta ar trebui sa fie intre pinii 1-2 ,2-3 ,1-3.Si daca potriveste potentiometru de pe un motor de 2000cmc pe un motor de 2300cmc de care am eu.Va multumesc.


                  Motor oprit, mufa scoasa:
                  PIN 1 - PIN 2: se masoara rezistenta: se apasa cu mana pe clapeta de la pozitia 0 la pozitia finala. Rezistenta trebuie sa creasca continuu, fara fluctuatii, ca in ultima treime de cursa sa scada usor. Cam asa ar trebui sa arate citirea:

                  Dupa cum spuneam, imporant e ca valorile sa creasca uniform, fara intreruperi. Cel mai bine se masoara cu un ohm-metru (multimetru) analog, ca sa poti urmari acul indicator. Cele electronice nu indica foarte bine astfel de fluctuatii. Valorile exacte in fiecare poztie nu conteaza asa de mult cum conteaza ca modificarea rezistentei sa fie uniforma. Aici e si problema majoritatii potentiometrelor, banda se uzeaza si apar distorsiuni.
                  PIN 1 - PIN 3: trebuie sa afiseze o valoare constanta de 4 kΩ +-400Ω

                  Motor pornit, mufa bagata:
                  sa opresti toti consumatorii (radio, ventilatie, lumini, etc.)
                  PIN 1 - PIN 2: 0,75V +/- 0,20V
                  PIN 1 - PIN 3: 4,85V +/- 0,25V

                  Daca reusesti sa reconstitui aceste valori, poti exclude potentiometrul injectiei din lista componentelor suspecte de a fi defecte.

                  Spor la treaba si sper ca asta vroiai sa aflii !

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Orvo View Post


                    Motor oprit, mufa scoasa:
                    PIN 1 - PIN 2: se masoara rezistenta: se apasa cu mana pe clapeta de la pozitia 0 la pozitia finala. Rezistenta trebuie sa creasca continuu, fara fluctuatii, ca in ultima treime de cursa sa scada usor. Cam asa ar trebui sa arate citirea:

                    Dupa cum spuneam, imporant e ca valorile sa creasca uniform, fara intreruperi. Cel mai bine se masoara cu un ohm-metru (multimetru) analog, ca sa poti urmari acul indicator. Cele electronice nu indica foarte bine astfel de fluctuatii. Valorile exacte in fiecare poztie nu conteaza asa de mult cum conteaza ca modificarea rezistentei sa fie uniforma. Aici e si problema majoritatii potentiometrelor, banda se uzeaza si apar distorsiuni.
                    PIN 1 - PIN 3: trebuie sa afiseze o valoare constanta de 4 kΩ +-400Ω

                    Motor pornit, mufa bagata:
                    sa opresti toti consumatorii (radio, ventilatie, lumini, etc.)
                    PIN 1 - PIN 2: 0,75V +/- 0,20V
                    PIN 1 - PIN 3: 4,85V +/- 0,25V

                    Daca reusesti sa reconstitui aceste valori, poti exclude potentiometrul injectiei din lista componentelor suspecte de a fi defecte.

                    Spor la treaba si sper ca asta vroiai sa aflii !
                    Multumesc,Orvo,de valorile astea aveam nevoie.Acuma,sa treaca sarbatorile ca pe urma o iau din nou la mesterit ca de reparat nici nu incape in discutie.
                    CJ-20-AMN.

                    Comment


                    • #11
                      Buna ziua. Acest potentiometru poate avea legatura cu pornirea pe timp de iarna? Deoarece am aceasta problema cu un w124 260E, cum vine frigul nu mai vrea decat trasa iar daca dau la automat imediat miroase a benzina semn ca s-a inecat.

                      Comment


                      • #12
                        Azi am masurat valorile potentiometrului si nu am tensiunea de 0,75 V intre pinii 1 si 2,am o tensiune de apox.0,20 V.In rest toate sunt in regula.Ceva pareri daca se poate?Multumesc.
                        CJ-20-AMN.

                        Comment


                        • #13
                          Acum toate valorile sunt in capul lor.Rezolvarea a fost in schimbarea injectiei cu totul.Multumesc tuturor.
                          CJ-20-AMN.

                          Comment


                          • #14
                            Toate au legatura intre ele,inclusiv temporizarea pompei de benzina. Acul economizorului din bord,arata diferenta masei de aer din galeria de admisie.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by baboiu_electric View Post
                              Toate au legatura intre ele,inclusiv temporizarea pompei de benzina. Acul economizorului din bord,arata diferenta masei de aer din galeria de admisie.
                              Si problema asta a diferentei masei de aer cum se rezolva ca la mine imi sta aproape de mijloc acul economizator in relanti.Am deschis un topic pe tema asta "Imi trage aer fals",si inca nu mi-am rezolvat problema.Multumesc.
                              CJ-20-AMN.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF