Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Are sau nu egr ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Are sau nu egr ?

    Salut am un mb din 1985 motor 2300 si am o problema cel dela care am luato ia schimbat motorul tot cu unul de benzina de 230, dar ia taiat furtunele de vacum, am caut pe internet o schema dar tot cemi da este o schema cu delcou fara vacum si cu aprindere electronica si lafel am si eu pe masina. dar in acea schema apare si un egr pe care eu nul am. ma puteli lamuri ? nu stiu cum pot incarca o imagine sa va pot arata

  • #2
    Originally posted by Allecs_lungu View Post
    Salut am un mb din 1985 motor 2300 si am o problema cel dela care am luato ia schimbat motorul tot cu unul de benzina de 230, dar ia taiat furtunele de vacum, am caut pe internet o schema dar tot cemi da este o schema cu delcou fara vacum si cu aprindere electronica si lafel am si eu pe masina. dar in acea schema apare si un egr pe care eu nul am. ma puteli lamuri ? nu stiu cum pot incarca o imagine sa va pot arata
    Precizez ca am cutie manuala

    Comment


    • #3
      Nu cred sa ai pe masina EGR si eu am aceeasi motorizare, numai ani diferiti si nici vorba de asa ceva.Din cate stiu eu EGR ii pentru motoarele cu turbo.
      CJ-20-AMN.

      Comment


      • #4
        Mai zilele trecute am cautat sa cumpar sonda aceea de pe chiulasa,cea cu doua vacumuri pe ea,dupa cautari mari am gasit-o doar pe original,a costat 160lei si ghiciti cum se numea:Supapa EGR sau supapa control EGR ceva de genul.Acum nu stiu...in cazul tau ar fi relevante niste poze acute cu zoom si teoretic se rezolva toate

        Comment


        • #5
          salut dinou so luam cu inceputul, ca nustiu cum reusesc sai dau de cap cu niste vacumuri. am 2 furtune de vacum care pleaca din clapeta de aceleratie unul intra in mufa de pe chiuloasa cu o intrare si o esire, de unde nu mai pleaca nici un furtun si celalalt furtun mai gros este in aer. dupacare pleaca din galerie un furtun care intra in cabina si mai am un furtun care vine din acel regulator de presiune benzina si intra in furtunul de reglare relanti. asta ar fi la motor , sonda landa este anulata in sensul ca are firele taiate la 5 cm de sonda, puteti sa ma ajutati sa conectez firele corect pe acea sond, si inca ceva am in carcasa filtrului de aer o mufa cu un senzor din care es doua fire ce rol are ?

          Comment


          • #6
            Senzorul ala din filtru de aer citeste temperatura aerului,si inca o data am sa te rog daca se poate niste poze,asa o sa stim concret....
            Sonda Lambda se poate reconecta o sa fac eu maine o poza si postez ca sa vezi legaturile

            Comment


            • #7
              Din pacate nu am cu ce sa fac cateva poze. Dar cum pot incarca pe acest forum fisiere? Sa postez ce am.

              Uite aici explicat cum se uploadează poze: http://www.clubmercedes.ro/showpost....50&postcount=5
              Last edited by Luxian; 12-02-2011, 21:50 PM. Reason: link explicații upload

              Comment


              • #8
                Sonda cu vacumurile regleaza avansul in functie de temperatura motorului.Un furtun intra in corpul clapetei de accelerarie si celalat parca in modulul de aprindere (nu stiu sigur).Incerc maine sa-mi arunc un ochi pe acolo si iti spun mai exact.
                CJ-20-AMN.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by pintea paul View Post
                  Sonda cu vacumurile regleaza avansul in functie de temperatura motorului.Un furtun intra in corpul clapetei de accelerarie si celalat parca in modulul de aprindere (nu stiu sigur).Incerc maine sa-mi arunc un ochi pe acolo si iti spun mai exact.
                  M-am uitat asa fugitiv si celalalt furtun intra intr-un fel de supapa care este situata deasupra modulului de aprindere.
                  CJ-20-AMN.

                  Comment


                  • #10
                    dap mersi am elucidat vacumurile, dar acum ami trebuie un filtru de carbune sau de gaze de sub aripa stanga

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF