Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Consum w124 230

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum w124 230

    Salut.in ultimul timp am avut niste probleme legate de acceleratie....am rezolvat din cauza unei banuieli,era un arc rupt,ascuns pe sub galeria de admisie undeva ciudat abia l am gasit cu oglinda si lanterna.Oricum ce e ciudat ca acum motorul merge bine,normal,am fost la o statie ITP la un analizor de gaze sa ii reglez amestecul,a fost reglat in parametrii dar acum am impresia ca consuma mai mult decat de obicei,si uneori in special cand e calda,nu porneste din prima.Ii dau la cheie o ia la sfert dar moare imediat dupa vreo 2 secunde.Cand ii dau a doua cheie o ia dupa ce invarte motorul de 3,4 ori dar masina trepideaza de parca merge in 3 si pana nu ii dau cateva sprituri nu revine la normal.Dupa aceea merge perfect,are reprize bune dar consuma cam mult.O fi ceva legat tot de ameste si consumul si pornirea?

  • #2
    am si eu simptomele astea, dar doar la rece si consumul nu mi se pare mare. zicea doc ceva de circuitul de joasa presiune si termoventilul.

    Comment


    • #3
      Nu stiu ...dar deja nu mai ma arunc la presupuneri.La mine o gramada de mecanici au zis ca e sistemul de injectie,potentiometru de pedala injectoare si tot felul de componente,pana cand m am pus sa studiez tot sistemul de acceleratie si am gasit un amarat de arc rupt.Acum astept sa vad poate cineva care a avut aceleasi probleme le a rezolvat.

      Comment


      • #4
        Daca porneste greu cand e calda inseamna ca e amestecul prea bogat sau avansul dereglat.
        Daca tu ai dus-o la reglat cu avansul dereglat e posibil sa fi reglat si amestecul prost ca sa compenseze cu avansul.

        Comment


        • #5
          Asa se intampla...porneste greu cand e calda,dar la avans nu s a umblat dar s a umblat la amestec cand clapeta era libera avea joc pt ca nu era sustina de nimic,iar acum i am prins iar arcul si ma gandesc ca are alta pozitie.

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF