nu stiu daca patiti si voi, dar dimineata patesc o chetie neobisnuita cred. Cand e motorul rece, in intersectii cand ma opresc mi se opreste motorul ca si cum nu s-ar mai alimenta cu benzina... precizez k nu se intampla prea des dar se intampla. e un 2.0 din '88
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
relantiul dimineata la rece
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 8 (0 members and 8 guests)
-
Salut! Si eu am o problema asemanatoare la 200E din '92, benz+gpl. Problema se manifesta doar dimineata la pornirea la rece, pe benzina. Porneste si se opreste. Trebuie sa o tin din acceleratie ca altfel sta foarte jos relantiul. Pe la 400 rpm, tremura si da sa moara. Dupa vreo cinci minute isi revine si sta la 750 rpm. Pe gpl merge bine. Poate e vorba de ceva soc automat sau ceva de genul asta. Poate ne ajuta cineva.
-
Aveti pe chiulasa o sonda cu patru pini,incepeti prin a o schimba,costa cam 60lei,si ea face pornirea la rece,deci ea citeste temperatura motorului.
Mai trebuie verificat si al cincelea injector sau injectorul care ajuta pornirea la rece il gasiti direct pe galeria de admisie,intra in el o mufa albastra parca.El trebuie dat jos si verificat daca inchide sau deschide supapa electrica,pentru a-l verifica se leaga doua fire la pinii injectorului,si apoi se branseaza unul din fire la minusul bateriei apoi luati injectorul si suflati in el(in partea pe unde intra benzina)in acelasi timp cand suflati atingeti celalalt fir de plusul bateriei si veti vedea daca inchide sau deschide,si atunci veti stii daca merge sau nu
Comment
-
Multumesc frumos! Pornirea, la mine, nu e o problema. Porneste la sfert. Doar ca nu tine relantiul bine. O intrebare: sonda cu 4 respectiv 2 pini (dupa caz) este usor de identificat? Nu poate fi confundata? Se poate o localizare mai precisa? Sau poate chiar o poza? Multumesc!Last edited by raduionut; 11-21-2011, 12:36 PM.
Comment
-
Senzorul se afla pe chiulasa in fata langa cutia cu termostatul,teoretic ai trei sonde acolo,cea pe care o cauti tu e orientata catre bordul masinii.Trebe verificat si injectorul ala al cincelea si dc tot nu merge mai discutam.Unde stai in Ploiesti?poate ne vedem si iti explic mai bn
Comment
-
Originally posted by sorinvuta View PostSenzorul se afla pe chiulasa in fata langa cutia cu termostatul,teoretic ai trei sonde acolo,cea pe care o cauti tu e orientata catre bordul masinii.Trebe verificat si injectorul ala al cincelea si dc tot nu merge mai discutam.Unde stai in Ploiesti?poate ne vedem si iti explic mai bn
Injectorul al cincilea l-am verificat mai demult si merge. Din cate stiu eu ala se ocupa de pornirea la rece, nu stiu daca si de relanti la rece. Si de pornit porneste la sfert.
Comment
-
Azi am fost la mecanicul care se ocupa de reglajul functionarii pe GPL si mi-a spus ca problema relantiului dimineata este de la un dispozitiv (soc automat probabil) care a fost anulat de catre cei care mi-au montat instalatia GPL. Mi-a spus ca daca ar fi repus in functiune atunci nu mi-ar mai functiona pe GPL, deci nu am ce sa-i fac, trebuie sa merg asa cu ea. O tin usor accelerata vreo trei minute dimineata pana se incalzeste putin si pe urma e ok.
Sorinvuta, poate imi lasi un PM cu nr. de tel. si ne vedem prin Ploiesti. Vad ca ai aceeasi motorizare. Facem un schimb de experienta.Last edited by raduionut; 11-23-2011, 21:02 PM.
Comment
-
Originally posted by raduionut View PostAzi am fost la mecanicul care se ocupa de reglajul functionarii pe GPL si mi-a spus ca problema relantiului dimineata este de la un dispozitiv (soc automat probabil) care a fost anulat de catre cei care mi-au montat instalatia GPL. Mi-a spus ca daca ar fi repus in functiune atunci nu mi-ar mai functiona pe GPL, deci nu am ce sa-i fac, trebuie sa merg asa cu ea. O tin usor accelerata vreo trei minute dimineata pana se incalzeste putin si pe urma e ok.
Nu are nici o treaba, cel putin la masina mea, socul automat cu mersul pe GPL. Socul automat isi face treaba. Singurul lucru ce l-am observat in ultimul timp, este ca la prima pornire se cam balbaie. La a doua pornire merge bine, socul isi face treaba. Am incercat intr-o seara sa trec butonul de trecere Benzina-GPL pe benzina, iar dimineata motorul a pornit din prima. Banuiesc ca de vina ar fi electrovalva de Gpl(sa nu mai inchida). Deci, sigur nu are treaba socul cu mersul pe GPL. Instalatia nu permite decat pornirea pe benzina, iar trecerea pe GPL o face la o animita turatie(la mine cca 2400 ture).
La montarea instalatiei nu s-a anulat nimic de pe motor.
Numai bine!Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)
Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!
Comment
-
Asa cum spune si Marius posibil ca electrovalva de Gpl sa nu inchida inghetand din cauza gazului lichefiat + temperatura scazuta de afara ( am pornit masina pe gaz saptamana trecuta iar in urmatoarele minute plamanul era inghetat ) ca atare masina merge putin innecata gaz+ benzina ) pana se incalzeste instalatia si electrovalva reuseste sa inchida .Incearca sa o treci pe benzina cand o parchezi seara iar dimineata inainte sa o pornesti scoate un papuc de pe electrovalva de pe plaman ,Electrovalva ar trebuii sa fie inchisa bine de cu seara fiind calda ca atare poti fi sigur ca nu ai scapari de gaz in momentul pornirii la rece .Asa macar elimini instalatia de gaz din calcul si cauti defectul la cea de benzina ( sau invers ) in functie de rezultatul obtinut
Comment
-
Multumesc pentru informatii! As vrea, totusi, sa ma asigur ca am inteles bine: cu toate ca dimineata porneste la sfert de cheie, este posibil sa nu tina bine relantiul timp de circa trei minute din cauza faptului ca era pe gpl seara cand am oprit-o. Drept urmare, o sa incerc si sa o opresc seara pe benzina sa vedem cum va fi. Cu alte cuvinte dimineata este putin inecata cu gpl si de aceea nu tine relantiul.
Comment
-
Originally posted by raduionut View PostMultumesc pentru informatii! As vrea, totusi, sa ma asigur ca am inteles bine: cu toate ca dimineata porneste la sfert de cheie, este posibil sa nu tina bine relantiul timp de circa trei minute din cauza faptului ca era pe gpl seara cand am oprit-o. Drept urmare, o sa incerc si sa o opresc seara pe benzina sa vedem cum va fi. Cu alte cuvinte dimineata este putin inecata cu gpl si de aceea nu tine relantiul.CJ-20-AMN.
Comment
-
Originally posted by pintea paul View PostCred ca fenomenul de inec al motorului cu GPL este din cauza ca in prima faza gazul iti merge lichid in motor, si iti dispare fenomenul cand gazul din lichid se transforma in stare gazoasa.
Tot din experienta : eu folosesc masina doar pe gpl ( inclusiv pornirea ) insa la inceput o porneam pe benzina ,la trecerea de pe benzina pe gaz elecrovalva de benzina nu inchidea bine ca atare ma trezeam ca masina tuseste ,baseste nu are vana si se opreste motorul la semafor ,deci si viceversa e posibil
Comment
-
Am pornit masina dimineata pe benzina dupa ce, in prealabil, am oprit-o seara tot pe benzina. Pot spune ca e mai bine. Tine relantiul ok. Insa nu perfect. Turatia fluctueaza totusi.o sa incerc sa fac un filmulet sa vedeti despre ce e vorba.
Este posibil ca in ciuda faptului ca functioneaza pe gpl sa comsume si putina benzina. Mi se pare ca comsuma cam multa benzina chiar daca pe benzina doar o pornesc?
Comment
Comment