Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Scartaie si pufaie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scartaie si pufaie

    Scuze de titlu dar chiar asa se intampla.Am un 250d.Dimineata dau prima cheie.Porneste,turometrul urca la 800rpm si incepe distractia.La inceput se aude un scartait din fata.Am schimbat cureaua,rola intinzatoare,pompa de apa(second hand),telescopul intinzator al curelei.Tot scartaie.Acum cu frigul se aude un pasait intermitent ca si cum ar fi de la un injector.Totul tine pana cand se incalzeste putin motorul si relantiul coboara la 700-750rpm.Atunci totul devine perfect si merge de parca totul e nou din fabrica.Ce are?Alergie la frig...ca-mi scoate si mai multi peri albi decat am.

  • #2
    nu te mai stresa colegu scartaitul ar putea fi de la un rulment si dupa ce se unge putin nu mai scartaie sau am patit si eu a sarit o piatra mica de pe drum si a intrat in canelurile de la curea si facea un zgomot cam urat.iar pasaitul e de la injector ,uitate sa vezi daca nu se vede o pata de motorina pe captuseala de sub capota.

    Comment


    • #3
      Multumesc de sfat numai ca sunt cam ageamiu cu mecanica.De care rulment poate fi vorba?La mine,motorul cam arunca ulei pe la buson si nu am inca tapiserie la capota.

      Comment


      • #4
        Ieri de abia a pornit.Parca mergea intr-un singur piston cu postcombustie.Am pus de 3 ori bujiile incandescente si tot asa.Un prieten a vazut tot procesul si a spus ca pot fi bujiile sau capul injectoarelor.Alt coleg de servici spunea ca poate fi bendixul cu toate ca electromotorul invarte motorul de zbarnaie.Ce pot face?

        Comment


        • #5
          Mentionez ca dupa ce porneste greu de tot la a 3-a,a 4-a cheie prelungita vreo 5-10 secunde si dupa ce trece de soc,merge struna.

          Comment


          • #6
            Ieri de abia a pornit.Parca mergea intr-un singur piston cu postcombustie.Am pus de 3 ori bujiile incandescente si tot asa.Un prieten a vazut tot procesul si a spus ca pot fi bujiile sau capul injectoarelor.Alt coleg de servici spunea ca poate fi bendixul cu toate ca electromotorul invarte motorul de zbarnaie.Ce pot face?

            Comment


            • #7
              Cu scirtaitul foloseste putin spray wd-40 pe linga axa de la elice , parca elicea se cupleaza cu ambreaj termic daca nu ma insel ,
              alt test: deschide capota dupa ce esti sigur ca e rece motorul si tine elicea in timp ce un amic porneste motorul , dai drumul dupa citeva secunde daca scirtie stii de unde e .
              Cu pornira grea , daca ai schimbat bujiile si esti sigur ca fuctioneaza sistemul ar putea sa fie de la : filtru de motorina , filtru din rezervor, pompa de motorina , injectore sau pompa de injectie , le-am ordonat dupa costul de schimb, de la mic la mare.

              Comment


              • #8
                Cu pornitul s-a rezolvat:era bujia de la pistonul 2.Va multumesc mult pentru sugestii si sfaturi.Sa vad cu scartaitul...

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF