Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

ceasul de ulei sta la 3 doar cu contactul pus

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cu 2 sonde diferite si cu cablajul verificat singura ideee care-mi vine e ca ai circuitul de ulei colmatat .Stiu ca existau ,,conserve " de 1 L la piese auto pt spalarea motorului ,daca nu varianta clasica romaneasca (motorina + ulei la ralanti vre-o 10 min ).Ti-am atasat instalatia de ungere
    Attached Files

    Comment


    • #17
      Buna seara !


      Multumesc, deocamdata. Sa vedem daca mai are cineva ceva variante.



      Stima,



      Dragos

      Comment


      • #18
        Pai daca scoateti firul de pe sonda si acul ramane la 3 cu contactul pus,e clar ca acel fir are contact pe undeva cu masa (-).Daca iei contactul si nu cade la zero,indicatorul(ceasul) e gripat,defect.Verificati cu contactul pus si motorul oprit daca atunci cand scoateti firul de la sonda,cade acul la zero.Daca da,atunci sonda e de vina.Daca nu,verificati instalatia electrica si indicatorul.Cand aduceti firul de la sonda la masa,indicatorul trebuie sa indice valoarea maxima adica 3.
        W124 E220 din 95

        Comment


        • #19
          Originally posted by dan12101983 View Post
          Pai daca scoateti firul de pe sonda si acul ramane la 3 cu contactul pus,e clar ca acel fir are contact pe undeva cu masa (-).Daca iei contactul si nu cade la zero,indicatorul(ceasul) e gripat,defect.Verificati cu contactul pus si motorul oprit daca atunci cand scoateti firul de la sonda,cade acul la zero.Daca da,atunci sonda e de vina.Daca nu,verificati instalatia electrica si indicatorul.Cand aduceti firul de la sonda la masa,indicatorul trebuie sa indice valoarea maxima adica 3.
          Am verificat de mii de ori tot ce ai enumerat mai sus. Cu motorul oprit si firul scos de pe sonda, pun contactul si acul sare la 3. Iau contactul - acul cade la 0. Scot bordul si verific firul sa nu dea la masa, chiar si cu multimetrul. Firul nu are nici o problema.Am scos si firul din bord (cel care vine din sonda) si le-am lasat pe celelalte, si tot acul tot tzapan e. Pun alt aparat de bord si la fel face. Am incercat cu trei aparate de bord - toate se manifesta la fel. Incerc cele trei aparate pe alta masina si merg perfect. Ma gandesc ca ii da masa pe un alt fir, dar nu stiu pe care.
          Last edited by Leo; 01-04-2012, 00:50 AM.
          W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
          W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
          W 124 `93 E250 D ex 300 D


          - Bond - James Bond.
          - `Dullah - Abdullah.

          Comment


          • #20
            Ciudat fenomen!Incearca sa tragi un alt fir de la sonda la indicator,sa vezi daca tot asa face.Daca nu-si revine,inseamna ca indicatorul primeste masa de pe undeva.
            W124 E220 din 95

            Comment


            • #21
              Buna ziua !


              Am noutati legate de acul ala idiot. Zilele trecute am demontat bateria de pe masina ca sa pornesc masina unui coleg, si imediat dupa aceea, aruncand o privire pe bord, am vazut ca acul sta tot la 3 Bar...

              Au trecut vreo doua zile de atunci, azi m-am uitat iarasi pe bord inainte de a pune bateria sus, acul in continuare la 3 Bar. Pun bateria pe masina, nici o miscare. Pun contactul, nici o miscare. Pornesc motorul, acul tot sus, indiferent de ce fac eu cu pedala de acceleratie...

              Ciudata problema... De unde pana unde trei Bari, fara sursa de curent ?


              Stima,


              Dragos

              Comment


              • #22
                Originally posted by Heavy D. View Post
                Buna ziua !


                Am noutati legate de acul ala idiot. Zilele trecute am demontat bateria de pe masina ca sa pornesc masina unui coleg, si imediat dupa aceea, aruncand o privire pe bord, am vazut ca acul sta tot la 3 Bar...

                Au trecut vreo doua zile de atunci, azi m-am uitat iarasi pe bord inainte de a pune bateria sus, acul in continuare la 3 Bar. Pun bateria pe masina, nici o miscare. Pun contactul, nici o miscare. Pornesc motorul, acul tot sus, indiferent de ce fac eu cu pedala de acceleratie...

                Ciudata problema... De unde pana unde trei Bari, fara sursa de curent ?

                Stima,


                Dragos
                O fi ramas blocat sus ,demonteaza ceasurile si misca de el usor posibil sa revina la normal

                Comment


                • #23
                  Bună seara !

                  Am dat ceva bobarnace in bord, in sticla din fața ceasului in cauză, si tot nimic...

                  Dar azi dimineață la 5.00 am plecat din Franța către Romania. Dupa ce s-a incălzit treaba, am observat ca la oprirea motorului, acul coboară la zero. Dar cand pun doar contactul, iar sare la 3 Bar, si acolo stă forever.

                  Săptămana viitoare mă ocup de chestiunea asta, că am ajuns acasa de cateva ore și-s rupt de somn, după 1600km de condus...

                  Stimă,


                  Dragoș

                  Comment


                  • #24
                    Buna, de dimineata ma chinui sa rezolv o problema asemanatoare la un 124 250d din 1988, acul sta ridicat la 3 cu contactul pus si firul de la bulb scos, daca iau contaclul acul coboara la 0, am incercat alte 2 ceasuri de bord, dar acelasi simptom. M-am gandit sa inlocuiesc firul, dar nu stiam care e. Am alta instalatie de pe alt 124, am mers pe fir de la bulb pana la mufa din poza 1 si 2 in acea mufa intra 3 fire: 1 maro cu verde cel care vine de la bulb, unu maro cu negru care vine de la sonda de pe baia de ulei si 1 mov care vine de la electromotor, mai departe din mufa din poza nr 1 pleaca mufa din poza nr 3 tot 3 fire si tot aceleasi culori, firele merg impreuna pana sub bord de acolo cel mov merge in mufa din poza nr 4, cel maro cu negru merge in mufa rotunda cu multi pini din poza nr 5, la pinul nr 5 iar cel maro cu verde de la bulb merge in mufa patrata poza nr 6 la pinul nr 4. Ce mi se pare ciudat este: numai cu mufa rotunda pusa pe ceasul de bord si contactul pus acul urca la 3, logic si normal nu ar trebui pentru ca firul maro cu verde intra in mufa patrata cu 4 pini nu in cea rotunda nu stiu de unde primeste curent de se ridica acul, daca are cineva vreo ideie de ce as putea sa fac ca imi vine sa-i dau foc.
                    Attached Files

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF