Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme pornire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme pornire

    salut

    am observat de vreo doua zile o problema la pornire la w124 300d din 1991.... desi porneste la prima cheie daca nu turez motorul cam 10 secunde moare.
    stiu ca trebuie sa schimb filtrul .. il am in portbagaj si azi ma duc sa vorbesc cu mecanicul sa schimb si radiatorul si am observat la ultimul injector dinspre sofer ca este umed ..... sa fie din aceasta cauza ....?
    ca sunet se aude motorul cand porneste si daca nu turez se aude motorul ca si cum ar fi ... nealimentat. cu turatie scazuta si trepideaza.
    aveti vreo idee?
    merci

  • #2
    Ei asa am patzit io la coada, e alta macare de peste sigur insa curgea un injector si masina trepida tare de tot, am refacut injectoarele si acu e mai bine, cine stie poate e pe moarte injectoru ala saracu!!!
    W110-2.0 D 1966
    W115-2.0 D 1971
    W123-2.4 D 1982

    Comment


    • #3
      exact problema asta o am de 2 zile si eu si mor de ciuda eu si masina moare in trafic,a meu e benzinar w202,am mai strans cablul de acceleratie ca sa stea cat de cat si sa nu moara chiar de fiecare data cand incetinesc ,rog ajutor ca am fost la 2 mecanici si nimeni nu si-a dat seama ,unu ma pus sa schimb fisele ,le-am schimbat si degeaba.

      Comment


      • #4
        dar la mine dupa ce o turez dimineata 10 secunde apoi merge perfect toata ziua. nu mai moare motorul, nu mai trepideaza nimic. miercuri schimb filtrul si sa vad.
        alte sugestii?

        Comment


        • #5
          si eu am cam aceeasi problema de aprox 1an(de cand am masina), dar inca de atunci nu imi dau seama ce are.

          Comment


          • #6
            poate cineva experimentat sa ne dea un sfat? sa fie legat de "soc" sau reglaj pompa sau injectoare.
            deci ??? sunt aici niste meseriasi de prima mana poate ne descurca ei.

            Comment


            • #7
              eu m-am linistit, nu cred ca voi mai rezolva candva problema asta, dar sper in continuare.

              Comment


              • #8
                m-ati pus pe gandurri rau tare eu speram sa remediez cat de repede problema dar din cate vad
                sunt de una an care merg asa,e jale inseamna ,poate totusi isi face cineva mila si de noi,ca in baza mecanicilor din service-uri trebuie schimbata masina cu totul

                Comment


                • #9
                  Mitre, verifica injectoarele, verifica circuitul de joasa presiune a motorinei, sa nu traga aer fals, si supapa de retur de pe pompa de injectzie.
                  Seby, cred ca ai corpul clapeta cordit. Demonteaza-l si curatza-l, vezi dupaia ce si cum. Eventual scoate o schema a vacuumurilor si vezi daca sint puse ca lumea. Acelashi lucru si la Arthur, doar ca mai poate face probleme electronicaraia de la KE-Jetronic.
                  Nu va las cu curul in balta, se poate ?...

                  Comment


                  • #10
                    merci mult maine cand ma duc la mester verific

                    Comment


                    • #11
                      dok mai fa-ti mila de mine odat si zi-mi te rog care e corpul clapeta ,am scos schema vacumurilor de pe site-ul ala rusesc si ma duc sa vad ce si cum

                      Comment


                      • #12
                        Ala mare pus pe verticala la inceputu galeriei de admisie, prins in imbusuri, care are clapeta de acceleratzie pe el. Se demonteaza destul de ushor.

                        Comment


                        • #13
                          pt doktor4cars:
                          eu sunt din baia mare, un pic cam departe de tine, totusi s-ar putea sa ajung cu masina prin bucuresti(de pasti ma duc in babana pitesti la niste rude) si cred ca voi face o plimbare si pana in capitala , daca cumva ajung in zona, si nu te deranjez ,pot sa trec pana la tine?, poate iti dai cu parerea despre batranica mea.

                          Comment


                          • #14
                            mitre, verifica termoventilul daca mai deschide si inchide(el trebuie sa fie deschis cand motorul are sub 30 grade, dupa ce trece de temperatura asta el se inchide si relantiul revine la normal,pe scurt el actioneaza ca un "soc")
                            "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by arthur81 View Post
                              pt doktor4cars:
                              eu sunt din baia mare, un pic cam departe de tine, totusi s-ar putea sa ajung cu masina prin bucuresti(de pasti ma duc in babana pitesti la niste rude) si cred ca voi face o plimbare si pana in capitala , daca cumva ajung in zona, si nu te deranjez ,pot sa trec pana la tine?, poate iti dai cu parerea despre batranica mea.
                              Cu cea mai mare placere. Daca ai neamuri in Babana, trebuie sa il shtie pe Titel, cu atelierul de Mercedesuri. In care parte in Babana, jos linga Metropol sau in deal ?

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF