Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

benzina sau gpl ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • benzina sau gpl ?

    salut, am si eu de luat o decizie si am nevoie de ajutor. am un 2300 benzina, si am cumparat-o cu gaz pe ea. anul trecut de la gpl, mi-a perforat membrana k-jetronului si am schimbat-o, mai nou, din cauza iac-ului ( daca poate sa imi spuna inca o data cine care este denumirea in romana ( popular ) a Idle Air control valve ( ca se pare ca nea` mecanicul meu nu stie care e valva de reglare a aerului la relantiu) si ce cod are, ca sa stiu dupa ce ma uit sa cumpar ), si recent cica imi curge benzina pe langa k-jetron, curge, adica am bagat 18 litri de benzina si am facut 60 km cu ei. in fine, ideea e ca am gasit un mecanic in bucuresti care cica i-ar da de cap, doar ca atunci cand i-am zis ca am si gpl pe ea si-a schimbat total atitudinea si mi-a zis ca el nu repara masini care au si gaz, etc.
    si acum am nevoie de ajutor sa ma decid daca sa o fac pe benzina ( investitie de cateva milioane bune, care nu stiu cand o sa fac rost de ei), sau sa o reglez pe gaz si sa merg cu ea pe gaz ?

  • #2
    ...regulator de relanti ii zice.Si tu ai pe masina KE-jetronic,adica Kontrol Electronic(in limba Germana).
    Last edited by pintea paul; 10-27-2011, 11:55 AM.
    CJ-20-AMN.

    Comment


    • #3
      Rateurile sunt de la mixer, şi mixerul care a spart o membrană o va sparge şi pe următoarea. Aici ar fi nevoie de o primă investigaţie. ÃŽn al doilea rând, ca să vezi că toate-s legate una de alta, ca să meargă un motor bine pe gaz, condiţia de bază este să funcţioneze perfect pe benzină. Nu ştiu de ce mecanicul respectiv refuză să remedieze injectia, partea de alimentare cu gpl este complet distinctă, un motor aşa cum este al tău, funcţionează pe gpl in regim de carburator. Eu aş opta fără ezitare pentru gpl poate şi pentru faptul că am avut aceată alimentare duală pe maşină şi nu m-a nemulţumit deloc. Nu mai vorbesc de costurile de exploatare care sunt incomparabil mai mici. Rateurile în carcasa debitmetrului denotă amestec aer-gaz incorect.

      Comment


      • #4
        aha, deci 1 - 0 pt gaz, ca asa ma gandeam si eu, ca un 10-12 % pe benzina tot o sa-mi ia, asa ca prefer sa-mi ia 12-14 % pe gaz. pai gazul nu difera de alimentarea cu benzina, adica odata trecuta pe gaz, benzina e anulata, de ce trebuie sa fie reglata pe benzina ca sa imi mearga pe gaz, nu se poate sa mi-o regleze pt gaz ?

        Comment


        • #5
          Ionut pe timp rece plamanul instalatiei de gpl trebuie incalzit ca sa functioneze coect ,de aceea teoretic se porneste masina pe benzina se lasa sa se incalzeasca motorul la un 60 grade iar apoi se face trecerea de pe benzina pe gaz manual sau automat .Am folosit cuvantul teoretic pentru ca se poate merge exclusiv pe gaz inclusiv pornirile la rece dar asta doar in cazul unei instalatii GPL simple cu comanda manuala ,cea automata necesitand folosirea benzinei ( deci reglarea mersului pe benzina ) .Gazul se amesteca cu aerul inainte de injectie/carburator si cu ajutorul clapetei de acceleratie i-si face intrarea in galeria de admisie ,teoretic vorba unui prieten ai putea merge pe gaz fara a avea carburator sau injectie montate pe masina folosind in locul lor doar o simpla clapeta de acceleratie ,problema e cand ramai fara gaz ,bomba e departe ca sa alimentezi si trebuie sa mergi pe benzina pana la ea ,daca masina nu merge pe benzina ce te faci ?Poate doar sa ai o butelie de voiaj in portbagaj in locul canistrei de benzina (glumesc desigur )La revizie trebuie sa fie functionale si in parametri ambele instalatii masiana fiind testata atat pe gpl cat si pe benzina .
          Concluzia :masina se poate regla pe gaz indiferent de felul in care merge pe benzina doar ca e bine sa fie functionale si in parametri ambele sisteme de alimentare , a mea merge exclusiv pe gaz de aproape 1 1/2 ani inclusiv pornirile la rece ,ultima data cand am ramas fara gaz i-am pus 5 L de benzina sa ajung sa alimentez iar mersul pe benzina era groaznic nu statea in relanti iar consumul estimat la cei 5 L era de 18 %i in schimb pe gaz statea ata la 700 ture si mergea foarte bine la un consum de 13%

          Comment


          • #6
            stiu, ca si mie imi consuma 12 % gaz si undeva la 15 % benzina, si la fel, mai bine mergea pe gaz decat pe benzina. intr-adevar pe gaz, mai mult de 140 - 150 Km/h nu mergea, dar ma gandesc daca e cum zice nenea ala, sa am nevoie de un nou sistem de carburatie, ca imi curge pe langa, ma ajunge extraordinar de scump. sunt constient ca trebuie sa o fac sa meraga si pe benzina, dar prefer gpl, chiar daca multi sunt contra. oricum, mai astept si alte pareri. va multumesc dl eugen

            Comment


            • #7
              si alta intrebare ( sunt mai blond) : mixerul de gpl, e acelasi cu plamanul gpl ?

              Comment


              • #8
                Plamanul este dispozituvul montat pe contraaripa unde gazul lichid din butelie este incalzit si trimis mai departe catre mixer subt forma de gaz ,mixerul este ,,jucaria " montata pe carburator ,injectie mecanica etc si care i-ti amesteca gazul care vine din plaman cu aer aspirat din atmosfera si pe care ti-l trimite mai departe catre galeria de admisie

                Comment


                • #9
                  urmatoarea intrebare: de unde cumpar un plaman gpl bun ( nu nou, ca nou am gasit si eu) si un mixer ? ( apropo, se poate schimba si mizerul)?

                  Comment


                  • #10
                    Nici mixerul nici "plămânul" nu se iau aşa...la-ntâmplare. Trebuie să fie capabile să alimenteze acoperitor un motor de 2,3 l, altfel va plafona undeva la o turaţie a motorului mult mai mică decât cea pe care o are motorul atunci când este alimentat cu benzină. Nu vei avea nici putere şi nici viteză. Şi mixerul şi plămânul sunt dimensionate de producători, pe domenii de putere. O instalaţie de Logan de 1,4 nu va fi bună pentru ce ai tu sub capotă.

                    ÃŽn altă ordine de idei, verifică toate anexele tubulaturii de aspiraţie până la intrarea în galeria de admisie şi furtunele care pleacă din ştuţurile acesteia. Aerul fals poate fi cauza nefuncţionării corecte a motorului, chiar dacă partea de injecţie are nişte probleme. Când acesta pătrunde în motor şi prin alte locuri decât clapeta debitmetrului şi şurubul de reglaj al ralantiului, motorul va funcţiona prost şi pe gaz şi pe benzină chiar dacă pui distribuitorul de injecţie (pentru partea de alimentare cu benzină), plămânul şi mixerul noi şi potrivite pentru un motor de 2,3 litri.

                    Comment


                    • #11
                      am gasit plaman pt motor de 2300, la 200 de lei, ca initial unii de la o firma de gpl imi spusesera ceva de 450 ron ( care era pt un motor standard), si mixerul undeva pe la 70 de lei, sper sa fie bun, si sa nu-mi mai nenorocesc membranele. acum sa imi vina comanda si sa il montez si sa vad cum se comporta. va multumesc pt sfat, nici nu stiam ca astia sunt in functie de capacitatea motorului.

                      Comment


                      • #12
                        vezi www.majore.ro

                        Comment


                        • #13
                          pe majore.ro, la fel, acelasi pret 450 ron.

                          Comment


                          • #14
                            Ionut ,ai injectie mecanica pe masina ,cauta cu search pe forum si o sa vezi discutii despre mixere pt instalatia ta ,in principiu cauta un mixer cu ,,caciulita" e acel difuzor din centrul mixer-ului care face amestecul gaz-aer mai omogen ,nu te zgarcii la cativa lei ca apoi sa vezi de unde i-ti sar furtunele din instalatie la rateuri .Asa cum spune si colegul Nelu instalatai de aer ( filtru + tubulatura ) sa fie ok (eventual gura prizei de aer intoarsa catre spatele /parbrizul masinii ), aprinderea in buna stare ( bujii ,fise ) cauta plaman pt 2000cc minim ,pamanul are un reglaj de extra gaz pe el pt motoarele mari ( marino al meu cel putin asa e ) In Buc daca te duci la Remat Sud pe centura au un munte de instalatii de gaz demembrate de pe masinile care au venit la taiat si ai de unde sa-ti alegi ce piesa vrei .Ideal ar fi ca instalatia sa fie montata de o firma specializata care sa-ti dea si factura pentru a putea omologa instalatia de gaz dupa aia la RAR

                            Comment


                            • #15
                              Dl. Eugen, pai..in primul rand...lucrez la Remat Sud, pe centura =)), si am gasit un BRC, mai demult, dar nu era bun, si in al doilea rand, ia ghiciti pe capul cui o sa vin cand o sa o aduc in Bucuresti, ca sa-mi mai explice una alta ? ( aveti 3 incercari ) ) si plamanul asta care l-am gasit, da e pt motor de 2300 si a zis ceva de o ciupercuta in mijloc. pe majore.ro am gasit mixerul la 50 de lei, tot de la marino, asa ca mixerul o sa-l iau de acolo, si acum astept sa vina curierul sa vad cum arata plamanul. bujiile sunt schimbate acum 2 sapt, mai trebuie sa imi caut fise noi, si am rezolvat si aprinderea

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF