Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema bujie, imi cupleaza bujia si martorul aferent abia dupa de pornesc!Help!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema bujie, imi cupleaza bujia si martorul aferent abia dupa de pornesc!Help!

    Salutare colegi, de ieri am si eu o problema cu bujiile, nu mai imi cupleaza bujiile atunci cand pun contactul ci abea dupa ce pornesc sau daca stau aprox. 1 min atunci le cupleaza dar le mai cupleaza inca o data dupa ce pornesc, de a ce o fi problema? Tin sa spun ca de cam 1 luna nu imi merge oprirea din contact si ori il opresc de la pompa de injectie oril il "omor" daca ma grabesc. Am mai patit odata sa se strice pompita aia de pe contact in care intra furtunasele de vacum dar am mai avut unul si am schimbat doar aia ca e prinsa in doua surubele, acum ma gandesc ca tot aia sa dus sau opritorul de pe pompa de injectie, dar sa aibe bujiile legatura cu vaccum-ul ? Mentionez ca pana acuma cand puneam contactul imi cupla si bujiile fara probleme chiar daca nu imi mergea oprirea, sau mai degraba sa dus contactul cu totul ? Astept sfaturile voastre!
    1982 Mercedes w123 240D
    1992 Mercedes w124 200D

  • #2
    Martorul de bujii sta aprins, de obicei, daca o bujie e dusa sau daca vreo fisa nu e bine fixata (misca de ele). Poti vedea ce bujie a luat-o razna cu testerul.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Mai bine verifica bujiile...si la mine se aprindea in bord dupa ce porneam motorul,dar aveam o bujie arsa!

      Comment


      • #4
        Mersi, maine am sa verific si revin cu un raspuns!
        1982 Mercedes w123 240D
        1992 Mercedes w124 200D

        Comment


        • #5
          Si la mine la fel face. Pun contactul, dar nu se aprinde deloc becul la bujii. In schimb, dupa ce pornesc se aprinde si sta asa cam 30-40 secunde. Am inteles ca unele relee au functia de "afterglow", adica dupa ce porneste motorul si e rece le mai tine putin sub tensiune ca sa ajute motorul sa se "dezmorteasca". Pe releu este si un senzor de temperatura, care face ca becul din bord sa se stinga sau sa se aprinda in functie de temperatura de afara.
          De exemplu vara sau chiar si pe vremea asta, mie nu mi se aprinde deloc la punerea contactului, dar el cupleaza bujiile pentru ca imi dau seama daca tin plafoniera aprinsa cand decupleaza.
          De fapt martorul din bord iti da unda verde cand poti da la automat, dar el chiar daca s-a stins, inca este cuplat pe bujii.
          W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
          W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
          W 124 `93 E250 D ex 300 D


          - Bond - James Bond.
          - `Dullah - Abdullah.

          Comment


          • #6
            Hmmm,de obicei se aprinde dupa ce porneste masina ca sa iti dea de stire ca ceva nu e in regula,adica e ceva ars...nu cred ca dupa ce porneste masina el mai tine bujiile,nu are rost!

            Comment


            • #7
              Oprirea motorului cu bujiile incadescente nu are nicio legatura , verifica daca hai vacum la selenoidul ala ,pompita cum ii spui tu daca ai vacum insemna ca mebrana e sparta si trebuie sa o schimbi (pompita), cu bujiile e alta problema si suspectez releul , verifica siguranta daca nu schimba releul , de obicei releul cade ca e vechi sau are o resiztenta prea mare dar nu foarte mare sa arda siguranta , verifica si bujiile , schimba-le daca suspectezi ceva , oricum e bine sa le ai in regula inspecial ca vine sezonul rece .
              Nu am auzit de afterglow , dupa ce motorul e pornit si sistemul de preincalzire si-a facut ciclul nu mai e nevoie de el .

              Comment


              • #8
                Originally posted by ediskan89 View Post
                Hmmm,de obicei se aprinde dupa ce porneste masina ca sa iti dea de stire ca ceva nu e in regula,adica e ceva ars...nu cred ca dupa ce porneste masina el mai tine bujiile,nu are rost!
                Salutam!
                Sunt relee pentru bujii, modelele mai "noi" care inca mai tin cuplate bujiile o mica perioada de timp dupa pornire. Au un fel de termocontacte pentru fiecare bujie in parte. Chiar se aude cum decupleaza dupa pornire.Dar la ambele modele se va aprinde becul dupa pornire daca exista vreo neregula in ceea ce priveste vreo bujie(sau mai multe).
                Last edited by tumar; 10-23-2011, 14:05 PM.
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #9
                  Salutare din nou, multumesc tuturor pentru sfaturi, azi am verificat bujiile si intr-adevar am gasit o bujiie arsa, de aceea nu se aprindea martorul la contact si abia dupa pornire se aprindea martorul circa 30 sec. ca sa ma atentioneze ca ceva este in neregula. Dar am mai avut o mica surpriza, cand am scos bujiile afara,ce sa vezi erau cele originale Beru Germany 11,5V cu stanta mercedes pe ele...oare sa nu fi fost schimbate niciodata? Mie greu sa cred, probabil fostul propietar a cumparat altele tot originale. Si daca tot am dat jos juma` de motor ca sa ajung la bujii am verificat si opritorul de pe pompa de injectie si pare ca e fisurata membrana ( sper sa fie asa, totusi e mai ieftin decat un contact nou, pe care il supectam pentru ca ultima oara cand nu sa mai oprit a fost dusa pompita aia de pe contact in care intra furtunasee de vacuum )
                  Last edited by stronger666; 10-23-2011, 22:25 PM.
                  1982 Mercedes w123 240D
                  1992 Mercedes w124 200D

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF