Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes Benz W124 200 Diesel.Pareri/Opinii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes Benz W124 200 Diesel.Pareri/Opinii

    Salutari,
    sunt si eu mandrul posesor al unui Mercedes Benz W124 cu motor de 2000 cmc Diesel,masina e foarte buna,dar un pic cam lenesa,in schimb sunt avantajat de consum.
    As dori sa stiu ce ar trebui facut sa ii cresc putin puterea.

  • #2
    La un 200D de 124 nu prea poti face mare lucru sa-i cresti puterea. Totusi, e 200dizel...
    Se poate face o inventie, dar costa ceva banutzi. Pe blocul de 200 se fac toate modificarile si se monteaza toate reperele de la motorul de 2300 (motorul semisprinter de duba). Si se schimba calimera.
    Asa, ii dai ceva putere (vorba vine) jonglind putin din pompa de injectzie.
    Ideea de baza e ca este un motor destul de mic pentru calibarca pe care o trage dupa el, deci si cu chestiunea in fund si cu sufletul in rai nu se poate. Asta e compromisul masinilor echipate cu acest motor. Papa bun, da goana ciuciu.

    Comment


    • #3
      altfel spus,sa-l completez pe doktor,cu bani putini poti doar sa apelezi la un pompagiu bun.Din ce imi amintesc,era un turc scamator pe la TRAFIC greu,pe linga parcul Libertatii,dar eu recomand pe nea ala de la capatul tramvaielor,dupa UREMOAS,CESAROM....nu imi amintesc numele,dar e taticul pompagiilor.Eventual intreaba-l pe dok cum il cheama,eu nu mai imi amintesc,sper sa fie inca viu....iti deschide pompa la motorina,iti tareaza injectoarele in baza pompei si da-i inainte..........

      Comment


      • #4
        Da, celebrul Maruan, caruia ii dai o pompa de injectie si iti da alta in locul ei. Intr-adevar, mare scamator... Ma-sa Iosefini, tacsu Arcu de Triumf. Priceput turcul, da tzepar nevoie mare.
        La capul autostrazii se regaseste nea Gica, un personaj de basm cu zine si harapi albi, verzi si restul culorilor spectrului, care intr-adevar e al dracului de bun, dar si al dracului de ocupat. Insa, in ultima vreme, e bun cind vrea. Un vechi client al meu, cu o Cobra 240D automatic, a stat pe capul lui vreo 2 saptamini sa-i aranjeze masina. Consuma vreo 16 la oras, scoate un fum negru mai ceva ca ultima locomotiva ratata iar motorul se aude de la kilometri departare. Ma rog, de vina sint si duzele de injector de Cimpulung. Dar, cind vrei sa iasa treaba bine, stii ca pe Mercedes nu pui duze de aro. Nu zic, am mai trimis oameni la el si a facut treaba buna, dar mai da si chix din cind in cind. Nu vreau sa ma dau mare, dar putini sint aia care dau o pompa de injectie de trei ori jos pina iese treaba ca lumea (mai putin la masinile mele...). Am avut de a face cu citeva pompe, la modelele mai vechi, gen bot de cal etc., care mi-au scos fire pe par alb in cap.
        Smecheria cu taratul injectoarelor dupa pompa tine cind elementii pompei nu mai debiteaza presiune suficienta. La injectia indirecta, presiunea de lucru a injectorului este undeva pe linga 115 bari. Cind elementul corespunzator este obosit, cobori injectorul, ca sa nu mearga in trei pe ralanti (asta la un motor de 4). O pompa buna poate avea si 800 de bari presiune pe element.
        De ceva vreme, imi fac singur pompele de injectie. Le duc la banc si le face nea baiatu ala de-i p-acolo cum zic eu. Nu de nemincat ce sint, din cauza ca sint satul de indolenta pompagiilor. Chiar am altceva mai bun de facut decit sa plimb toata ziua buna ziua pompa in brate, ca pe bebelus. Mai ales ca debitul pompei il faci si dupa motorul pe care o pui, functie de cit de obosit e.
        Pentru Escobar oricum e o problema, ca de la el pina la mine sint vreo 550 de kilometri. Nu e o idee tocmai geniala sa bati drumul din Timisoara pina la Bucuresti pentru o amarita de pompa de injectie. Daca vrea sa bata atita drum, eu il astept cu bratele deschise.
        Last edited by doktor4carz; 07-14-2007, 17:23 PM.

        Comment


        • #5
          Multumesc de oferta Dok,
          dar e un pic cam departe.

          Faza cu duzele de aro m-a facut sa ma prapadesc de ras,
          e cea mai tare caterinca posibila. .

          Comment


          • #6
            Sa te prapadesti de ris nu de alta dar nu e caterinca deloc......se practica,du-te sa vezi cit costa duzele originale BOSCH.....

            Comment


            • #7
              Mihnea are dreptate, cele originale au un pret de te ustura, dar mai sint variante. Duzele Bosch indiene, care sint destul de bune, sint pina in 30 de euro bucata. Ceea ce nu mi se pare mult, avind in vedere ca nu le schimbi ca pe ciorapi.
              Insa lumea nu stie. Ori merge la lucru original, vede cit costa, ii cade paru de pe picioare, si dupaia se orienteaza dupa ieftineala. Si brusc, masina devine teveu...

              Comment


              • #8
                Sau daca vrei sa nu devina teveu,te dai pe turcesti.Putin stiu dar daca stii ce sa cumperi,la turci gasesti si piese originale.Totul e sa stii sa le deosebesti de facaturi........ideea e ca lumea nu mai baga bani in piese bune ptr masini deoarece nu se mai tin mult masinile,altfel spus la primele semne de probleme ii face buzele,o spala cu pur universal si la tirg la vinzare....ma uitam acum in EUROPA pe site-uri de vinzari auto,cobre diesel cu aer se vind intre 5000 si 15000 euro....de ce oare?ghici

                Comment


                • #9
                  E mai bun biocarpetu... Mai si candeshte frumos dupaia... Imbini utilul cu placutul... Si e atit de ieftin !!!!

                  Comment


                  • #10
                    Fratzilor,
                    sper ca pe miercuri imi e gata masina,
                    apropo Duze,m-au costat 90 Ron / Buc (Bosch).
                    Mi-am pus pistoane de la Mahle cu segmenti cu tot,340 Ron / Buc
                    am schimbat toate supapele si toate scaunele,am schimbat toate garniturile,si mi-am facut si cutia de viteze.
                    Cuzinetii nu a fost necesar sa ii schimb.

                    Deabia astept sa vad cum merge.

                    Comment


                    • #11
                      Am si eu o intrebare.ce ulei este recomandat pt w124,200D?ma refer care este ce-l mai scump si ce-l mai bun pt acest motor?

                      Comment


                      • #12
                        CEL mai scump sincer nu stiu,CEL mai potrivit cred ca ar fi un 10w-40 semisintetic daca motorul e in mintile lui.....sau cauti in cartea masinii si bagi un mineral ca pe vremea ei...

                        Comment


                        • #13
                          Io as zice ca 15W40 e ala cistigator. Acuma marca e la latitudinea fiecaruia. La motoare uzate, trebuie 20W50, ca sa nu mai haleasca asa mult.

                          Comment


                          • #14
                            Eu zic sai pui un 0w30 si o sa vezi diferenta

                            Dar mai intreaba si tu mecanicii astia vezice zic si ei

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF