Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

yak - cine ma poate ajuta

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • yak - cine ma poate ajuta

    salut, am un W 124 benzina, motor 2300 din `91. are gaz pe ea si anu` trecut din cauza gazului i-am schimbat k-jetronul. acum cand mi-a "crapat" plamanul de gaz, l-am inlocuit cu altul, doar ca plamanul cel nou mi-a dat masina peste cap, mi-a blocat clapita de la admisie, mergea in suturi etc, m-am intors la cei care mi-au montat plamanul si aia au inceput sa tipe la mine ca masina nu e buna, ca sa-i fac intai aprinderea, sao reglez pe benzina si dupa sa ma duc la ei sa mi-o regleze pe gaz.
    Problema e alta, cand am bagat-o in service, mi-a zis ca imi consuma f multa benzina ( undeva la 17 % ) pt ca imi curge pe langa k-jetron ( k-jetronul fiind nou), era un spatiu de separare de o distanta f mica intre k-jetron si camasa unde ar trebui sa intre.initial m-am gandit ca i-ar trebui o garnitura ceva, dar am cautat pe net si nu exista asa ceva, decat sa-mi cumpar k-jetron cu totul ( altul, care am inteles ca e destul de scump)
    Mai nou, cei de la service mi-au zis ca am iak-ul sau yak-ul ( nu stiu cum se scrie) defect.am inteles ca este un senzor care deschide sau inchide admisia de aer la relanti.
    Cine imi poate spune cum se scrie corect ( ca sa stiu ce sa caut ) sau daca nu, denumirea in romana, si unde este pozitionat acest yak, ce face mai exact ( daca se poate o schema tehnica, etc) si unde pot gasi yak si cam la ce pret ( la demembrari si nou)
    Toate cele bune.

  • #2
    Tu zici ca ai schimbat k-jetronul ...

    In primul rand K-Jetronic-ul nu este o piesa, ci este sistemul de injectie mecanica de la Bosch, precursorul injectiei mecanice asistate electronic KE-Jetronic.

    "k-jetron-ul" asta al tau este format din mai multe componente, vezi mai jos, si m-as mira sa le fi inlocuit tu pe toate cu piese noi, asa ca pana la un "k-jetron" nou, mai ai cale lunga. Si ce ti-au spus cei de la service ti-as fi spus si eu: nu ai ce sa cauti cu gaz pe o masina care nu merge perfect si impecabil pe benzina, mai ales daca vorbim de K sau KE Jetronic.

    Asta stiu ca nu te ajuta prea mult, dar sper macar sa te faca sa aprofundezi putin problema. Sa spui ca ai schimbat k-jetronul si sa intrebi ce-i ala yak denota ca nu prea stii cu ce se mananca injectia asta, dar ai pretentia de la niste montatori de gaz sa-ti faca masina.

    Sper sa te ajute mai departe: yak-ul asta de care zici tu este IAC = Idle Air Control Valve. Dar permite-mi sa te intreb: cum au ajuns ei la concluzia ca senzorul asta e dus ? Daca tie nu-ti merge relantiul cum trebuie nu inseamna ca daca IAC-ul asta are cuvantul "idle" in denumire, este si vinovat de asta. Cauze pot fi foarte multe, mai ales avand in vedere complexitatea relativa a sistemului ...

    Recunosc ca nu stiu prea bine K-Jetronic-ul si ca cel mai mult mi-am batut capul cu KE-Jetronic-ul, care are mai multa electronica, dar la mine (KE-J), IAC/AIC/Leerlaufsteller/Regulator relanti sau cum vrei sa-i spui este asta:


    Pot sa-ti trimit pe mail manualul de K-Jetronic daca vrei, cu siguranta ai ce citi de acolo. Da-mi doar un PM cu adresa ta.

    PS: Sper ca nu-mi iei in nume de rau ce ti-am scris, vreau doar sa subliniez ca dracul e mai negru decat pare cand vine vorba de Jetronice si nimic nu e simplu ...

    Toate cele bune si sper sa-ti rezolvi problema cat mai curand si cu cat mai putina cheltuiala.
    Attached Files

    Comment


    • #3
      ) multumesc foarte mult, stai linistit ca nu ma supar, dimpotriva, imi place cand cineva imi explica mot-a-mot, chiar daca par un pic mai idiot. ai dreptate, nu prea stiu cu ce se mananca injectia asta k-jetronica. problema e ca eu sunt in bucuresti si masina a fost in service in constanta, si tot ce am postat, am postat din ce mi-a zis prin telefon prietenul meu, cand era masina in service. eu nu am vazut ce au gasit ei defect sa pot sa zic ca stiu ca era k-jetronul cu totul sau doar electrovalva, sau sa stiu cum arata piesa respectiva. eu vroiam sa-i fac gazul s-o aduc in bucuresti, ca aici am mai mult timp sa ma ocup de ea, decat cand ajung acasa o data la 2-3 saptamani. dar pana nu-i fac gazul, nu pot s-o aduc, ti-am zis consuma extraordinar de mult. iti multumesc mult pt explicatii, si adresa mea de mail / mess este godzy_2005@yahoo.com multumesc

      Comment


      • #4
        ok, acum ca m-am lamurit ce inseamna IAC ( sau yak, cum era scris), imi poate spune cineva, intai informativ, cat costa un IAC, nou si second, pentru motor de 2300, benzina ?

        Comment


        • #5
          Originally posted by godzy View Post
          ok, acum ca m-am lamurit ce inseamna IAC ( sau yak, cum era scris), imi poate spune cineva, intai informativ, cat costa un IAC, nou si second, pentru motor de 2300, benzina ?
          Salut! Pretul ar fi cam pana in 100 ron unul second.
          CJ-20-AMN.

          Comment


          • #6
            ok, iti multumesc, nu e chiar asa scump, imi poate spune cineva unde as putea gasi unul ( de incredere ) in bucuresti ?

            Comment


            • #7
              Nu-ti mai bate capul deocamdata,revizuieste-i aprinderea si trebuie sa mearga pe GPL fara nici un fel de problema,chiar daca nu-i functioneaza alimentarea pe benzina.Talerul de la admisie ti s-a dereglat din cauza rateurilor.La tine sigur,sigur trebuie schimbate fisele fiindca iti fura curent.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF