Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Condensator second merita?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Condensator second merita?

    In demersul meu de a face clima ma lovesc acum de o noua problema si anume de faptul ca este condensatorul (radiatorul de clima) infundat pentru ca a ramas desfacuta instalatia dupa ce s-a demontat compresorul de pe masina. La concluzia asta am ajuns deoarece la intrare este fierbinte, iar la iesire este rece. Pe de alta parte baiatul care a facut niste verificari de presiune inainte si dupa filtrul uscator si a vazut ca era o presiune mica comparativ cu cei 15 bari care ar trebui sa fie.

    Intrebarea care se pune este daca se merita sa pun condensator second sau nu. Unul nou porneste ca si pret de la 460 lei in timp ce unul second nu stiu.

  • #2
    Eu am pus unul second cu 200 ron
    Si nu am probleme tocmai ce am terminat si eu de pus instalatia de clima si sunt f. multumit.

    Comment


    • #3
      Ideea este ca nu stiu daca e mai bun unul nou Made in China sau e mai bun cel vechi originel. Intr-adevar are uzura in el si depuneri, dar aici vorbim si de calitatea materialului din care este facut ca nu vreau sa ma duc tot din an in an la sudat radiatoare mai ales ca avem in Oradea o firma care detine monopol si are un tarif de 100 lei la fiecare por de parca ar acoperi cu aur tevile.

      Comment


      • #4
        Salutari. Binenteles ca merita mai ales ca cel second asa cum spui e facut din ceea ce trebuie. Personal m-am saturat de tepele chinezesti si am ajuns sa mi se para decente turcismele dela noi din magazinele de piese. Un radiator sh curatat bine pe exterior si bibilit un pic e cea mai buna solutie dupa mine ......si cea mai ieftina. Toate cele bune.

        Comment


        • #5
          Sper ca ai schimbat si filtrul de dezumidificare fiindca,daca,instalatia a stat desfacuta un timp e gata si acela....costa cam 100de ron...

          Comment


          • #6
            Parerea mea, decat sa iei vreun radiator de clima de 124 care are deja 20 ani vechime sh. faci un sacrificiu ... iei unu nou indiferent de marca ca oricum te mai tine 5 ani, eu am luat unu sh acuma jumatate de an si acu e spart ..zici ca e sita ! NU mai injur ca nu are rost... l-am dat jos si cand am aflat cat e de sudat... merg cu geamu deschis. pana fac aceeasi sacrifiu care si tu il ai de facut.
            Bond....James Bond !!! => Benz... Mercedes-Benz !!!

            Comment


            • #7
              Din pacate nu am gasit prin apropiere unul second. Ce vreau sa va intreb este daca se pot desfunda cumva condensatoarele astea. La mine observ urmatorul simptom: teava care vine de la compresor este calda pana la intrarea in condensator, dar deja dupa primul element din condensator este rece teava. La iesirea din radiator este rece, transpirata teava. Tind sa cred ca ar putea fi infundat in apropiere de intrarea in radiator.

              Ca si simptome in ceea ce priveste presiunile am observat ca se creaza vacum pe inalta presiune. Ce parere aveti despre asta?

              Comment


              • #8
                Salut,

                Dai jos condensatorul, daca circula aer prin el este ok, aerul trebuie sa circule liber fara a fi obturat, daca condensatorul nu e spart este ok, daca este putin obturat-infundat sigur se poate desfunda fara a lua altul, baga apa sup presiune mare in el, partea de sus a condensatorului trebuie sa fie fierbinte partea de iesire trebuie sa fie calda, faptul ca pe circuitul de inalta iti face vid? cum iti face vid ai observat pe manometru? unde exact ai masurat presiunea pe inalta, despre condensator second cum au spus si colegul mai sus nu merita unul second, ia-ti nou.

                Comment


                • #9
                  Poi faptul ca vace vacum (pardon aici) s-a observat pe manometre. S-a pus manometrele pe cele doua supape de incarcare (unul aproape de racordul care duce inspre valva de expansiune si unul aproape de condensator). Baiatul care a verificat asta nu are robot, dar mai incarca si el instalatii si cunoaste principiul de functionare si a observat desfacand suruburile de dinainte si dupa filtrul uscator ca in ambele cazuri presiunea cu care tashnea freonul era mic, nici pe departe de 15 bari. Daca era de 15 bari ma gandesc ca trebuia sa iasa aproape vapori de acolo cand a desfacut putin surubul de la filtrul uscator.

                  PS. Baietii de la incarcari mi-au bagat doar 700g maxim de freon 134a. Oare sa fie si aceasta o problema sau un simptom pentru condensatorul rece? Au spus ca verifica din nou instalatia si completeaza dupa repararea partii electrice.
                  Last edited by crstn_savu; 08-06-2011, 09:56 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Saluty,

                    Faptul ca nu-ti face presiunea suficienta nu este datorat doar condensatorului care este putin probabil sa se infunde, tevile sunt destul de groase cat un pai de baut suc, problema cea mai grava daca nu ai presiune poate mai mult ca sigur sa fie compresorul de clima, cel mai simplu de aflat este sa dai jos condensatorul si vei vedea ca nu este infundat sau nu, din pacate nu vreau sa te descurajez dar poti incepe in a cauta un alt compresor si pe viitor sa ti cont la cel ce incarca sa puna ulei frigo compatibil cu gazul!! de reparat destul de putin probabil la noi in tara, teoretic se poate, fucking sheet acum am citit atent sper ca tu inainte de incarcare sa fi avut tot 134a nu? nu r12...... ca daca ai avut r12 sa dus draq tot!!!

                    Cu respect
                    Last edited by entty; 08-06-2011, 10:07 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Incep prin a va multumit pt ajutor. La masina mea s-a facut conversia din R12 in R134a in urma cu mai mult timp. Ca sa intelegeti cum sta treaba, la mine s-a ocupat de partea electrica cineva si de partea frigotehnica altcineva ca asa-i la noi. Electricianul se pricepea si la partea frigo. Azi dimineata am mers la cei care s-au ocupat de partea frigo sa verifice instalatia dupa repararea partii electrice.

                      Mai mult sau mai putin ciudat, acum presiunile sunt cum trebuie: 2-2.5 bari pe joase si 15-16 pe inalte, dar nu stiu din ce cauza schimburile de caldura nu se fac cum trebuie:
                      Teava de joasa presiune a compresorului este usor calduta
                      Teava de la iesirea din filtrul uscator este rece.

                      Un alt lucru care se intampla, baga rece (dezmortit) la inceput un minut doua, dupa care se simte cum tot cupleaza si decupleaza compresorul si nu mai baga rece deloc.

                      Instalatia mea de clima nu a functionat de mult timp, iar acum cand de fapt circuitul functioneaza eu nu l-am pornit nestiind daca este infundat sau nu radiatorul pentru ca ma temeam de alte complicatii. De fapt instalatia a functionat destul de putin timp. In total poate 5-10 minute maxim. Ar fi o idee sa o las sa mearga vreo 15 minute sa-si faca umpic de circuit sau daca dupa 1-2 minute deja tot cupleaza si decupleaza compresorul este de alt ordin problema.

                      Comment


                      • #12
                        Sal,

                        2-2.5 bari pe joasa presiune ar trebui sa-i ai la o turatie de 1800-2000 turatii, pe circuitul de inalta ar trebui sa ajunga lejer la 20-22 bari, ventilatorul auxiliar intra in functie pe la 18-19 bari, clima trebuie sa mearga un pic pentru a se incalzi gazul in speta pentru a se dilata, astfel creste si presiunea din instalatie, nici la mine nu facea calumea schimbul de caldura pe propan cand aveam in relati (600-700 rot) presiunea pe circuitul de joasa de 2.3 bari, am mai incarcat dupa vreo 10 min de functionare continua instalatia sa am in circuitul de joasa pe la 1800 rot 2.3-2.5 bari, de la presiunile astea la mine schimbul de caldura pot spune ca se face perfect, daca tot iti cupleaza compresorul si decupleaza (depinde de clima) poate fi simptom mai mult ca sigur de incarcare putina, sau faptul ca nu se face cum trebuie transferul de caldura poate fi si lipsa unui ulei adegvat in instalatie.

                        Comment


                        • #13
                          Ulei a bagat in instalatie cat a trebuit... cel putin asa am cerut si platit. Toate presiunile de care spuneam au fost la o turatie de 600-700 ture pe minut.

                          In mod normal instalatia trebuie sa fie calda pe tot traseul din compartimentul motor mai putin pe cel de joasa presiune a compresorului care trebuie sa fie rece. Treaba sta in felul urmator: la mine ii calda pana la intrarea in radiator, de la iesirea din radiator toata instalatia ii rece (teava care vine de la radiator, filtrul uscator, teava care merge de la filtrul uscator pana la valva de expansiune). Nu cred sa aiba nicio legatura cu uleiul din compresor, poate cu freonul pentru ca sunt doar 900gr nu 1000 sau 1100gr cat ar trebui.

                          Comment


                          • #14
                            Salut,

                            Teava de joasa presiune este rece pana la intrarea in compresor, de acolo dupa vre-o 10 min functionare in blana teava este fierbinte la intrarea in condensator, la iesirea din condensator teava este calda la fel si circuitul de inalta, schimbul de caldura se realizeaza in vaporizator preia caldura care o transporta compresorul, circuitul de joasa presiune se termina la intrarea in compresor, acesta comprima gazul la 20 bari aprox si-l baga in condensator unde rolul condensatorului este de racire, prin racire gazul fierbinte dilatat revine la `normal` prin acea revenire scapa de caldura preluata din vaporizator, rolul ventilatorului auxiliar este ca atunci cand temperatura gazului este prea mare si tot odata presiunea, acesta ajuta racirea(condensarea) gazului ce poate sa-si inceapa din nou ciclul de preluare a caldurii, complicat dar in acelasi timp eficient, pe o instalatie daca una dintre componentele ce ajuta la perpetuarea acestui ciclu nu functioneaza schimbul de caldura respectiv de preluare a caldurii nu se realizeaza, sper ca nu am gresit cu ceva, daca da imi cer scuze in exprimarea plastica... diferite tipuri de gaz fac acest schimb-preluare de caldura la diferite presiuni, presiunile trebuie sa fie cat mai apropriate de eficienta maxima a fiecarei instalatii, in schimbul-preluarea caldurii imperative sunt: presiune-ulei-capacitatea condensatorului de a condensa gazul(racii), vaporizatorul sa vaporizeze gazul pentru a prelua caldura din habitaclu.
                            Last edited by entty; 08-06-2011, 13:28 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Am citit ce a scris toata lumea mai sus si am observat ca, cam nici unul nu prea cunoaste principiul de functionare al sistemului. Permite-mi sa-ti explic deoarece sunt inginer de profesie si in acest domeniu.
                              Deci: compresorul aspira din evaporator gaz rece (cu care se si receste), il comprima (deci presiunea si temperatura cresc), rezultand astfel gaz fierbinte. Teava cea fierbinte care iese din compresor se numeste teava de refulare. Acel gaz fierbinte trece in condensator (condensatorul are rolul de a-l CONDENSA-deci se transforma la iesirea din acesta in lichid cald) unde se condenseaza, trece prin sistemul de laminare (valva) unde se produce frigul (printr-o micsorare de sectiune). Pe circuitul tevii de lichid se afla rezervorul de lichid (cu filtru deshidrator). Mecanicul tau meserias trebuia sa-ti sufle dupa montaj (lasand o teava desprinsa-cea de la compresor spre exemplu) instalatia NU CU AER ci cu Azot deoarece aerul contine umiditate si in contact cu freonul , ingheata si infunda circuitul. Azotul este un gaz inert, capabil sa si usuce instalatia. Dupa aceasta operatiune trebuia sa-ti lase in presiune de azot instalatia sa vada daca are pierderi (adica presiunea sa ramana constanta). Dupa aceasta operatiune se VACUUMEAZA instalatia, se umple cu freon (cu cantarul - scrie pe botul masinii cat intra). Dupa ceea ce spui tu, cred ca, nu este de ajuns freon in instalatie. Pune-l sa-ti bage freon pana cand teava care iese din condensator este CALDA. Teava care este mai groasa (cu ventil de incarcare) care intra in compresor trebuie sa transpire (unde nu este izolata) si sa fie rece. Bafta
                              Last edited by priest; 08-06-2011, 14:59 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF