Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

A/c w124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A/c w124

    Salut,
    Am un w124 2000 benzina fab.89 cu ac.care nu baga rece.Mentionez ca i-am bagat freon,compresorul porneste si cu toate astea nu baga aer rece,pierderi de freon nu sunt......Totodata va spun ca pe masina nu am ventilatorul din fata radiatorului,cred ca asa e prevazuta instalatia,e posibil? Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi....multumesc!

  • #2
    Salutare!Din cate stiu eu ar trebui sa aibe ventilator in fata radiatorului de clima.Ceva aer rece baga?

    Comment


    • #3
      Originally posted by gigel View Post
      nu baga aer rece ... nu am ventilatorul din fata radiatorului, cred ca asa e prevazuta instalatia, e posibil?
      Nu e posibil, aşa ceva nu există !!! Asta este şi cauza pt. care nu-ţi bagă aer rece ! Nu are cum ! Dacă freonul care trece prin radiator (de fapt, condensator) nu este răcit, nu vei simţi nimic în habitaclu ! ÃŽn consecinţă, tu nu ai instalaţia completă. Nou, un ventilator e destul de scump (undeva la 800 de lei), dar găseşti SH, mai ales pt. W124, care nu este un model atât de vechi. De la lipsa ventilatorului derivă o întrebare: uscătorul îl ai (acea butelie cu cei 2 senzori, dintre care unul comandă exact pornirea/oprirea ventilatorului) ? Ştiu că pare o întrebare tâmpită, dar aşa cum te-au lăsat meseriaşii care ţi-au umplut cu freon instalaţia, să funcţioneze fără ventilator, nu m-ar mira să-ţi lipsească şi această piesă. Dacă o ai, pe ea trebuie să găseşti senzorul de temperatură, al cărui 2 fire ar trebui să ducă la ventilatorul care nu-l ai.
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #4
        Originally posted by E200 diesel View Post
        Salutare!Din cate stiu eu ar trebui sa aibe ventilator in fata radiatorului de clima.Ceva aer rece baga?
        Da,baga ceva dar nu rece......

        Comment


        • #5
          Originally posted by Levi View Post
          Nu e posibil, aşa ceva nu există !!! Asta este şi cauza pt. care nu-ţi bagă aer rece ! Nu are cum ! Dacă freonul care trece prin radiator (de fapt, condensator) nu este răcit, nu vei simţi nimic în habitaclu ! ÃŽn consecinţă, tu nu ai instalaţia completă. Nou, un ventilator e destul de scump (undeva la 800 de lei), dar găseşti SH, mai ales pt. W124, care nu este un model atât de vechi. De la lipsa ventilatorului derivă o întrebare: uscătorul îl ai (acea butelie cu cei 2 senzori, dintre care unul comandă exact pornirea/oprirea ventilatorului) ? Ştiu că pare o întrebare tâmpită, dar aşa cum te-au lăsat meseriaşii care ţi-au umplut cu freon instalaţia, să funcţioneze fără ventilator, nu m-ar mira să-ţi lipsească şi această piesă. Dacă o ai, pe ea trebuie să găseşti senzorul de temperatură, al cărui 2 fire ar trebui să ducă la ventilatorul care nu-l ai.
          Da,el exista.....

          Comment


          • #6
            OK, nu e grav. Acum nu am chef să caut topicul unde am scris despre asta, dar aceeaşi problemă am avut-o şi eu, în sensul că, erau desprinse firele de la soclul ventilatorului meu, instalaţia funcţionând dealtfel perfect. Neavând însă răcire suficientă, băga aerul nerăcit. Am pus firele la loc, şi s-a remediat instant. La tine e puţin mai "dureros la buzunar", deoarece trebuie să găseşti ventilatorul. Dar până atunci, poţi face o "simulare", să vezi cum ar trebui să fie: cu AC-ul pornit, pulverizează apă cu o stropitoare sau chiar un pulverizator (în lipsa acestora, merge foarte bine făcut şi dintr-un flacon mai mare, cu dopul găurit) pe radiatorul AC-ului. ÃŽţi trebuie câteva minute (2-3) să simţi efectul, deci pregăteşte-ţi o cantitate suficientă de apă, sau dacă ai posibilitate, bagă de la furtun, cu pistolul pus pe "MIST" - pulverizare. Porneşte AC-ul, lasă-l să meargă 2-3 minute, şi apoi hai cu apa ...
            Ca să lungesc povestea şi mai tare: pune un ventilator de cameră cât mai aproape de radiator, e acelaşi efect, dar şi la asta îţi trebuie curent, ca şi apa de la reţea pt. furtun.
            Succes, aşteptăm veşti.
            Cele bune !
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #7
              Originally posted by Levi View Post
              OK, nu e grav. Acum nu am chef să caut topicul unde am scris despre asta, dar aceeaşi problemă am avut-o şi eu, în sensul că, erau desprinse firele de la soclul ventilatorului meu, instalaţia funcţionând dealtfel perfect. Neavând însă răcire suficientă, băga aerul nerăcit. Am pus firele la loc, şi s-a remediat instant. La tine e puţin mai "dureros la buzunar", deoarece trebuie să găseşti ventilatorul. Dar până atunci, poţi face o "simulare", să vezi cum ar trebui să fie: cu AC-ul pornit, pulverizează apă cu o stropitoare sau chiar un pulverizator (în lipsa acestora, merge foarte bine făcut şi dintr-un flacon mai mare, cu dopul găurit) pe radiatorul AC-ului. ÃŽţi trebuie câteva minute (2-3) să simţi efectul, deci pregăteşte-ţi o cantitate suficientă de apă, sau dacă ai posibilitate, bagă de la furtun, cu pistolul pus pe "MIST" - pulverizare. Porneşte AC-ul, lasă-l să meargă 2-3 minute, şi apoi hai cu apa ...
              Ca să lungesc povestea şi mai tare: pune un ventilator de cameră cât mai aproape de radiator, e acelaşi efect, dar şi la asta îţi trebuie curent, ca şi apa de la reţea pt. furtun.
              Succes, aşteptăm veşti.
              Cele bune !
              Din acea butelie pleaca 4fire la 2mufe ,o mufa alba si una rosie,cea rosie daca o decuplez se opreste compresorul iar la cealalta nu se intampla nmk,in rest nu vad unde se leaga cele 2 fire ale ventilatoarelor..........

              Comment


              • #8
                Originally posted by gigel View Post
                cea rosie daca o decuplez se opreste compresorul iar la cealalta nu se intampla nimic..........
                ÃŽnseamnă că, cea roşie e senzorul de presiune (acela porneşte/opreşte compresorul în sine), iar cealaltă tre' să fie pt. ventilator (de aceea nu se întâmplă nimic, că n-are ce să se întâmple, de vreme ce tu nu ai ventilator). Cu pulverizarea apei pe radiator ai încercat ?
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Levi View Post
                  ÃŽnseamnă că, cea roşie e senzorul de presiune (acela porneşte/opreşte compresorul în sine), iar cealaltă tre' să fie pt. ventilator (de aceea nu se întâmplă nimic, că n-are ce să se întâmple, de vreme ce tu nu ai ventilator). Cu pulverizarea apei pe radiator ai încercat ?
                  Da,am incercat si baga rece cred ca mai trebuie completat cu freon,acum cum imi pot da seama daca instalatia e pe R12 SAU R134?

                  Comment


                  • #10
                    Salut,poate sa ma ajute un coleg cu niste poze sa vad exact unde vine legat ventilatorul de pe radiatorul de aer conditionat?Masina e un w124 2000 benzina fab. 89........multumesc.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by gigel View Post
                      Salut,poate sa ma ajute un coleg cu niste poze sa vad exact unde vine legat ventilatorul de pe radiatorul de aer conditionat?Masina e un w124 2000 benzina fab. 89........multumesc.
                      Salutam! S-a discutat nu cu mult timp in urma:
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by tumar View Post
                        Salutam! S-a discutat nu cu mult timp in urma:
                        http://www.clubmercedes.ro/ventilator-c-124-t22667.html
                        Corect,am citit postarile anterioare,dar eu nu am acel vent. pe masina as vrea sa-l cumpar si nu stiu exact unde vine legat,am vazut si foto de la tine dar nu prea inteleg .......multumesc.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by gigel View Post
                          Corect,am citit postarile anterioare,dar eu nu am acel vent. pe masina as vrea sa-l cumpar si nu stiu exact unde vine legat,am vazut si foto de la tine dar nu prea inteleg .......multumesc.
                          Salutari. De ce nu incerci varianta inversa: pune cateva poze cu zona unde se afla si dezumidificatorul (tulumba aceea de la a.c.) linga care ar trebui sa fie si rezistenta reductoare din ceramica ,ca, pe acolo ar trebui sa fie mufa pentru vent, sa ne dumirim unde este problema. Toeate cele bune.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by dansand126 View Post
                            Salutari. De ce nu incerci varianta inversa: pune cateva poze cu zona unde se afla si dezumidificatorul (tulumba aceea de la a.c.) linga care ar trebui sa fie si rezistenta reductoare din ceramica ,ca, pe acolo ar trebui sa fie mufa pentru vent, sa ne dumirim unde este problema. Toeate cele bune.
                            Ok,o sa incerc sa pun cateva poze..........

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by gigel View Post
                              ...cum imi pot da seama daca instalatia e pe R12 SAU R134?
                              Salutam!
                              Scrie pe aceasta "eticheta":
                              Attached Files
                              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF