Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diferential Sudat !!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferential Sudat !!!!

    Salut ! Daca este cineva care poate sa imi spuna care sunt dezavantajele unui diferential sudat , ce se poate intampla daca mergi cu viteza mare ...etc . multumesc

  • #2
    Pai ca dezavantaje ai deodata faptul ca rotile se invart cu aceeasi turatie in curba , chiar daca cea interioara trebuie sa aiba turatia mai mica decat cea exterioara , deci uzura cauciucului prima data , planetare in timp , si riscul de a derapa.

    Comment


    • #3
      Uită-te la filmulețul ăsta, de pe la minutul 2:10 explică ce se întâmplă dacă nu ai diferențial, sau îl ai blocat.

      În principiu, în linie dreaptă nu o să ai probleme, însă la curbe sau pe drum denivelat...




      ...

      Comment


      • #4
        Buna ziua !


        Daca urmaresti a obtine tractiune pe ambele roti ale unei punti, solutia nu este a suda pinioanele satelite de cele planetare, ci de a monta un dispozitiv (locker = blocant), care sa actioneze acolo unde este cazul, cand este cazul.

        In cazul unui LSD, treaba decurge de la sine, dar trebuie tinut cont ca acesta nu face blocarea 100%, si necesita ori uleiuri de deiferentiale speciale (cu aditiv de frictiune deja inclus), ori aditiv separat, in completare la 75W80 sau 80W90-urile care se baga de obicei in grupuri.

        Mecanismele auxiliare, asa-zisele blocante 100% no-spin, sunt de multe feluri, actionate mecanic, pneumatic sau electric, si aici trebuie sa vezi cine, ce fel de si daca se produc un astfel de dispozitive de blocare pentru diferentialul tau.

        La masinile mele, din care una 4x4, deci per total trei diferentiale, toate au mecanisme de acest gen, montate ulterior. Nu sunt deloc probleme la denivelari, ci doar la viraje stranse, pe terenuri cu aderenta, adica acolo unde de obicei nu ai nevoie de blocant. Dar comportamentul masinii este previzibil si te poti adapta fara probleme la noua situatie.

        De retinut ca orice tip de blocant aduce cu sine forte suplimentare de torsiune asupra axelor planetare, cu rezultatele aferente (uzuri mai rapide la tripode sau la cruci, solicitari mai mari asupra lagarelor si carcasei diferentialului, etc.

        Aici cateva poze cu mecanismele montate de mine. Sunt de acelasi tip, dar pe tipuri diferite de punti:





        Si aici elementele componente ale mecanismului in sine:




        Mentionez ca este vorba de un mecanism pur mecanic, de tip auto-deblocant (starea naturala este full time locked), asupra caruia nu poti interveni din exterior. Acest mecanism inlocuieste complet pinioanele satelite si cele planetare cu elementele care se vad in imaginea de pe masa. Eu am dorit un astfel de mecanism, pur mecanic, nedorind probleme ulterioare de actionare/functionare electrica sau pneumatica.


        Stima,


        Dragos
        Last edited by Heavy D.; 07-10-2011, 14:59 PM.

        Comment


        • #5
          Din cate stiu eu mercedes nu a pus autoblocant din fabrica pe modelul w124 . Totusi as vrea sa nu sudez dar m-am uitat la preturi si sunt cam piperate la LSD noi ... si second sincer nu stiu unde sa caut pt ca unde caut dau numai de BMW-uri

          Comment


          • #6
            Buna seara !


            In una din puntile din poze, am avut initial LSD, dar nu facea nici pe departe treaba pe care o face acum actualul dispozitiv. Ca atare, am renuntat la el, asta implicand si o schimbare a cosului purtator de coroana, acesta fiind dedicat pe LSD si incompatibil cu altceva.

            Am luat un cos purtator de diferential liber (deschis), si in el am montat elementele noului locker. Binenteles, asta a presupus si un nou reglaj al jocului si petei de contact intre noul pinion si noua coroana, eu schimband si raportul din diferential. Oricum, acest reglaj era necesar si pe vechea combinatie pinion/coroana.

            Momentan nu am experienta pe oferta aftermarket pentru Mercedes, eu fiind specializat pe tehnica americana. Ce pot insa sa spun esta ca se poate construi fara probleme un dispozitiv ca cel folosit de mine, dar dedicat pe grupul de Mercedes. Si cand zic fara probleme, ma refer la toate aspectele problemei. Adica, materialul necesar, procedura de forjare calda, uzinarea aferenta la cotele intermediate prin masurare si calcul (executia danturii si a canelurilor interioare), tratamentul termic dedicat pe materialul folosit, si ulterior montajul in cosul original al masinii.

            Din tot ce ai tu in grup, se foloseste doar cosul purtator de coroana si axul pinioanelor satelite, restul se fabrica dupa cotele necesare.

            Acum, ca idee, un kit din cele disponibile de cumparat la gata pentru un anumit diferential, costa undeva pe la 300-400 Euro, si estimez ca o fabricare a unuia dedicat pe masina ta nu va fi mai ieftin. Din acest motiv, fa o comparatie intre costurile unui potential LSD, (daca gasesti) si costul de mai sus, dar ia si in considerare ca un LSD, pe langa ca nu face nici pe jumatate din cate face un locker in adevarata putere a cuvantului, se si uzeaza si necesita intretinut corect si inlocuit din timp in timp.


            Stima,


            Dragos

            Comment


            • #7
              Este si pe 124 , se cheama ASD

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF