Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme reglaj far + rabatare tetiere

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme reglaj far + rabatare tetiere

    Buna;

    Care ar fi motivul pt care nu mai functioneaza reglaj faruri la un E 250 Diesel din '94 - cod motor 605.911
    Nici rabatarea tetierelor din spate nu mai merge.
    Inteleg ca astea merg cu vacuum - m-ar interesa unde si ce sa verific.
    Ma ajutati pls?

    TKS
    '94 E 250 diesel W124
    '88 300 SE W126
    '96 Suzuki Vitara 1.6
    '01 Land Rover Discovery II

  • #2
    chestia cu rabatarea tetierelor si mie mi se intampla....miar prinde bine sa stiu ce a....inainte mergeau
    God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

    Comment


    • #3
      poate butoanele?

      Comment


      • #4
        sar putea ca butonul sa fie numa de forma???!! la asta te referi???..poate fi si din sigurante....
        God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

        Comment


        • #5
          incercati sigurantele
          1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
          2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
          Si o panarama de scuter

          Comment


          • #6
            Vezi ca e un teu in compartimentul motor de unde pleaca o conducta catre butonul de reglaj faruri.
            De acolo pleaca cate o conducta spre fiecare far.
            Verifica traseele sa fie intacte si daca ai vacuum la teul ala.
            Si din teul ala.. din cate am vazut eu (nu sunt 100% sigur) pleaca o conducta si spre un distribuitor care ar trebuie sa fie sub bancheta spate.

            Comment


            • #7
              Pt ambele cauza e pierderea de vaccum. Sunt multe unghere unde ar trebui cautat si verificat. Ai umblat pe la faruri? Stii vreun furtunas care nu-i la locul lui? Verifica totul cu atentie.
              Last edited by florineasca; 03-25-2008, 00:26 AM.

              Comment


              • #8
                Da.

                ieri m-am apucat si am verificat o parte a t-urilor din compartimentul motor.
                Toate trag aer cand le demontez, deci vacuum este.

                Imi ramane sa verific si partea electrica.
                Florineasca: nu am umblat la faruri, am cumparat masina saptamana trecuta (Miercuri)
                M-ar ajuta totusi o schita a instalatiei de vacuum - adica cu partea care-i responsabila pt farui si tetiere, daca aveti asa ceva.
                '94 E 250 diesel W124
                '88 300 SE W126
                '96 Suzuki Vitara 1.6
                '01 Land Rover Discovery II

                Comment


                • #9
                  vezi la butoane poate sunt defecte.

                  Comment


                  • #10
                    vacum faruri


                    vacum tetiere spate


                    vacum inchidere centralizata


                    vacum ventilatie & clima


                    vacum ventilatie & clima automata
                    Last edited by orca; 03-25-2008, 17:04 PM.
                    .. ________ ..
                    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                    (Oo\==/oO)
                    ..U...............U.
                    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc frumos pentru schite.
                      O sa revin sa va scriu cum am rezolvat.
                      '94 E 250 diesel W124
                      '88 300 SE W126
                      '96 Suzuki Vitara 1.6
                      '01 Land Rover Discovery II

                      Comment


                      • #12
                        Din cate stiu eu, inchiderea centralizata e singurul sistem din cele enumerate mai sus care nu are legatura cu vaccumul creat de o pompa situata undeva in partea din fata a motorului, pt ca inchiderea e dependenta de vaccumul creat de acel compresor cu nr. 50 situat sub bancheta din spate. Restul sunt dependente toate de pompa de vaccum. Daca ai impresia ca a fost umblat sub bord, mai ales pe partea stanga, adica in dreptul soferului, nu ezita sa desfaci acel modul de comanda pt reglajul farurilor cu nr 23. Se aude cumva vreun zgomot pe acolo? Vreun fasait ceva? Multi monteaza alarmele exact acolo, adica sub coloana volanului, si ma gandesc ca nu cumva sa fi lasat acele furtunase nepuse la locul lor cum trebuie. Apropo ai alarma? Si daca da unde e montata?
                        Last edited by florineasca; 03-25-2008, 23:10 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Am alarma, din cate stiu este montata exact sub coloana volanului - nu am reusit inca s-o verific.
                          Mai sunt ceva piese ale alarmei montate intre scaune, in cutia de sub cotiera.
                          Din cate am auzit, modalitatea de a depista eventualele 'gauri' in sistemul de vacuum este sa desfacem o mufa si sa 'suflam' in sistem - unde se aude ca iese aer, acolo este si problema: logic, nu?
                          Am un mecanic care se pricepe la mercedesuri si mi-a promis ca facem o verificare amanuntita a sistemului de vacuum saptamana viitoare - va tin la curent.
                          '94 E 250 diesel W124
                          '88 300 SE W126
                          '96 Suzuki Vitara 1.6
                          '01 Land Rover Discovery II

                          Comment


                          • #14
                            cand am luat masina , nu mergea reglajul la faruri si nici butonul de la tetiere spate, dar s-a rezolvat foarte usor, furtunasul de la farul stang nu era cuplat,si dupa ce l-am unit la far mergeau coborate si tetierile spate de la buton,

                            Comment


                            • #15
                              asa cum am promis, revin cu informatii:
                              Problema era cu un furtunas, din pacate sub bord si astfel a trebuit sa demontam o mare parte din bordul masinii.
                              Era o gaura minuscula, dar era suficient sa nu functioneze sistemele amintite.
                              Deci s-a rezolvat, m-au ajutat schitele trimise pentru care va multumesc.

                              Stiu ca e off-topic dar totusi: Credeti ca 4500 EUR pentru un E 250 Diesel din '94 este mult? Masina are 126000 KM reali, am cumparat de la banca, unde nu se umbla cu kilometrajul. Si are si carte service.
                              '94 E 250 diesel W124
                              '88 300 SE W126
                              '96 Suzuki Vitara 1.6
                              '01 Land Rover Discovery II

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF